Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Kingfisher

Zojuist 12:50 op de Schoudermantel te Bunnik, de HH-ZB-**
Zonder dak-/fietsdragers maar met brulpijp geloof ik

Vast geen bekende van hier..............  :eusa_whistle:

;D

Sbv

Citaat van: Erik_M. op 09-07-2009 13:00:50
Citaat van: Sbv op 09-07-2009 00:36:32
Citaat van: Rai op 08-07-2009 21:15:06
Citaat van: Sbv op 08-07-2009 15:42:03
Hedenmiddag in Oud-beijerland naast de Renault Garage de PP-BB-xx gespot met sticker en heel kort met de eigenaar gesproken.
Een heeeeeeel verbaasde eigenaar, die met zijn hoofd heel ergens anders zat (noem het maar een beetje erg druk). Volgende keer zorg ik dat ik wat helderder ben :)

Helemaal niet erg. Ik was zelf erg verbaasd eens een sticker in het wild te zien

Sander met z'n nieuwe aanwinst  ???

gRoet
eRik

Wees niet bang. Ik was daar met de C30 even op bezoek(die garage hoort bij mijn werkgever).
De S70 is er gewoon en gaat zeker nog niet weg. Voor mij geen Frans vervoermiddel.

Rogers XC 70 2000

vandaag een heel mooie zeegroene alter 1 GLE estate van Maasmechelen naar Stein met NL kenteken...

Emiel

Citaat van: Kingfisher op 09-07-2009 13:16:27

;D

:-X

Dat was ik denk ik...  :eusa_shifty:

Kingfisher

Citaat van: Emiel op 09-07-2009 14:52:56
Citaat van: Kingfisher op 09-07-2009 13:16:27

;D

:-X

Dat was ik denk ik...  :eusa_shifty:

Dat denk ik ook ;)
Liep daar nietsvermoedend m'n lunchwandeling te maken, komt er ineens zo'n bromvlieg voorbij roffelen ;D
Je reed wel netjes, pas maar op daar. Ze staan er iedere dag wel te laseren.

Complimenten voor de wagen overigens, in het "eggie" nog beter dan op de foto's  :eusa_clap:

Emiel

Dank u. ;D

Ik rij daar altijd netjes (1x per week) alleen de oprit naar de A12 gaat in een ander tempo (als dat verkeerslicht niet aanstaat.).. :angel:

combinedforces

Champagne 854 GLE op de A326 vandaag rond 17.30u, recht voor me in de file voor de blokken van Struiken. Aparte kleur blijft dat toch, vind 't wel wat hebben.

reMARKable

Citaat van: combinedforces op 09-07-2009 18:39:34
Champagne 854 GLE op de A326 vandaag rond 17.30u, recht voor me in de file voor de blokken van Struiken. Aparte kleur blijft dat toch, vind 't wel wat hebben.

Heej ja die heb ik gister gezien op de graafseweg! geen stickert...

Kingfisher

850 dagje vandaag....... Zoetermeer (wijk Oosterheem) 17:45 een "Banaan" 855 T-5R met XX-XB-** iemand van hier? Sticker niet kunnen zien.

MichielMaas

Gisteren; op parkeerplaats koopmansgildenplein Culemborg, V70R zwart. Al vaker daar gespot!!

FrankM

Vanmiddag om 12.00.................één of andere fietsemaker uit BAB in een bussie bij de molen in BAB ;D ;D ;D

Groeten

mikky

Gisteravond op de A50 richting zwolle, tot twee keer toe voorbijgereden door een blauwe v70 met een mega sticker achterop :o  en dubbele piep
(reed zelf in een oranje trekker met witte oplegger)

Gj-070

Citaat van: innocenti op 08-07-2009 20:06:22
Zwarte V70 gespot op de parkeerplaats bij Fico in Duiven. xx-DR-xx geparkeerd voor de PT afdeling. Wie is mijn collega in deze V70 met forum sticker?
Hallo Innocenti,
Dankzij een collega die jij hebt laten posten bij de auto om te kijken wie erin stapt ben je er inmiddels achter. De auto staat er ook nog maar een maandje of 5...., de forum sticker is wat recenter, wel leuk een keer gespot te zijn.

marcelV70R

vanmiddag bij de Karwei in Soest
een DOP V70 diesel
xz-zl**
met forum sticker ;)

Marcel

innocenti

Citaat van: Gj-070 op 11-07-2009 11:27:13
Citaat van: innocenti op 08-07-2009 20:06:22
Zwarte V70 gespot op de parkeerplaats bij Fico in Duiven. xx-DR-xx geparkeerd voor de PT afdeling. Wie is mijn collega in deze V70 met forum sticker?
Hallo Innocenti,
Dankzij een collega die jij hebt laten posten bij de auto om te kijken wie erin stapt ben je er inmiddels achter. De auto staat er ook nog maar een maandje of 5...., de forum sticker is wat recenter, wel leuk een keer gespot te zijn.

He collega. Posten was ook gemakkelijk omdat ie altijd zo mooi naar het raam staat.