Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Henkie P

Citaat van: herbe777 op 28-03-2009 12:24:55

Hey Henkie, stond jij zelf donderdagavond op de Karel Doormanstraat in Rotterdam geparkeerd? Anyway, zilvergrijze 850 met kenteken 49-VJ-xx. Lijkt op die in je avatar.

Wie o wie?

Kom ze niet vaak tegen met grijs kenteken.
[/quote]
Nee kan ik nooit geweest zijn, mijn kenteken begint met FH en is ook geen groen kenteken  ;D

blauweroffel

Gisteren (zaterdag dus)

Rond 09.00 A1 bij Apeldoorn rg Hengelo: CY estate, ik reed andere kant op. Wie?

BR

macdriver

gisteren rond 1300 uur bij strand horst een cy estate die de snelweg richting amersfoort opdraaide
Had volgens mij alleen geen forumsticker
Ik knipperde nog met mijn vrachtwagen ;D

marcelV70R

vanmiddag in parkeergarage in Almere-centrum
op de invalide parkeerplaats
een CY estate met forum sticker
in midden aan de bovenkant van het achterraam
en een club kenteken houder.

Marcel

Vertigo

nu bij frans op den bult voor het stoplicht. FGG (of Ira) gespot.

Edit: en nu een rode r met bh

marcelV70R

Citaat van: Vertigo op 29-03-2009 18:44:34
nu bij frans op den bult voor het stoplicht. FGG (of Ira) gespot.

nounou, ik weet zeker dat ik het verschil tussen Florian of Ira echt wel zie hoor!!! ;D

Marcel

Vertigo

Zojuist weer een forumsticker gespot:

Om 22:30 op de A1 van Hengelo -> Apeldoorn tussen Lochem en Bathmen. Een zilvergrijze 850 sedan (FJ-GB-**) met forumsticker. Nog ff naast gereden, maar bestuurder keek niet op of om ::)

Wie?

t5karel

Dat die verrekte CY's  en masse gespot worden(hoezo schaars) ;D.Je zou d,r haast weer 1 voor aanschaffen :eusa_wall:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Freakybaby

Citaat van: t5karel op 29-03-2009 22:59:03
Dat die verrekte CY's  en masse gespot worden(hoezo schaars) ;D.Je zou d,r haast weer 1 voor aanschaffen :eusa_wall:.

Zwart valt minder op.. Maar meer rijden helpt ook weleens karel ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mikky

http://link.marktplaats.nl/226478386 ;D

thuur

Citaat van: olliesan op 27-03-2009 23:42:57
Yep, olliesan wordt vaak gespot de laatste tijd! Inderdaar tijd dat )()()st en ik elkaar eens spotten.
Trouwens, ik kom vaak s'morgens een gouden V70R tegen die van Maastricht richting Eindhoven rijdt, altijd zo'n beetje ter hoogte van Born en natuurlijk altijd op de linkerbaan...Wie?

Misschien de Saffron die aan Onder de Kerk staat? Kenteken begint met een X?

Gr ???

R o b

Met die dingen wordt tenminste gereden......... ;D ;)

gewoon peter

Citaat van: marcelV70R op 29-03-2009 17:14:53
vanmiddag in parkeergarage in Almere-centrum
op de invalide parkeerplaats
een CY estate met forum sticker
in midden aan de bovenkant van het achterraam
en een club kenteken houder.

Marcel

Marcel, gewoon even genieten van de schitterende architectonische hoogstandjes in Almere. En gewoon even langs media markt en alle andere winkels die open waren. Die invalidenplek was wegens plaatsgebrek. Groet, Peter

gewoon peter

Citaat van: macdriver op 29-03-2009 16:56:10
gisteren rond 1300 uur bij strand horst een cy estate die de snelweg richting amersfoort opdraaide
Had volgens mij alleen geen forumsticker
Ik knipperde nog met mijn vrachtwagen ;D

Ja wij weer en in de buurt van H'wijk kans erg groot. Maar even langs bij dat nieuwe kasteel Horloo, ziet er leuk uit, maar een prijzen. Hebben zelf oog op zo'n boerderijtje iets terug richting Nulde. Kijk wel uit naar volvo's, maar helaas geen vrachtwagen gezien. Groet, Peter

Vertigo

Ik kwam zojuist rond 17:00 op de Zweedsestaat in Deventer een Zwarte T-5R sedan met blokjes grille en R-achterspoiler tegen, was dat iemand van hier?