Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Wout309t

Onderste is zeker een XM ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

mevita

Citaat van: GeertG op 20-05-2009 08:17:27
Gisteren (ca 17.30u) werd ik even gevolgd (Hoofdstraat Schaesberg tot bij mij voor de deur) door een, ik dacht, DOP 854 (was niet echt op aan het letten, dus kan ook donker blauw of zwart zijn  :eusa_shifty:).
Hij had een forum sticker (maar dan een blauw-gele  :o) achterop.

Toen hij doorreed richting Terwinselen zwaaide ik en hij verbaasd terug................wie  :eusa_think:
Dat was ikke ;D,
de kleur is tropical green ;)
ik weet het dat het niet de juiste sticker is, maar die heb ik in begin tijdens een meeting eens gekocht en die jongen had de volvo850forum sticker niet meer :(
En verbaasd was ik inderdaad  ???dacht eerst dat jij daar stopte voor een praatje maar toen had ik door dat je er wel zal wonen,

groetjes mevita

GeertG

Citaat van: mevita op 20-05-2009 09:50:41
Gisteren (ca 17.30u) werd ik even gevolgd (Hoofdstraat Schaesberg tot bij mij voor de deur) door een, ik dacht, DOP 854 (was niet echt op aan het letten, dus kan ook donker blauw of zwart zijn  :eusa_shifty:).

Toen hij doorreed richting Terwinselen zwaaide ik en hij verbaasd terug................wie  :eusa_think:
Dat was ikke ;D,
ik weet het dat het niet de juiste sticker is, maar die heb ik in begin tijdens een meeting eens gekocht en die jongen had de volvo850forum sticker niet meer :(
En verbaasd was ik inderdaad  ???dacht eerst dat jij daar stopte voor een praatje maar toen had ik door dat je er wel zal wonen,

groetjes mevita

Ik dacht het eigenlijk al  :D
Volgende meeting dus effe een sticker erbij regelen dus  ;)
En je had best mogen stoppen voor een praatje......... :eusa_whistle:     Volgende keer dus !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mevita

Citaat van: GeertG op 20-05-2009 10:09:27
Citaat van: mevita op 20-05-2009 09:50:41

Dat was ikke ;D,

groetjes mevita

Ik dacht het eigenlijk al  :D
Volgende meeting dus effe een sticker erbij regelen dus  ;)
En je had best mogen stoppen voor een praatje......... :eusa_whistle:     Volgende keer dus !

Ik was trouwens ook verbaasd , het was de eerste keer dat ik een volvo850forum sticker op een achterruit zag hier in de buurt, terwijl ik zoveel volvo,s tegenkom hier bij ons maar nooit met een sticker erop.
ik zal eens kijken voor een andere sticker.
volgende keer stop ik wel ff  ;)

UserID6342

Citaat van: Wout309t op 20-05-2009 09:45:48
Onderste is zeker een XM ;)
Nu ik voor de 2e keer zit te kijken breng je me idd aan het twijfelen...

Wout309t

Kijk maar goed naar het neusje en de scherpe lijnen... ;) Heeft een CX niet.
2011 V70 2.0T R-Design MT

UserID6342

Citaat van: Wout309t op 20-05-2009 11:20:57
Kijk maar goed naar het neusje en de scherpe lijnen... ;) Heeft een CX niet.
Ik begon te twijfelen, toen je het zei, bij de stijl in de voorruit die ik volgens mij zie bij de blauwe, dat heeft een CX zeer zeker niet :)

mehn

Zullen we weer gaan doen waar dit topic voor bedoeld is; als je onderweg een Volvo MET FORUMSTICKER hebt gezien hier vragen wie het was?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: mehn op 20-05-2009 11:48:42
Zullen we weer gaan doen waar dit topic voor bedoeld is; als je onderweg een Volvo MET FORUMSTICKER hebt gezien hier vragen wie het was?

Nou, zonder sticker mag toch ook wel, dacht ik? ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Vandaag een hele mooie silversand 855 met antraciete velgen langs zien sjezen ergens bij Helmond.
Kreeg trouwens nog een duim vanmorgen van een V70R Nieuw rijder die me tegemoet kwam....
Daarnaast heb ik nog een CY MET sticker gezien, en in een V70R N gereden met geweldig oranje lederen interieur  :eusa_drool:

bupozaanstad

Vandaag op de provinciale weg bij Wormerveer een safron V70R kenteken SZ-**-07 iemand van hier, ik in een antreciet grijze 855 met niet te missen stickert

RATFINK

Vanmiddag in het Forepark ( Leidscheveen ) een donkerblauwe 854 met volgens mij Titans.

JannesH

Vanmiddag op de N9 een donkerkleurige V70 met sticker richting Den Oever- was te laat om kleur of model oid te beoordelen...

)()()sT

Citaat van: bupozaanstad op 20-05-2009 18:32:46
Vandaag op de provinciale weg bij Wormerveer een safron V70R kenteken SZ-**-07 iemand van hier, ik in een antreciet grijze 855 met niet te missen stickert

Poeh, dat lijkt op de mijne (qua kenteken en type dan). Ik heb SZ-NV-07  ;D