Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rijns_t5r

marc en tom van e.t gezien,waar,in moergestel rond een uurtje of twaalf in de werkplaats van marc,was gezellig en heb weer een hoop opgestoken. ;) ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

JannesH

Rond 11.00 een rode 854, brandend motor-compartiment op de vluchtstrook net voor de afrit Veemarkt op de A27, Utrecht - iemand van hier...?

denkweb

Op vrijwel dezelfde plek; Baden-Powellweg bij het politiebureau in Utrecht; een groene T-5R 2.3 Aut. (LSBPxx) van dhr. van Leeuwen (clublid 85010706). Autootje wil niet meer aanslaan en wordt zo eventjes weggesleept door mijn collega aldaar...  :eusa_whistle:

denkweb

Citaat van: JannesH op 10-02-2009 18:11:17
Rond 11.00 een rode 854, brandend motor-compartiment op de vluchtstrook net voor de afrit Veemarkt op de A27, Utrecht - iemand van hier...?

Niet goed gekeken ;).
XFST**, betreft V40 1.8 (rood).

Mod's edit: geen herkenbare kentekens plaatsen svp

JannesH

Dan was het een S40, maar dacht toch zeker te weten dat het een 854 was. Weet iig zeker dat het brande....

denkweb

Citaat van: denkweb op 10-02-2009 18:37:29
Citaat van: JannesH op 10-02-2009 18:11:17

Niet goed gekeken ;).
XFST**, betreft V40 1.8 (rood).

Mod's edit: geen herkenbare kentekens plaatsen svp

Echt herkenbaar wastie niet meer anders.. ;)

Soulfly

Vanmorgen 10:09, Julianaplein. 855 CY sloeg links af richting Assen.
Kenteken heb ik niet kunnen zien.

JayJ

Rond 13:00, Haren/Onnen (Felland noord), CY, ging richting Dr. Ebelsweg. Kenteken niet kunnen zien, in de gauwigheid ook geen stickert kunnen ontdekken. Reed langs me werk, Autohûs Haren.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

MichielMaas

Rond een uur of 5 vanmiddag A2 richting Den Bosch bij Beesd. Donkere V70 Met dikke wielen.... MOOI.
Gegroet. Iemand van hier... ?  :eusa_think:

Ik in DOP 855 MET stickers  8)

wepster

deze middag op de ring van weert een alter 1 glt in het wit met getinte ramen rond de klok van 1315 (oja de bestuurder zat niet handsfree te bellen) .
kenteken begon met  GP-BG-##

iemand van hier zo ???

greets wibo

Ronbroek

Citaat van: MichielMaas op 11-02-2009 19:14:30
Rond een uur of 5 vanmiddag A2 richting Den Bosch bij Beesd. Donkere V70 Met dikke wielen.... MOOI.

Ik rond Beesd richting Utrecht een V70 N Zwart, met achterop de text WOON-WERKVERKEER  ;D

Onee, verkeerde forum  :eusa_think:  :eusa_doh:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

MichielMaas

Citaat van: Ronbroek op 11-02-2009 19:37:36
Citaat van: MichielMaas op 11-02-2009 19:14:30

Ik rond Beesd richting Utrecht een V70 N Zwart, met achterop de text WOON-WERKVERKEER  ;D

Onee, verkeerde forum  :eusa_think:  :eusa_doh:
Ik heb ff niet op tegemoet komend verkeer gelet anders zat ik op mijn voorganger, File he.  :eusa_shifty:

Soulfly

Vanavond wederom een 855 CY gespot (dezelfde als vanmorgen en die JayJ gezien heeft?).
Stond vanavond geparkeerd bij de Ikea. Heb mijn 855 er uiteraard naast geparkeerd, maar aangezien ik precies wist waarvoor ik bij de Ikea moest wezen, weer veel te snel weg natuurlijk. De CY stond er nog toen ik weg reed.

Kenteken 62-GN-xx

reMARKable

Vanochtend stationswarsstraat Elst (gld)
Baluwe V70R kent: 96-xz-..
Je velgen vielen op! nice one's! 8)

pac

Citaat van: denkweb op 10-02-2009 18:30:55
Op vrijwel dezelfde plek; Baden-Powellweg bij het politiebureau in Utrecht; een groene T-5R 2.3 Aut. (LSBPxx) van dhr. van Leeuwen (clublid 85010706). Autootje wil niet meer aanslaan en wordt zo eventjes weggesleept door mijn collega aldaar...  :eusa_whistle:

Jouw collega kan goed sturen.....heb ik gemerkt. Roffel start weer na lang zoekwerk. Met dank aan Camille van Auto en Emotie...bleek een draadbreuk te zijn ergens bij de radiator. Gelukkig net op tijd klaar...morgen roffelen naar Oostenrijk.