Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Even deels off-topic: is er een truukje om de zoekmachine van dit forum heel precies op kentekens te laten zoeken?

Zo ja, hoe? Ik hou dit topic niet zo precies bij maar zo wel eens willen zoeken of ik (of de vorige eigenaar) vaker gespot zijn.

haasje

zoeken via google, kijk even in het zoektopic

Kali-Integrali

Vanavond wezen wokken aan de Loolaan te Apeldoorn. Reed even een zijstraat in genaamd "Bosweg" zag ik daar bij het laatste huis nabij de Loolaan een DOP T5-R en donkere V70 (R?) met XC grille op de oprit staan.

Iemand van hier?

thuur

Citaat van: Lampje op 04-06-2009 23:23:19
Even deels off-topic: is er een truukje om de zoekmachine van dit forum heel precies op kentekens te laten zoeken?

Zo ja, hoe? Ik hou dit topic niet zo precies bij maar zo wel eens willen zoeken of ik (of de vorige eigenaar) vaker gespot zijn.

Yep.

1. Gebruik dubbelquotes, dus b.v. "02-HZ-SP"
2. Druk in het topic waarin je wilt zoeken op 'afdrukken' (rechtsboven), druk dan op F3 (zoeken) en typ het kenteken
3. In Google typ het kenteken gevolgd door site:volvo850forum.nl

Ow, ook een goeie is om te zoeken zonder streepjes tussen de karakters of de laatste 2 karakters weg te laten. Even experimenteren.

Gr 8)

FGG

Citaat van: thuur op 05-06-2009 01:49:43
Citaat van: Lampje op 04-06-2009 23:23:19

Yep.

1. Gebruik dubbelquotes, dus b.v. "02-HZ-SP"
2. Druk in het topic waarin je wilt zoeken op 'afdrukken' (rechtsboven), druk dan op F3 (zoeken) en typ het kenteken
3. In Google typ het kenteken gevolgd door site:volvo850forum.nl

Ow, ook een goeie is om te zoeken zonder streepjes tussen de karakters of de laatste 2 karakters weg te laten. Even experimenteren.

Gr 8)

Houd er wel even rekening mee dat nooit je volledige kenteken is geplaatst, dus je moet zoeken op de eerste twee groepen de laatste twee of de eerste en de derde. Vooral die laatste wordt lastig.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

irian paul

Citaat van: Kali-Integrali op 04-06-2009 23:53:19
Vanavond wezen wokken aan de Loolaan te Apeldoorn. Reed even een zijstraat in genaamd "Bosweg" zag ik daar bij het laatste huis nabij de Loolaan een DOP T5-R en donkere V70 (R?) met XC grille op de oprit staan.

Iemand van hier?

Volgens mij is dat herminator

Taranis

Gisterochtend 7.15 uur op de N62: Darius. Dit keer zagen we het beiden wel op tijd ;D

Sven850

Net een zwarte alterI in scheveningen fg-vv-xx. Freaky baby dacht ik?
XC40 T4 Recharge

Freakybaby

Citaat van: Sven850 op 05-06-2009 22:14:55
Net een zwarte alterI in scheveningen fg-vv-xx. Freaky baby dacht ik?

Onschuldig..

Ik ben in het brabantsche dit weekend, en niet noordelijker geweest met de volvo dan Breda.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

petrolhead

een mooie 855 met forumsticker in den bosch vanaf Van Herven richting de autoweg rond 13.30 uur. ??-RT-??

)()()sT

Citaat van: petrolhead op 06-06-2009 10:16:36
een mooie 855 met forumsticker in den bosch vanaf Van Herven richting de autoweg rond 13.30 uur. ??-RT-??

Deze?:

Zo ja, is mijn oude, en die heb ik (toevallig precies een jaar geleden) verkocht aan Stefan uit den Bosch.

Ralph

Net bij de truckrun bij expocenter te Hengelo.
Zwarte totaal gestripte 850 op een autoambulance...... :eusa_doh:
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

petrolhead

Citaat van: )()()sT op 06-06-2009 13:42:18
Citaat van: petrolhead op 06-06-2009 10:16:36

Deze?:
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/IMG_0140.jpg

Zo ja, is mijn oude, en die heb ik (toevallig precies een jaar geleden) verkocht aan Stefan uit den Bosch.

jip die kwam ik tegen

Freakybaby

Een verlaagde zwarte C70 T-5 in de Ploegstraat/Pr Hendrikstraat in breda. Kenteken XL-ZG-xx.Vanmiddag rond 15.25/15.30

Ik reed achter je met de zwarte 850, jij ging linksaf de ginnekenweg op ik rechtsaf de rooseveltlaan op.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

FrankvdAa

Vandaag een ritje rond de Veluwe gemaakt en verschillende S/V/C70's en 850's tegengekomen, oa. saffron C70 bij oprit A30 t.h.v. De Stroet en 'n donkerblauwe S70 met paardentrailer... echter geen stickers gespot.

Op de terugweg vanaf Den Bosch tot Uden (A2/A59/A50) nog een stuk opgereden met een rode 854 (xx-JGK-7) wederom zonder sticker. Iemand van hier?
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register