Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

pieter

Zojuist om ca. 16.45 op de A1 t.h.v. Apeldoorn-Zuid / Beekbergen een V70 met sticker (met sticker volgens mij).

993GT2

Citaat van: mikky op 11-07-2009 01:09:10
Gisteravond op de A50 richting zwolle, tot twee keer toe voorbijgereden door een blauwe v70 met een mega sticker achterop :o  en dubbele piep
(reed zelf in een oranje trekker met witte oplegger)

It was me op weg naar het hogere noorden. Net voor Hattem even gestopt om iets achter uit de R te plukken en daarna weer enthousiast op weg ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Toonp4

Vanmiddag haRtv70r gespot op de rondweg bij koudekerke,je was net geen getuige van een aanrijding tussen ons en een citroen jumpy :'(

Rai

Citaat van: Sbv op 09-07-2009 14:11:38
Wees niet bang. Ik was daar met de C30 even op bezoek(die garage hoort bij mijn werkgever).
De S70 is er gewoon en gaat zeker nog niet weg. Voor mij geen Frans vervoermiddel.

Een fraaie C30 overigens...

Freakybaby

Vanmorgen rond 10.30 bij het afrijden van de ring eindhoven naar het zuiden kwam ik voorbij een blauwe 854 met elandstikkers en een vouwwagen. Ik reed met die zwarte 854
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

haRtV70R

Citaat van: Toonp4 op 11-07-2009 19:22:29
Vanmiddag haRtv70r gespot op de rondweg bij koudekerke,je was net geen getuige van een aanrijding tussen ons en een citroen jumpy :'(

Ach, totaal verblind natuurlijk. :eusa_whistle:
[move][/move]

san

Vanmorgen op de A12 thv Wageningen ri Veenendaal een zwarte C70 met led-verlichting was niet helemaal origineel meer....moet haast een club/forumlid zijn.

Taranis

Vanmiddag op de A4 / A76: Eugene :D

Had eigenlijk verwacht dat je me zoek zou rijden ;D

Kali-Integrali

Deze fraaie V70 Roetmobiel kom ik geregeld tegen in Apeldoorn.

Laatst maar even een telefoonpic gemaakt, geen forumstickert...Erg mooie Propusjes als ik het goed heb.. Misschien een bekende verschijning voor sommigen?

Lijkt sprekend (op de kleur na) op het voorbeeld uit de velgensimulatie, toch erg handig om te weten wat het resultaat wordt.
http://familieklaver.brinkster.net/volvo/diversen/wof/data/start.htm

Spin!

vanochtend op de A59 ergens ter hoogte van Rosmalen, een Cream Yellow 855 met pech, wegenwacht was ter plaatse. Achterklep stond open, brandstofpompje stuk?

Ik reed ook met de CY, claxoneerde nog... :evil:

www.vm-parts.nl

V3lv3T

Ik zag deze T-5 vandaag bij Kapellerput, net buiten Heeze:

fearless

Vorige week gespot toen die de A32 in Meppel op draaide...

Iemand bekend mee ??   ;D

edit: ff gegoogled, de eigenaren gaan mee doen aan de Carbagerun.... http://carbagerun.nl/   ;D

san

Vanmorgen bij de Watertoren in Aalten een 855 R, wij heel herkenbaar met torenkraan ;)

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Hans Duiven

Citaat van: Freakybaby op 12-07-2009 20:34:47
Vanmorgen rond 10.30 bij het afrijden van de ring eindhoven naar het zuiden kwam ik voorbij een blauwe 854 met elandstikkers en een vouwwagen. Ik reed met die zwarte 854

Mij toevallig ook gespot in een gele E klasse ambu 03-152 op weg naar het Catharina Ziekenhuis?  ;D

Hans