Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: t5karel op 01-07-2009 20:02:00
Yep,dat was mijn wagen,gelukkig heb ik álle rekeningen betaald ;D
De Volvo is een dag nadat ik m had ingeruild naar de handel gegaan,en staat nu eenzaam en zielig tussen de Alto,s en de Swiftjes :eusa_wall:  ;D
Prijs is niet gek,je zou m d,r bijna voor terug kopen :D  :eusa_shifty:
Inruilen was voor mij de kortste klap,aangezien ik m maar moeizaam particulier kon verkopen :-\
Hoop dat ie iig een goeie baas krijgt,en er nog veel plezier aan zal beleven.....

Hij staat ongeveer een kilometer bij mijn huis vandaan. Ik zal es langs gaan om een aai over de kap te geven  ;)
No shirt no shoes, no pinball

arjenT5R

Vanmiddag iets voor de klok van 2 uur.... op de boule in vlissingen
een zwarte S70?
Volgens mij een forummert ding blonk als de ziekte  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

Citaat van: arjenT5R op 01-07-2009 22:42:25
Vanmiddag iets voor de klok van 2 uur.... op de boule in vlissingen
een zwarte S70?
Volgens mij een forummert ding blonk als de ziekte  ;D
Wij zijn het in ieder geval niet TG-PZ-xx zou het dan moeten zijn en voorzien van fotum sticker en kentekenplaathouder

arjenT5R

Nee dan kan dat niet idd,
de man die er in zat samen met zijn vriendin leek een beetje op huib hartv70r
het was een zwarte S70 met amerikaanse knippers en een XC grille met chrome rand.
Toen hij naast me parkeerde stak ie zijn hand op.... wie o wie?  :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

R1K

Ha tis wel iedere keer raak als ik boodschappen ga doen in Hengelo, vandaag weer een Silversand estate met Titan's eronder, forummer?

FGG

Citaat van: TURBO op 01-07-2009 22:46:39
Ha tis wel iedere keer raak als ik boodschappen ga doen in Hengelo, vandaag weer een Silversand estate met Titan's eronder, forummer?

Die heb ik al vaker zien rijden. Mooie auto, geen forumlid, volgens mij.

Vanavond Rayman gespot, op enkele tientallen meters hoogte. ::)

't Is dat ie een sms stuurde. :eusa_shifty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

850-2.520V-Driver

Net een hele nette zilvergrijze S70 R gespot in Eindhoven! Helaas geen kenteken onthouden, wel keek de bestuurder naar mijn 850 en heb ik m'n duim nog ff opgestoken! Reactie zag ik niet meer, want moest ff voor 'm invoegen ;-)
Geen forumsticker gezien, hij de mijne vast wel! Wie o wie?

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 02-07-2009 17:54:42
Net een hele nette zilvergrijze S70 R gespot in Eindhoven! Helaas geen kenteken onthouden, wel keek de bestuurder naar mijn 850 en heb ik m'n duim nog ff opgestoken! Reactie zag ik niet meer, want moest ff voor 'm invoegen ;-)

Wilde hier ook al reageren... kon het topic alleen niet vinden

Dat was ik ;D, stak me duim terug om hoog, erg nette wagen zat al een tijdje te kijken (had je misschien wel door haha)
vandaar dat ik even gas gaf om rechts langs je te komen rijden :angel:
gaf nog licht signalen toen je bij de campinabrug rechtsaf sloeg 8)

had je forum sticker uiteraard gezien ;D (reed tenslotte achter je bij de berenkuil haha zoiets valt gelijk op :eusa_clap:)

(zelf nog niet voorzien van het forum sticker, komt tzt nog)
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

Bouke

vandaag bij Inter Rutges een LBP met 2 dikke pijpen kenteken(XP-xx-xx) zag geen sticker en je stond er de hele dag :eusa_think:

BeRnd

da's toevallig die heb ik ook zien staan bij inter rutges/montfoort een lbp...  wie o wie?
Trouwens, er rijdt bijna dagelijks een lbp op de n261 wilnis- woerden...wie o wie?
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

Ann.

Vandaag rond 1830 in Baarn een prachtige banaan  :angel: met passend rijgedrag...Iemand van hier?

Kali-Integrali

Vandaag 2-maal:

• Zwarte 855 T5-R, t.h.v. Beekpark te Apeldoorn om 18.15 uur
  • DOP 855 R, t.h.v. Deventerstraat (A'doorn centrum) om 20.30 uur,

Ronbroek

Citaat van: BeRnd op 02-07-2009 21:26:40
da's toevallig die heb ik ook zien staan bij inter rutges/montfoort een lbp...  wie o wie?
Trouwens, er rijdt bijna dagelijks een lbp op de n261 wilnis- woerden...wie o wie?

Die hoort den ik thuis in Oudewater  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

wepster

gister een dame in een CY T5R 855 in valkenburg (limburg) ik zat lekker te genieten van een cola (ja ik was de bob) en in eens een zeer mooie CY voor mijn neus met een zeer leuke dame achter het stuur

was dit een forum lid of niet  ???

850-2.520V-Driver

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 02-07-2009 18:35:42
Citaat van: 850-2.520V-Driver op 02-07-2009 17:54:42

Wilde hier ook al reageren... kon het topic alleen niet vinden

Dat was ik ;D, stak me duim terug om hoog, erg nette wagen zat al een tijdje te kijken (had je misschien wel door haha)
vandaar dat ik even gas gaf om rechts langs je te komen rijden :angel:
gaf nog licht signalen toen je bij de campinabrug rechtsaf sloeg 8)

had je forum sticker uiteraard gezien ;D (reed tenslotte achter je bij de berenkuil haha zoiets valt gelijk op :eusa_clap:)

(zelf nog niet voorzien van het forum sticker, komt tzt nog)

Haha cool, ben ik dus ook eens gespot :-)

Ik heb je lichtsignalen niet meer gezien, wel gezien dat de verlichting erg goed bij de kleur van je auto past!! Is 't xenon of gewoon normale lampjes?

Maar je hele auto zag er simpelweg super uit! Ook een mooi glimmend eindstuk op de uitlaat!

Groeten!