Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Vanavond in Oss (Oude litherweg) een witte estate. Ongeveer om 18.30uur. Met 2 dames erin volgens mij.

Wie oh wie.

Willem

rhodesian

hoi innocenti zaterdagmorgen langs het kanaal dat was ik heb inderdaad  nog gezwaaid zag je te laat vanwegen de drukte sticker is moeilijk tezien door mijn getinte ruiten zoeknog een sticker voor de buitenkant liefst ook wat groter mocht iemand iets weten .

)()()sT

Gewoon zelf blokjes snijden ;D

rob850/480

Citaat van: Erik_M. op 21-06-2009 01:24:40
Zaterdag 20 juni, bij het inrijden van Vogelenzang via de N206 naar de Bartenweg een origineel Nederlandse Rode 850 R sedan. Door de enorme verbazing en consternatie mijnerzijds (die man zal wel gedacht hebben) het kenteken niet onthouden....  :eusa_wall: (NR?, NS ?) maar wil het hier toch vermelden. Denk trouwens dat de bestuurder van deze Rode R hier niet op het Foum zit. 

gRoet,
eRik
[dat was ik, was het smorgens of smiddags? en in wat voor een volvo zat jij?
het is de eerste keer dat ik ben gespot doet me wel goed moet ik zeggen.
ondanks dat ik al jaren dit forum volg,hoop ik dat ik zo goed beandwoordt.

Gr Rob      ]

Erik_M.

Citaat van: Erik_M. op 21-06-2009 01:24:40
Zaterdag 20 juni, bij het inrijden van Vogelenzang via de N206 naar de Bartenweg een origineel Nederlandse Rode 850 R sedan. Door de enorme verbazing en consternatie mijnerzijds (die man zal wel gedacht hebben) het kenteken niet onthouden....  :eusa_wall: (NR?, NS ?) maar wil het hier toch vermelden. Denk trouwens dat de bestuurder van deze Rode R hier niet op het Foum zit. 

gRoet,
eRik
Citaat van: rob850/480 op 22-06-2009 21:59:59
dat was ik, was het smorgens of smiddags? en in wat voor een volvo zat jij?
het is de eerste keer dat ik ben gespot doet me wel goed moet ik zeggen.
ondanks dat ik al jaren dit forum volg,hoop ik dat ik zo goed beandwoordt.

Gr Rob

Hallo Rob,

Ook toevallig en leuk dat je ook 'op' het forum zit.  Het was 's middags plm. 13.45 u., ik was met een DOP R Estate, NP-VN-**

Eigenlijk was het mijn zoon die je het eerst zag rijden. He pap: "een rode 850" hoorde ik 'm roepen. 'k zag het toen ook en zag meteen dat het een origineel NL rode R sedan betrof deze keer.  In Nederland ken ik 2 rode 850 R sedan exemplaren. De R sedan van Marco en een die een aantal jaar geleden te koop stond bij Johan Meure, een AT met een licht interieur. De advertentie foto's heb ik toen ergens opgeslagen maar kan ze niet meer vinden. Als dit niet de auto is die jij hebt, is er een 3e rode R sedan gesignaleerd. Misschien zijn er nog wel meer in NL maar 'k zie ze nooit iig.  Jouw R zag er, zo in het voorbij rijden, nog mooi rood uit moet ik zeggen.

gRoeten,
eRik

Thys

Was het alweer vergeten, maar kwam nog een notitie tegen van een groene T-5R estate in de Wittenberger(/burger)straat in Amsterdam, LR-FH-**

darius

Gisteren rond 13.00 In Breda vlak bij Bleukens....een V70r in laser bleu...   10min later idem maar met sleurhut komende van ri antwerpen....wie o wie ?
No show, only go.

ebl

Citaat van: thyzerrr op 21-06-2009 18:24:15
eergisteren in leeuwarden voor het politiebureau werd ik betoeterd door een zwarte 855 T-5, PN-GR. Ik ging gekleed in een zwart-gouden R-combinatie

Dat was dan zeker ik!  Jij reed met een nieuw kenteken rond :-) Mooie bak!

In God we Trust. In Volvo we Drive...

ebl

Citaat van: ebl op 23-06-2009 17:27:59
eergisteren in leeuwarden voor het politiebureau werd ik betoeterd door een zwarte 855 T-5, PN-GR. Ik ging gekleed in een zwart-gouden R-combinatie

T5 velgen maar een TDI BLOK!

In God we Trust. In Volvo we Drive...

Freakybaby

Domaso vanmiddag wat laat op de hoek Engelenkampstraat/Parklaan. Je zag me volgens mij nog wel..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Domaso

Citaat van: Freakybaby op 23-06-2009 17:58:37
Domaso vanmiddag wat laat op de hoek Engelenkampstraat/Parklaan. Je zag me volgens mij nog wel..

Dacht dat ik zelfs nog .
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Citaat van: Domaso op 23-06-2009 18:12:55
Citaat van: Freakybaby op 23-06-2009 17:58:37

Dacht dat ik zelfs nog http://i44.tinypic.com/2s186f5.gif.

Toen zat ik ws alweer ergens anders heen te kijken..Maar die nieuwe van je ziet er goed uit!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

haRtV70R

Citaat van: darius op 23-06-2009 17:15:28
Gisteren rond 13.00 In Breda vlak bij Bleukens....een V70r in laser bleu...   10min later idem maar met sleurhut komende van ri antwerpen....wie o wie ?

Dat was ik...  :) Maar die andere met sleurhut was dan weer een ander. :eusa_think:
[move][/move]

Thys

Citaat van: ebl op 23-06-2009 17:27:59

Dankje! Ging me net ietsje te snel om goed te kijken, maar vreemd genoeg heb ik wel je kenteken onthouden :eusa_doh: :D

Mooie kleur he ;)

arjen850

vanmorgen op de kayersdijk in apeldoorn,prachtige saffron v70 R..we kwamen elkaar tegemoet en groeten allebei..kon zo snel geen sticker ontwaren,misschien van hier?

gr arjen ;)