Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Vanmorgen op de A58 richting E'hoven t.h.v. Moergestel, een donkere 855 T-5 met hardop meezingende jonge dame achter het stuur. ;D Kenteken HP-SV-.. geloof ik.
...The Nile isn't just a river in Africa...

850blues

Vanmorgen een forumsticker gespot: Haarlem, voor de verkeerslichten bij het Frederikspark: 850 sedan, GX-RR-**
Op de zijkant/dorpel zag ik stickers van Intrax

(ik was op de fiets)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

BOV

Vanmiddag op de Grathemerweg in Kelpen-Oler toen ik uit de bus stapte een donkerblauwe V70 (classic) T5 (geen forumsticker maartoch...)
Je draaide een oprit op ongeveer tegenover Café de Sport.

Kenteken: TP-XP-*7

Een bekende van hier?
I take pictures and build stuff...

BOV

12 Mei op de parkeerplaats van het Rabobank kantoor nabij het station van Eindhoven op de parkeerplaats
een 854 Alter 1, 17" Kenteken: GP-PS-*3

Bekende van hier?

Foto:
I take pictures and build stuff...

850-2.520V-Driver

Ik moet zeggen dat ik er ontzettend veel spot de laatste tijd, maar allemaal zonder forum-sticker...  :(

Even de meest recente, de laatste dagen rijd ik bijna dagelijks van Helmond naar Eindhoven met eenzelfde kleur groene 850 Estate met Beige interieur. Maar hij lijkt weinig interesse in mijn 850 sedan te hebben, maar hij rijdt in ieder geval aardig door met die baksteen.

Dan gisteren een (volgens mij best leuke) dame die mij aardig bleef volgen van Eindhoven naar Helmond in een lichtblauwmetallicachtige (heel mooie kleur overigens!!) 850 sedan. Ik trok nogal vlot op bij 't stoplicht, zonder dat 't zin had.. Maar ze bleef me volgen van de ''Berenkuil'' in Ehv tot we linksaf moesten in Helmond waarbij ik nog ff gauw een oranje lichtje meepikte en dr kwijtraakte  :(

En een paar dagen terug nog een ontzettend mooie Saffron V70R Estate met ook daarin een dame, tevens in Helmond.

Overigens ben ik in de omgeving Eindhoven/Helmond ook voortaan te spotten aan m'n forum-sticker  :eusa_dance:

Rutger B

Vandaag in Zwolle bij Deltion College  weer eens een hele mooie zilveren 850 gezien met velgen die echt super staan en hij klonk ook heerlijk . :angel:

Je had wel even op de testbank gekunt heb de S ook even aan de tand gevoelt  :evil:

Ronbroek

Vanochtend, bij Haarlem in de buurt

PD PN  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Emhavee

Citaat van: Ronbroek op 14-05-2009 19:44:11
Vanochtend, bij Haarlem in de buurt

http://i168.photobucket.com/albums/u187/ronbroek/850%20stuff/VolVo.jpg

PD PN  :eusa_think:

T-5?

stond vanochtend bij de schoolvan m'n kids, zonder sticker

fearless

Citaat van: Rutger B op 14-05-2009 19:15:09
Vandaag in Zwolle bij Deltion College  weer eens een hele mooie zilveren 850 gezien met velgen die echt super staan en hij klonk ook heerlijk . :angel:

:eusa_dance:

En ik hield me nog wel in ook vandaag.   ;D

Citaat van: Rutger B op 14-05-2009 19:15:09
Je had wel even op de testbank gekunt heb de S ook even aan de tand gevoelt  :evil:

Hmmm klinkt leuk. Maar dan was me eten koud geweest.  :eusa_shifty:

sean850

vandaag bij de volvo dealer in harderwijk dop 855 R

had net m'n t5 voor keuring afgeleverd

combinedforces

CY 855 op de A50 thv Ravensteinse brug, rond 8.00u. Kon niet meekomen door overig verkeer maar op het eerste gezicht geen stickert. Wel mooie zonwering in kinderuitvoering achterop ;)

En de bekende CY 854 bij Vos Oss... ietsjes later

Hans Duiven

Vanavond een CY 855   JR-LP-** t.h.v. Beilen op de A28 richting het noorden.
Kon niet zo snel een sticker zien.

Ik zat in een andere T5 (VW Ambu).

Hans 

EdenAli

Gisteravond Florian gespot op de Bornsestraat
Jij ging links en kroop langs de biertruck van mij ik knipperde en toeterde nog

FGG

Citaat van: EdenAli op 15-05-2009 02:07:40
Gisteravond Florian gespot op de Bornsestraat
Jij ging links en kroop langs de biertruck van mij ik knipperde en toeterde nog

Klopt!
Ik heb idd een claxon gehoord van een vrachtwagen, maar ik kon deze link ff niet leggen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

reMARKable

Donderdagavond 14 mei +/- 19:30u keizerkarelplein Nijmegen Afslag Arnhem
Saffron V70R! oei viel ik daar bijna van me fiets, nekkedraaier! :eusa_drool: