Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Vanmiddag omstreeks 14uur op de A30 richting Arnhem.. Ik reed 140 op de cruise komt me ineens een bordeaux 850T5 sedan achter me met 3 jonge kerels er in... Ik naar rechts en hij trekt flink langs me heen. Ze moesten remmen voor andere weggebruikers dus ik even wat gas bij om te kijken of er een forum stikker op zat. Toen ik er vlak achter zat met 160 trokken ze weer bij me weg.
Maar ik heb maar verstandig weer terug laten zakken naar 140.. Heb me rijbewijs nodig en ben wat verstandiger geworden.  ;D
Maar pittige T5!! Leuke ervaring :eusa_clap:
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

reMARKable

Gister middag in Ede om 12 uur als ik het goed onthouden heb een CY 855 en 100 meter daar achter een 854 rood met heldere koplampen. Dit alles op de edeseweg

Ik undercover in grote rode paardevrachtwagen  :eusa_shifty:

Black Magic

Afgelopen nacht om half 2 wezen sporten met een donkere C70 met xenon en 4 uitlaatpijpjes kenteken 10-XZ-** op de A12 richting utrecht , bij houden was natuurlijk zinloos maargoed leuk was het wel waarbij de snelheid hier en daar opliep tot 200km/h :o ze groeten me nog even met gevarenlicht en knipper links en rechts waarna ik me weg vervolgde met een iets hogere snelheid dan hun 8)

BartusKN

vandaag gespot rond 14:45 ~ 15:00:  Lelystad Westerdreef richting Bataviastad

CY 855 met zwarte grill met chrome slash

en niet veel later een

417 S70 op stalen velgen, geloof mistlampen ook aan en een mannelijke chauffeur.

FrankM

Citaat van: Black Magic op 22-02-2009 13:44:32
Afgelopen nacht om half 2 wezen sporten met een donkere C70 met xenon en 4 uitlaatpijpjes kenteken 10-XZ-** op de A12 richting utrecht , bij houden was natuurlijk zinloos maargoed leuk was het wel waarbij de snelheid hier en daar opliep tot 200km/h :o ze groeten me nog even met gevarenlicht en knipper links en rechts waarna ik me weg vervolgde met een iets hogere snelheid dan hun 8)

Hopenlijk voor je toch niet tussen Woerden en Utrecht ?
Anders kan je vast gaan sparen.................

Groeten

Black Magic

Nee daar niet maar de trajectcontrole op dat baanvak begint pas bij de kruising met de A2 net iets voor de galecoppperbrug ;)

FrankM

Eeeeeeeeeeeeeeh daar is ook controle........ik kan het weten :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Groeten

Soulfly

Vanmorgen op de A27 tussen Assen en Groningen (ik reed de andere kant op) reed een 854 met 2 grote extra koplampen voor bij de grill.

Iemand van 't forum? Kon geen kenteken spotten, maar die extra spotlights vielen wel goed op.

Black Magic

Citaat van: FrankM op 22-02-2009 16:14:37
Eeeeeeeeeeeeeeh daar is ook controle........ik kan het weten :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Groeten

Ik rij op dat stuk ongeveer 30 km/h boven de snelheid en heb in de laatste 1,5 jaar nog nooit een bekeuring binnen gekregen dat is toch vreemd ???

FrankM

Dan heb ik blijkbaar flinke pech gehad...........
Reed er 115 km/h met caravan erachter.....................
Terug van een weekie Duitsland, totaal heen en terug 4 bekeuringen.
Was een goedkope vakantie................................. :eusa_snooty:

Maar weer ontopic.
Rij me eigen de kolere met de V 70 en met de R, alletwee voorzien van een sticker maar  :'( :'( niemand die me ziet.................................. ;)

Groeten

pwassink

Vanmiddag in omgeving Halle, een 855 silversand met xenon, iemand van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Black Magic

Misschien mobiele flitscontrole , dit haalde ik van een site af

A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (beide richtingen) 80
A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (beide richtingen) 100
A12 tussen De Meern en Woerden 120

Ik rijd dit traject toch wel 1 x per week om naar me vriendin te rijden vandaar (en dat al 2,5 jaar) ;)

bupozaanstad

Citaat van: Black Magic op 22-02-2009 16:24:15

Ik rijd dit traject toch wel 1 x per week om naar me vriendin te rijden vandaar (en dat al 2,5 jaar) ;)

Vriendin vragen naar jou te rijden, scheelt zeker boetes en kilometers  ;D ;D ;D

Black Magic

Citaat van: bupozaanstad op 22-02-2009 16:36:54
Citaat van: Black Magic op 22-02-2009 16:24:15

Vriendin vragen naar jou te rijden, scheelt zeker boetes en kilometers  ;D ;D ;D

Ach ik heb in die 2,5 jaar 3 redelijke lage boetes gekregen van een mobile flitscontrole bij reeuwijk dus al met al valt het wel mee 8)

robbie409

Utrecht => Woerden: trajectcontrole even voorbij de Shell.

Terugweg: geen controle. Believe me, ik rij er te vaak, te hard.

Wel ring Utrecht, 80 op de buitenbaan met de afslagen naar Nieuwegein en Houten en 100 op de binnenbaan.