Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Vandaag deze weer eens voorbij zien rijden, kon al1 geen forum sticker zien  ;D

knoopie

mooie humor...... :D :D

ene aardig roffeltje....

)()()sT

In de buurt van Haaksbergen kwam ik gisteren vlak achter elkaar 3 of 4 850's tegen. Bij de laatste meende ik een forumsticker te zien, de bestuurder keek ook geïnteresseerd. Het was een groene 855 met importkenteken **-PJ-HG ofzoiets.

Toen ik 's middags Haaksbergen weer uitreed stond ik bij een t-splitsing alwaar een vrachtwagenbestuurder zowat uit het raam hing om naar mijn V te kijken.

Nunki

Ja, net bij de Maxis in Muiden, ik gok op Ramon met vrouw?  8)
Ik kwam net uit het vliegtuig gerold; met 't ene been nog in een otro mundo, met 't andere in een enorme jetlag  8)
Was er niet helemaal bij, maar stond even weg te dromen bij die mooie V70 met blokjesgrill die ineens aan kwam rijden ;D Dacht al dat het een liefhebber moest zijn...

Gr Joost

RRRRR_Ramon

Citaat van: Nunki op 18-07-2009 13:18:00
Ja, net bij de Maxis in Muiden, ik gok op Ramon met vrouw?  8)
Ik kwam net uit het vliegtuig gerold; met 't ene been nog in een otro mundo, met 't andere in een enorme jetlag  8)
Was er niet helemaal bij, maar stond even weg te dromen bij die mooie V70 met blokjesgrill die ineens aan kwam rijden ;D Dacht al dat het een liefhebber moest zijn...

Gr Joost

Goed gegokt Joost! Inderdaad Ramon en Gea. Jouw zilveren V70R viel me ook al meteen op en toen ontwaarde ik nog een forumsticker op het achterraam ook!  :eusa_dance:

Even gezwaaid, volgende keer maken we een praatje, hadden nu te weinig tijd helaas.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Rayman

Vanmiddag in Delden...

Een zeldzaamheid hier...

72-DV-**

S70 AWD  :eusa_eh: Origineel Nederlands? Qua kenteken zou het kunnen maar ik ga er niet van uit.

Gr. Ray

denkweb

Gibt es nicht... gewone 2.5

)()()sT

Waarom zit er dan wel een AWD uitlaat onder?
Misschien wel een importje...?

Spin!

www.vm-parts.nl

Rayman

Citaat van: denkweb op 19-07-2009 10:34:43
Gibt es nicht... gewone 2.5

S70 AWD bestaat; dat behoeft geen discussie.
RDW site geraadpleegd en kenteken ingevoerd; ik was toch nieuwsgierig...

En wat blijkt...Het is geen 'gewone' 2.5  ::)

Voertuigsoort  personenauto
Merk   VOLVO
Handelsbenaming   S70; 2.4 T AWD AUT.
Brandstof   Benzine

Vervaldatum APK  22-06-2010
Datum aanvang tenaamstelling  03-01-2000

Origineel nederlands? Neh, waarschijnlijk een importauto. Wel typisch dat het kenteken qua afgiftemoment heel goed te matchen valt met de leeftijd ervan.

Wel een zeldzaamheid dit karretje. Volvo's rijden er in Delden zat, maar dit soort auto's vind ik wel spotwaardig  8).

Nunki

Wie toeterde er net naar me op de haarlemmerweg A'dam bij stoplicht admiraal de ruijterweg? Petrol groene 854, je zwaaide... Ik in grijze V70R AWD met stickert.

Gr Joost

Emiel

Aan de andere kant van die hele grote plas water rijden zat S70 AWD's.

Wibren

Citaat van: Emiel op 19-07-2009 15:03:23
En ook in duitsland en zwitserland rijden ze wel rond  :)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Rayman

Citaat van: Wibren V70RAWD op 19-07-2009 15:05:55
Citaat van: Emiel op 19-07-2009 15:03:23
En ook in duitsland en zwitserland rijden ze wel rond  :)

Vind het echter wel bijzonder om er één op NL-kenteken te spotten. Dat zowel de station als de sedan van volvo met deze inferieure aandrijflijn zijn geleverd behoeft niet zoveel fantasie ;D, dat is bekend.

Jeroentjuh

Begin deze week 's avonds in Zutphen een bordeaux rode 855 op Titans, r voorbumper en er leek wel een vst onderlip onder te zitten, zag er mooi uit. Verder zie ik hier in Brummen regelmatig een zilvergrijze V70R staan met vrij nieuw kenteken (..-XP-PP). En verder al die andere Volvo's die hier en in de buurt rond rijden ;D