Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mikky

Citaat van: -D©©©L- op 02-06-2009 17:40:00
Vandaag tegen 11:00. Een CY 855 op het uiteinde van de westenholterallee(klipperweg) linksaf richting de N331(hasselt), ik ging rechtsaf. 
Je toeterde en zwaaide nog even, maar ik zag niet wie je precies was.

Dat was ik ;D

Kwam net van Auto Wieten af voor de airco check, condensor lek >:(

Walter

Citaat van: Ronbroek op 31-05-2009 11:19:51
Citaat van: VolvoMafia op 31-05-2009 11:14:54
Citaat van: Ronbroek op 30-05-2009 20:05:40
Citaat van: Emiel op 30-05-2009 15:51:49
LBP bij het truckerscafe in Hoevelaken.

Jij was er ook ? , shaggie aan je lip  :eusa_think:

http://www.pronetadvertising.com/articles/images/msaleem_cowboy.jpg

Ron bedankt voor je vriendelijke groet gisteravond tussen BAB en Stolwijk :-) Waren op weg naar Rbijl :-)

Ah was jij dat , ik zag het slecht tegen het zonnetje in. Hij werd even drooggereden vanaf de carwash Bap  ;D

Is Robin z'n nieuwe aanwinst al gearriveerd ?

yep, misstaat niet op de oprit hoor

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Sbv

Zojuist (17:30)op de A15 ter hoogte van Vaanplein richting Europoort een mooie rode 855 met Xenon HG-SH-xx ik toeterde nog even, maar de bestuurder was in een andere wereld. Ik reed met een Cosmic White C30 met sticker van dat andere forum

Ronbroek

De CY T-5R 855 rond de middag geparkeerd bij Calumet Amsterdam, u hier actief ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Emhavee

gisteravond onder het spoor Haarlem binnenrijdend, stoplicht was rood hoor, witte 855 zonder sticker mét bellende en druk bezig zijnde met andere dingen bestuurder... ;) ;D

Laserblue

Ergens op een snelweg in het noorden des lands een vaal rode 850 op de linkerbaan, ik kwam jou rechts voorbij.

Iemand van hier?  :eusa_think:

Geintje Reitse, geintje  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Freakybaby

Citaat van: Laserblue op 04-06-2009 10:49:29
Ergens op een snelweg in het noorden des lands een vaal rode 850 op de linkerbaan, ik kwam jou rechts voorbij.

;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Reitse

:roll: (kom niet verder dan 80 op de rechterbaan hoor, harder wil de GLT niet... ;))

Laserblue

Citaat van: Reitse op 04-06-2009 11:56:31

:roll: (kom niet verder dan 80 op de rechterbaan hoor, harder wil de GLT niet... ;))

je zou eens één van de andere 5 versnellingen kunnen gebruiken, dan rijdt ie ook rustiger  ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Gisterenavond rond 1950 op de A16 ter hoogte van knooppunt Prince ville richting knooppunt Galder volgens mij Jos Bluekens met de rode 855R die vanuit de A58 de A16 op kwam sjeesen. Ik reed eens netjes 125 met de C30.

Erik_M.

Gisteren om plm. 17.25 uur, op de A4 afslag ri. A13/Ypenburg een Saffron V70R.

Door de afstand kon ik het kenteken niet lezen, maar normaal gesproken zie ik daar rond die tijd 850Tim rijden.... Zou het V70RTim geworden zijn ...?  ;)

gRoet
eRik

Chris

Gisterenmiddag in Rotterdam op Blaak, vlak naast de skatebaan, stond een hele strakke zwarte V70R geparkeerd. Er stond een dame naast te wachten, volgens mij blond.

Wie o wie?

EdenAli

Vanochtend van hengelo richting Enschede een zwarte estate met een sticker
"gevaar op de weg"  :eusa_eh:
ik knipperde nog en jij zwaaide was met de hoegaarden truck

gewoon peter

En dan zit je in Hoorn op een terras in de straat die uitkijkt op dat zalencomplex annex zwembad etc. Staat je auto geparkeerd net om de hoek, roept irma "ze stelen de auto" Ik spring op en kijk, nee hoor onze stond er nog. We zouden toch weggaan en reden even bij hem langs, hij is muzikant, speelt in een band en was ook helemaal maf van z'n banaan, maar hij had ook nog een mooie rooie staan. Geen club of forum, maar zou wel gaan kijken. Leuke gozer overigens. Nog even lekker staan ouwehoeren en op huis aan. groet peter

sean850

das gewoon de schouwburg ;)