Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: thyzerrr op 24-05-2009 02:39:02
Citaat van: Vertigo op 23-05-2009 20:16:14
Vanmiddag in Amersfoort: witte 850 sedan met forumsticker en RS-sticker!!!
DV-VR-**

wie?

Monique?

Is wel haar auto ja.... maar volgens mij had zij die een tijdje geleden ingeruild. Zat ook geen vrouw achter het stuur trouwens.

reMARKable

gister op de autobahn A3/E35 , tis me ff ontschoten waar precies maar dacht op de hoogte van Limburg... Frankfurt richting Nijmegen... ;)
een blauwe V70N T5 die vriendeljik naar me zwaaide :D en daarna lekker op het gas ging. ik heb daarna +/- 180 gereden maar de beste volvo niet weer terug gezien.... Ik ben benieuwd!? Was het iemand van hier! 8) 8)

En1

Citaat van: Spin! op 22-05-2009 15:45:54
Zit te wachten op de reactie van de bestuurder van een V70R waar ik vanmiddag even naast heb geparkeerd...Hatert, Nijmegen...;)

Ahh! jij was dat dus ;) mooie gele 850 T5-R :) met een grote sticker achterop  ;D

Thys

donderdag net buiten emmeloord een T-5R estate met vrouwelijke bestuurder, kenteken iets met SL-VJ.

Vandaag bij theehuis Hunebedden in Havelte even gesproken met de eigenaar van een donkergrijze 850R, toevallig ook iemand van hier?

sean850

zondag 24 mei 855 dop t-5r bij tankstation de lucht aan de A2 om 21:05 op de parkeerplaats heb geen nummerbord gezien

R o b

Citaat van: thyzerrr op 24-05-2009 20:15:12
emmeloord

Ff over Emmeloord: de oude groene van Lars loopt momenteel daar ook rond!  ;) :D
(855 T5)

elmarconi

Citaat van: elmarconi op 21-03-2008 22:17:12
Zwarte R bij Bahia in Bocholt. Nummerbord begon met 83 of 86 meen ik.

En nogmaals bij de Ikea afgelopen zaterdag. MatRRR is het ben ik ondertussen achter.
Nog niet verkocht  ???
--
Autogas Inside . . .

denkweb

Zonet op last van de politie zelf even een 850 TDI Estate opengemaakt.    (PD-PL-xx).

Deze stond al enige dagen zonder kentekenplaten in Arnhem geparkeerd en men wilde graag dmv het chassisnr het kenteken achterhalen.

Openmaken: 14 seconden, zonder schade! Alarm ging (stil) af. Na 1 minuutje ook uitgeschakeld gekregen. Auto bleek niet gestolen, eigenaar werd gebeld, deze had aangifte van kentekenplaatdiefstal gedaan maar geen briefje in zijn auto achtergelaten.

Auto weer op slot gezet met de zekeringen op de stoel. Indien iemand van hier, leg je overschrijvingsbewijs even ergens anders neer als in je dashboardkastje...  ;)

FGG

Citaat van: denkweb op 25-05-2009 12:49:42
Zonet op last van de politie zelf even een 850 TDI Estate opengemaakt.    (PD-PL-xx).

Deze stond al enige dagen zonder kentekenplaten in Arnhem geparkeerd en men wilde graag dmv het chassisnr het kenteken achterhalen.

Openmaken: 14 seconden, zonder schade! Alarm ging (stil) af. Na 1 minuutje ook uitgeschakeld gekregen. Auto bleek niet gestolen, eigenaar werd gebeld, deze had aangifte van kentekenplaatdiefstal gedaan maar geen briefje in zijn auto achtergelaten.

Auto weer op slot gezet met de zekeringen op de stoel. Indien iemand van hier, leg je overschrijvingsbewijs even ergens anders neer als in je dashboardkastje...  ;)

Alsof dit zo handig is.  :eusa_doh:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Reitse

Eigenaar gaat daar idd wel vrolijk van worden....

petrolhead

vanochtend rond 08.45 een 855 T5R met forumsticker gespot op de zutphensestraatweg te apeldoorn. JL-GT-??

rogerV701998

Vanmiddag om 15.30 uur een mooie groene V70 met forumsticker bij Volvo Rutten in Roermond.

Wie o wie?

Rayman

Vanmiddag tussen delden en goor: donkerblauwe V70 TDI met xenon en XC grille. Dame achter 't stuur. Agressief frontje (de auto dan he).

reMARKable

Vanmiddag op de afrit van de A15 Elst een rechtsafslaande richting Oosterhout Witte T5-R 855 kenteken iets van 73-GVH-* ?
ik was undercover in mn Jetta  :eusa_eh: (wel nieuwe model hoor...) :eusa_think:

Een witte T5-R valt best op... 8) WIE?

Vertigo

Citaat van: Rayman op 25-05-2009 18:47:50
Vanmiddag tussen delden en goor: donkerblauwe V70 TDI met xenon en XC grille. Dame achter 't stuur. Agressief frontje (de auto dan he).

Wat voor frontje had de dame dan? ::)