Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Citaat van: Marc O. op 08-02-2009 10:42:29
Citaat van: Kingfisher op 07-02-2009 22:48:42
Vandaag 850-dag in Oss toevallig?
Was bij m'n schoonouders op bezoek en heb er zeker meer dan tien langs zien komen in een uurtje tijd :eusa_clap:

Meest bijgebleven exemplaar: om 15:00 op de Singel 854 T-5R CY met "Volvo" letters/ striping volgens mij ??? Kenteken niet onthouden, kom niet verder dan L*-**-**  :eusa_shifty:

Wij waren ook de hele dag in Oss, bij mijn ouders. Veel 850/x70's gezien, maar niet eentje met sticker.

Die gele zou danny wel eens kunnen zijn. Of is dat een estate ???
Komt hier uit de buurt. Anders "wonen" er geen CY's in de buurt
Rijden er anders hier toch niet overdreven veel.
Ik, Hans (teddy),jgwm (Jack) combinedforces en dan nog een paar niet forum-leden.

Willem

martin850

vanmiddag, rond 16.00 uur, tussen zutphen en brummen een bordeax rode 855 -t5, deze is was even 'gezellig' aan het babbelen met een motormuis. Je was staande gehouden ten hoogte van de gallery. Ik  kwam langs in een blauwe taxi, een nissan qashqai. I

groeten martin

Ties

Citaat van: Boeijke op 09-02-2009 18:45:52
Was bij m'n schoonouders op bezoek en heb er zeker meer dan tien langs zien komen in een uurtje tijd :eusa_clap:

Meest bijgebleven exemplaar: om 15:00 op de Singel 854 T-5R CY met "Volvo" letters/ striping volgens mij ??? Kenteken niet onthouden, kom niet verder dan L*-**-**  :eusa_shifty:

Wij waren ook de hele dag in Oss, bij mijn ouders. Veel 850/x70's gezien, maar niet eentje met sticker.

Ik, Hans (teddy),jgwm (Jack) combinedforces en dan nog een paar niet forum-leden.

Willem

Howhow... Tel er één CY bij.. (gemeente Oss dan want zo graag wil ik nou ook weer niet bij Oss horen)

Boeijke

Citaat van: Ties op 09-02-2009 19:47:47
Citaat van: Boeijke op 09-02-2009 18:45:52

Willem

Howhow... Tel er één CY bij.. (gemeente Oss dan want zo graag wil ik nou ook weer niet bij Oss horen)

Ach ja...wel eens zien staan ja.

Snellebaksteen

Welke donker kleurige V70 op winterwielen had er zo'n haast in de Drechttunnel (A16) vanavond? Ik was die irritante motorfiets met die dikke gele koplamp met nog meer haast  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Normaal post ik niet zo vaak zomaar 850's, maar vanmiddag zag ik wel een "vette" 855 in Maastricht. Kleur BS, getinte ramen, dikke velgen, heldere koplampen en heldere achterlichten ( :eusa_naughty:).
Hij had een Luxemburgs kenteken dus niet iemand van hier  ;D

Ik draaide net de "snelweg" richting Heerlen op (voor de insiders, bij Thuur) en hij kwam vanuit Luik en suisde de krul richting centrum op. Mooie kar!

Sbv

Citaat van: Turbobiker op 09-02-2009 14:09:12
Afgelopen zaterdag een minimeeting op een kruising in Merkelbeek. Die S70 zal hier wel niet rondhangen, maar die C30 is vast van een bekende.

Ik reed dus die groene 850 :D
Hoi Lars,

Dat was ik dus. Ik had net velgen bij Eugene gehaald. Als ik een paar minuten later was had je me nog gezien. Ik zwaaide nog wel even.
Mijn S70 stond thuis. Het was wel redelijk druk met Volvo's in Merkelbeek en dan niet bij Eugene in de achtertuin

FGG

Zaterdag in Hengelo op de Bornsestraat: een V70 classic met volgens mij een motorkap van een C70 (past dat?). De lampen leken wat minder hoog en de grill was minder hoog.

Maar mooi kon ik 't niet vinden.

Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Is precies hetzelfde. Enige verschil is de onderbumper.

FGG

Citaat van: )()()sT op 10-02-2009 08:25:00
Is precies hetzelfde. Enige verschil is de onderbumper.

Dan heeft ie er iets anders mee gedaan. De grill was iig minder hoog.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Barry_C70

anyone spot me yesterday? Groningen - Eindhoven and then back again?!?!

mevita

Ik merk vaak dat men zeer onvriendelijk terugkijkt  :o zo van wat zit je naar m,n auto te kijken ::)
of zou het aan mij liggen  :eusa_think:

gr mevita ;D

walter leever

Citaat van: mevita op 10-02-2009 12:06:07
Ik merk vaak dat men zeer onvriendelijk terugkijkt  :o zo van wat zit je naar m,n auto te kijken ::)

gr mevita ;D

Komt misschien door die begerige blik :evil:

)()()sT

Citaat van: mevita op 10-02-2009 12:06:07

gr mevita ;D

Bijna alle roffelbestuurders kijken zo:  ::) in onze regio.

Barry_C70

oh, almost forgot: this morning around 09:00, DOP 855R with graphite titans on the Nieuwe Boteringestraat.