Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

vanochtend (08.20 uur) ter hoogte van de mandela brug te arnhem een nautic blue V70 R AWD gezien sj-fg-??; moeder en dochter.

Henkie P

vanavond op de pont van Maassluis naar Rozenburg, zwarte T5 43-JZ-** gespot, even praatje gemaakt met de eigenaar JacoS

Rik-t5

Citaat van: mikky op 27-03-2009 07:17:14
Citaat van: Barteld op 26-03-2009 19:11:22
Citaat van: mikky op 26-03-2009 07:14:47
Citaat van: reneetje op 25-03-2009 22:36:59
Citaat van: Barteld op 25-03-2009 20:08:00
Citaat van: reneetje op 25-03-2009 20:04:27
Citaat van: Barteld op 25-03-2009 19:44:44
vandaag en gister gespot in Zwolle aan de curieweg : bordeaux rode 850 r met dubbele pijpen, geen grill en fastech bestickering op de skirts, geen forumsticker.

??

Vandaag bijna de hele dag aan het werk geweest aan de Curieweg ( kl@te weer ), niks gezien  :-\

Bij welk bedrijf stond die wagen dan?

tegenover de boekenbinder ! heb er zelfs nog ff met de trailer bij gestaan ( DHL ) om de 850 eens te bekijken

Dicht bij de ingang van het distriebutie centrum van AH bedoel je dus ?

Op die hoek zit het kabel bedrijf HAK , daar was ik aan het werk ..... ??? ;)

Die gozer ben ik voor een paar maand geleden ook een keer tegengekomen, kwam mij voorbij rijden bij de grote rotonde, keek ook totaal niet om terwijl ik toch ff naast hem heb gereden  :eusa_hand:

Voor een forumlid oogt deze 850 te rommelig naar mijn idee...... mischien ex forum ?
stond vandaag weer tegenover de Dasko, ik zal morgen eens het kenteken noteren..

Volgens mij heeft die auto ook wel eens bij uitslag(nu koeriersdiensten) gestaan, die persoon droeg toen wel een scania jas....

Haha, die auto is mijn oude auto die nu van mijn broer is(dat is dus die gozer :P).
Werkt inderdaad bij Dasko ;), dus kan wel kloppen dat die auto daar vaker staat.
Is dus niet dezelfde auto die bij uitslag staat, m'n broer draagt alleen maar volvo-jassen.

En ach, op de rotonde, na een dag van 16 uur wil ie ook wel eens gewoon naar huis ;)
Plus dat is een rotonde om mooi met gang te nemen ;D

@Jeff: had wel verwacht dat jij wist welke auto dat was :P(heeft niet naast je gestaan bij het windesheim, tenzij je die stoplichten op de veerallee daar bedoeld ;))

En rommelig is ie zeker af en toe wel, tis tenslotte een gebruikersauto die onder andere meerdere keren in het jaar naar Zweden op en neer gaat(daar is de grill ook verloren :P).
Plus als chauffeur heb je ook niet altijd de tijd om de auto te wassen ;)

Leuk dat die auto nog zo interessant is ;D

Rik

olliesan

Citaat van: Turbobiker op 27-03-2009 15:35:08
Citaat van: )()()sT op 27-03-2009 15:21:59
Citaat van: olliesan op 27-03-2009 14:51:39
Dat was ik weer! Op weg naar mijn werk in Maastricht.

Groet,
Olav

Hmmm, dan moet ik je toch ook eens gaan spotten daar in de look-alike.

Ik zag die look-a-like gisteren ook nog rijden. Wel donkere wielen. Nu om 17.15 richting het noorden, nog op de A2. Dus oliesan is weer gespot!

Yep, olliesan wordt vaak gespot de laatste tijd! Inderdaar tijd dat )()()st en ik elkaar eens spotten.
Trouwens, ik kom vaak s'morgens een gouden V70R tegen die van Maastricht richting Eindhoven rijdt, altijd zo'n beetje ter hoogte van Born en natuurlijk altijd op de linkerbaan...Wie?

Groet,
Olav

mikky

Citaat van: Rik-t5 op 27-03-2009 23:27:46
Citaat van: mikky op 27-03-2009 07:17:14
Citaat van: Barteld op 26-03-2009 19:11:22
Citaat van: mikky op 26-03-2009 07:14:47
Citaat van: reneetje op 25-03-2009 22:36:59
Citaat van: Barteld op 25-03-2009 20:08:00
Citaat van: reneetje op 25-03-2009 20:04:27
Citaat van: Barteld op 25-03-2009 19:44:44
vandaag en gister gespot in Zwolle aan de curieweg : bordeaux rode 850 r met dubbele pijpen, geen grill en fastech bestickering op de skirts, geen forumsticker.

??

Vandaag bijna de hele dag aan het werk geweest aan de Curieweg ( kl@te weer ), niks gezien  :-\

Bij welk bedrijf stond die wagen dan?

tegenover de boekenbinder ! heb er zelfs nog ff met de trailer bij gestaan ( DHL ) om de 850 eens te bekijken

Dicht bij de ingang van het distriebutie centrum van AH bedoel je dus ?

Op die hoek zit het kabel bedrijf HAK , daar was ik aan het werk ..... ??? ;)

Die gozer ben ik voor een paar maand geleden ook een keer tegengekomen, kwam mij voorbij rijden bij de grote rotonde, keek ook totaal niet om terwijl ik toch ff naast hem heb gereden  :eusa_hand:

Voor een forumlid oogt deze 850 te rommelig naar mijn idee...... mischien ex forum ?
stond vandaag weer tegenover de Dasko, ik zal morgen eens het kenteken noteren..

Volgens mij heeft die auto ook wel eens bij uitslag(nu koeriersdiensten) gestaan, die persoon droeg toen wel een scania jas....

Haha, die auto is mijn oude auto die nu van mijn broer is(dat is dus die gozer :P).
Werkt inderdaad bij Dasko ;), dus kan wel kloppen dat die auto daar vaker staat.
Is dus niet dezelfde auto die bij uitslag staat, m'n broer draagt alleen maar volvo-jassen.

En ach, op de rotonde, na een dag van 16 uur wil ie ook wel eens gewoon naar huis ;)
Plus dat is een rotonde om mooi met gang te nemen ;D

@Jeff: had wel verwacht dat jij wist welke auto dat was :P(heeft niet naast je gestaan bij het windesheim, tenzij je die stoplichten op de veerallee daar bedoeld ;))

En rommelig is ie zeker af en toe wel, tis tenslotte een gebruikersauto die onder andere meerdere keren in het jaar naar Zweden op en neer gaat(daar is de grill ook verloren :P).
Plus als chauffeur heb je ook niet altijd de tijd om de auto te wassen ;)

Leuk dat die auto nog zo interessant is
Rik

En zo is deze mysterie ook weer opgelost   ;D

Bas autowas zit bij hem om de hoek........ ;)

wepster

gister op de A73 rond 14 uur  terhoogte van open/afrit ducemburg bij nijmegen een zwarte alter 1 met spoiler en een stickert links boven op de achterruit ,oja ook nog een donkere gril .
het kenteken is me ontglipt

wie o wie  ???

Chris

Citaat van: Henkie P op 27-03-2009 22:29:20
vanavond op de pont van Maassluis naar Rozenburg, zwarte T5 43-JZ-** gespot, even praatje gemaakt met de eigenaar JacoS

Hey Henkie, stond jij zelf donderdagavond op de Karel Doormanstraat in Rotterdam geparkeerd? Anyway, zilvergrijze 850 met kenteken 49-VJ-xx. Lijkt op die in je avatar.

Wie o wie?

herbe777

Hey Henkie, stond jij zelf donderdagavond op de Karel Doormanstraat in Rotterdam geparkeerd? Anyway, zilvergrijze 850 met kenteken 49-VJ-xx. Lijkt op die in je avatar.

Wie o wie?
[/quote]

Kom ze niet vaak tegen met grijs kenteken.

Barry_C70

this afternoon around 12:00 parked on Boterdiep, Groningen in front of the Kwik Fit :P a CY 855

pwassink

Citaat van: Barry_C70 op 28-03-2009 13:29:48
this afternoon around 12:00 parked on Boterdiep, Groningen in front of the Kwik Fit :P a CY 855

Arme auto  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

jan-willem

vanmiddag rond 1600 uur N-348 tussen Zutphen en Dieren 850 CY  estate en ik was het niet

)()()sT

Zilvere V70 2.5D met sticker. Stond voor de deur..... Ronald op bezoek  ;D

zondagsrijder

Gister op de ring Groningen richting stoplichten Martini plaza een zilver 850 T-5 met forumsticker en kenteken 35-NB-**, Was met een Aalbers Caddy heb nog getoeterd maar je zag me niet .

Of je wou me niet zien. :eusa_wall: ;D ;D ;D

fearless

Vanmiddag om 15.00 uur een mooie rooie V70 op de ijsselallee in Zwolle. Geen forum sticker wel een Nürburgring sticker rechts op de achterklep. 80-**-VV

Viel op door de erg mooi glimmende rooie kleur en de blonde dame die er bij in zat.  :)

-D©©©L-

Citaat van: fearless op 28-03-2009 20:06:41
Vanmiddag om 15.00 uur een mooie rooie V70 op de ijsselallee in Zwolle. Geen forum sticker wel een Nürburgring sticker rechts op de achterklep. 80-**-VV

Viel op door de erg mooi glimmende rooie kleur en de blonde dame die er bij in zat.  :)

http://triton.imageshack.us/Himg23/scaled.php?server=23&filename=img6745border.jpg&xsize=640&ysize=480

Is een bekende van mij.
Die wagen is een paar jaar geleden overgespoten, echt een mooie V70 T5 AT LPi nu.