Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Knarf

Parkeerplaats Hoogezand 8/4 's morgens. Donkerrode 850 estate, voor de helft in gebruik als hondenhok voor 1 bouvier. RPTP00.

Rutger B

Vanmiddag rond half 4 vanaf zwolle richting Meppel Saffron V70 ik reed op de weg naast de A28 richting Zwolle met een  Vrachtwagen van het leger

RRRRR_Ramon

Citaat van: JannesH op 08-04-2009 08:53:08
Maandag ochtend, iets voor 07:00 langs de A27 ri noord bij Almere een CY op de vluchtstrook, een geel busje van een bekende dienstverlenende instantie erbij en een niet-vrolijk kijkende bestuurder ernaast - zag zo gauw geen sticker zitten.

Die heb ik ook zien staan en dat was al om ca. 6.10 uur. De bestuurder is niet van hier volgens mij, heb hem al een paar keer gemeld hier zonder reactie. Hij stond trouwens op de A6 en niet de A27 in mijn geval.  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

daytonawim

Zaandam circa 14.30 uur een T5-R  CY sedan wilde de A8 opdraaien leek het.

petrolhead

een laser blue rond 08.30 uur vandaag voor de stoplicht op de schelmseweg te arnhem. Kenteken niet kunnen lezen.

pwassink

Edenali in bedrijfsvoertuig, hedenmorgen iets na zessen aan het lossen in het centrum van Vorden ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

combinedforces

Heb vandaag 4 keer geknipperd met groot licht naar mede-roffelaars, geen respons. Of moet dit dan in het topic waar ik me vandaag over heb gefrustreerd?

gewoon peter

Citaat van: combinedforces op 08-04-2009 20:38:26
Heb vandaag 4 keer geknipperd met groot licht naar mede-roffelaars, geen respons. Of moet dit dan in het topic waar ik me vandaag over heb gefrustreerd?

Heb daar ooit een bon voor gehad omdat ik knipperde en volle hand tegen het voorraam (50 km) hield. Wegens onnodig knipperen en het hinderen van een snelheidscontrole bij het goed uitoefenen van hun taak. gr

peter

combinedforces

Citaat van: gewoon peter op 08-04-2009 20:49:09
Citaat van: combinedforces op 08-04-2009 20:38:26

Heb daar ooit een bon voor gehad omdat ik knipperde en volle hand tegen het voorraam (50 km) hield. Wegens onnodig knipperen en het hinderen van een snelheidscontrole bij het goed uitoefenen van hun taak. gr

peter

Dat zuigt. Wat deed die hand daar dan?

Freakybaby

Roger V70XC zit in de kroeg in Sittard.. Heeft een grote volvo doos achterin liggen.. Nieuw velgje?

Was wel erg goed zichtbaar met de kofferbakverlichting nog aan  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Domaso

Citaat van: Freakybaby op 08-04-2009 21:39:40
Roger V70XC zit in de kroeg in Sittard.. Heeft een grote volvo doos achterin liggen.. Nieuw velgje?

Belt ie vannacht bij jou aan: "kun je me ff overstarten?"  :evil:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Citaat van: Domaso op 08-04-2009 21:43:47

Hehehe... Misschien dan toch maar bijtijds het gordijn dichtdoen :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

hathü

Citaat van: Domaso op 08-04-2009 21:43:47

Of ingetikt ruitje en de doos weg.

EdenAli

Citaat van: pwassink op 08-04-2009 18:39:04
Edenali in bedrijfsvoertuig, hedenmorgen iets na zessen aan het lossen in het centrum van Vorden ?

Ed loopt thuis heeft een kijkoperatie gehad in de knie dus een tijdje uit de running

gewoon peter

peter
[/quote]

Dat zuigt. Wat deed die hand daar dan?
[/quote]

Iets van vroeger, was bijna de enige snelheidsbeperking en gaf aan 50 km. gr.

snap trouwens van die lijntjes (citeren) ook niks. iemand?