Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rogers XC 70 2000

zou zomaar kunnen.... rijden weinig saffrons v70 hier in de buurt rond (of ik zie ze nooit).

volvofred

Citaat van: rifwachter op 03-04-2009 11:46:28
Ik sta naast een mooie groene V70 TDI,  SH-**-34, met forum en eland plakker,geblindeerde ruiten.

Op de klep zit onder de naam volvo een sticker van schotpoort-zutphen.

lokatie is P-plaats naast CWI/werkbedrijf in Zutphen.

Iemand van hier ?

Rene

Dat ben ik dan idd,

volvofred uit Zutphen

thuur

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 11-06-2009 12:08:38
Citaat van: )()()sT op 11-06-2009 11:40:58
Zojuist, bij de Geusselt in Maastricht Freek gespot. Ik stond voor rechtdoor, hij ging zeker even naar de Mac  ;D
Gelijk maar een groeps telefoongesprek met hem en Wibo eraan geknoopt.

Even erna kwam me op de Kennedybrug een saffron V70R met xenon tegemoet. Ik heb nog geknipperd.

Diezelfde (waarschijnlijk) zag ik eergister in Veldwezelt. Saffron V70 R met uitlaat aan beide zijdes... erg mooi exemplaar.

Ik reed er net achter. Hij heeft een Volvo Ocean Race sticker op de achterruit en getinte ramen achter. We waren beide op weg naar huis.

Gr 8)

Rogers XC 70 2000

ships.... heb ik jou niet gezien.... kwam omdat ik helemaal in de ban van die saffron was... Jij mij waarschijnlijk ook niet gezien met zo'n mooi ding voor je. ;D

)()()sT

Citaat van: thuur op 11-06-2009 15:56:36
Ik reed er net achter. Hij heeft een Volvo Ocean Race sticker op de achterruit en getinte ramen achter. We waren beide op weg naar huis.
Gr 8)

Die was het idd.  ;)

Emhavee

welke stickerloze Saffron V70R parkeerde vandaag rond 14.15u op de Delflandlaan in Amsterdam?

thijsj

Vandaag een mooie Aubergine 855 T-5 gezien in Capelle a/d IJssel. JV-DB-** met een duplicaatcode, iemand van hier?

marc-850

Vriendelijke bestuurder van een zwarte V70R (RN-VN-..), die mij met een lichtsignaal te kennen gaf, dat ik met mijn breedte-transport op de A50 kon invoegen. Thanks!

Was rond 16.45, net voor de Ewijkse brug. Geen forum stikker. Misschien toch iemand van hier?

Jeff

De straks gespot in de omgeving Rijssen door mijn vriendin PG-GT-** iemand van forum toevalig? Het leek volgens haar aardig op mijn auto ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Freakybaby

Zojuist, bij de Geusselt in Maastricht Freek gespot. Ik stond voor rechtdoor, hij ging zeker even naar de Mac  ;D

Even erna kwam me op de Kennedybrug een saffron V70R met xenon tegemoet. Ik heb nog geknipperd.

Ja, was een mooie.. Toen jij belde zat ik al met Wibo aan de lijn, dus denk die voeg ik maar samen. Kreeg je toch nog gelijk na je smsje van smorgens ;D

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Vanavond in Amsterdam centrum, witte MY>94 sedan megt columba's en T-5R spoiler, PV-TH-**. Ook al eens gespot op de A1 bij Bussum

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 11-06-2009 23:58:09

Ja, was een mooie.. Toen jij belde zat ik al met Wibo aan de lijn, dus denk die voeg ik maar samen. Kreeg je toch nog gelijk na je smsje van smorgens ;D

Ja, toen ik uit Eindhoven kwam dacht ik je echt te zien voor Leende, en smste ff omdat die 850 net het begin van een forse file inreed  :eusa_shifty:

Kingfisher

Gisteravond in Zoetermeer om 20:00, wijk Buytenwegh.
SR-NN-** zilver metallic, met op de kofferbak "S70 R" maar volgens RDW een T-5 Aut.  :eusa_shhh:
Wel incl. R-voorbumper en meteor velgen. Knappe wagen, dat zeker :)

hathü

Vandaag op de parkeerplaats bij de Woontuin de Rode van Bump, dicht erbij stond  een mooie zwarte V70.

993GT2

Citaat van: Kingfisher op 12-06-2009 08:10:14
zilver metallic, met op de kofferbak "S70 R" maar volgens RDW een T-5 Aut.  :eusa_shhh:
Wel incl. R-voorbumper en meteor velgen. Knappe wagen, dat zeker :)

Psst, niet verder vertellen maarbij de RDW was het R model nog niet bekend ten tijde van uitgifte. Daarom hebben meeRdere auto's de aanduiding T-5 op het kentekenbewijs staan, omdat die versie er het dichtst bij in de buurt kwam :eusa_shhh:
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs