Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ralph

Citaat van: choqie1 op 28-02-2009 21:22:47
vorige week donderdag, Enschede - sluiproute meubelplein achterlangs belastingdienst - Ik in 855 2.0 DOP, in hoog tempo, achter mij aan rijdend 850 alter1 zilver metallic, deze hield me bij ( niet zo verwonderlijk, ik heb maar een 2.0)

Iemand van hier?

Zou ik wel eens geweest kunnen zijn, zat in ieder geval wel op donderdag in dezelfde buurt, ik denk ergens tussen 10 en 11 uur.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

martin850

Citaat van: FGG op 24-02-2009 08:08:33
Ik werd gisteren rond 17:00 'achtervolgd' over het Meilink-terrein in Borculo door een rode Alter-I sedan, FX-NL-**.

Ik kon geen sticker ontwaren toen ik naar links ging en hij/zij rechtdoor. Iemand van hier?

broertje van 1 van mijn beste kameraden, auto met 5 ton en ruil moter met 2.5 op de klok. geen forummer, helaas...

Turbobiker

Zaterdag ochtend op de A12 richting en vlak voor Driebergen: LBP V70 OP DE VLUCHTSTROOK!!! Kenteken met DJ of JD...

Iemand hier?
De Tussenpaus

nardgilsing

Citaat van: Turbobiker op 02-03-2009 09:48:01
Zaterdag ochtend op de A12 richting en vlak voor Driebergen: LBP V70 OP DE VLUCHTSTROOK!!! Kenteken met DJ of JD...

Iemand hier?

Driebergen, KLPD???

jrs2k3

Vrijdag middag rond een uurtje of 4 tussen steenwijk en wolvega, een rooie 855 R op lpg! We hebben keurig netjes gezwaaid naar elkaar, iemand van hier?

Snellebaksteen

Citaat van: Turbobiker op 02-03-2009 09:48:01

Iemand hier?

Zal wel iemand op weg naar de Soesterberg meeting geweest zijn.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Domaso

Vanmiddag rond 15:15, parkeerplaats Jan Linders Sittard. Leuk gesprek met Guido Smit, forumlid en eigenaar van een prachtige zwarte V70 (voorzien van forumsticker) 2.5T.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Eric

Industrieterrein Diemen... Donkerblauwe V70 met donkere lampen voor. Kenteken TD-RT-**

Ik zie hem elke dag staan en elke keer vraag ik me weer af of het iemand van hier is  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

denkweb

Groene Estate uit 1995 gespot;

Arnhem, 14:53u Westervoortsedijk, afslag Simon Stevinweg.

LVLRxx, met forumsticker. Voorgesorteerd voor linksaf komende vanuit Centrum.
Kwam je voorbij in witte S80.

knoopie

CiteerVanmiddag tussen Gouda en Waddinxveen langs de Gouwe, een 855 / V70 Nautic Blue.

Volgensmij spotte ik achterop een forumsticker in het voorbijgaan.

dan heb je mijn wederhelft gespot eerste keer dat ze gesignaleert is.......
is bij mijn schoonouders geweest in waddinxveen.

hé de groeten hé  ;)

petrolhead

Gisteren rond half vier een mooi 855 CY (JT-SF-xx) op de gabriellestraat in arnhem gezien. Ik reed incognito (licht blauwe/grijze passat variant). Iemand van hier?

Thys

Vanmiddag rond 5 uur in Zwolle een donkere 855R op de ring zuid thv. het station

MichielMaas

vanmorgen 0745uur A2 ter hoogte van Everdingen richting Utrecht Donkerblauwe 855 met winterwielen. Klein mannetje onderuit achter het stuur.  ::)

Ik in DOP 855 met stickers..  ;D

Barteld

Vanmiddag blaloweg Zwolle, een Safron V70R, doppel auspuff, jij reed richting stadshagen ik in de achtervolging met DHL truck ( kon je niet bijhouden )

dit alles vond plaats rond 12.30 uur.

Ronbroek

Vanmiddag in Laren een vette zwarte 854 T-5R  :eusa_clap:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter