Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Eigenlijk al gisterenochtend: een donkerblauwe V70 (kan ook een 850 estate zijn geweest) op de vluchtstrook van de A58 tussen Oirschot en Best. Met een enigszins sip kijkende jongedame ernaast. Niemand van hier?
...The Nile isn't just a river in Africa...

jrs2k3

Citaat van: Laserblue op 23-07-2009 09:27:47
Citaat van: jrs2k3 op 23-07-2009 09:08:47
Vanochtend een Blauwe C70 gespot in nijmegen centrum. Had een embleemloze grol en een niet standaard uitlaat. Was rond een uurtje of kwart voor 6. Ik was met de benewagen :)

deze zonder Grol er in?  ???

http://www.ovgroenlo.nl/Pictures/Grol1672b.jpg

Ja zoiets, zag er wel een beetje apart uit..... :)

jan piet

Gisteravond, nét voor 19.30 op de hartelbrug richting de A15: een donkere V70 met spoilert en stickert. Wie?
Ik in een groene Behemweh toering die wat enthousiast de brug kwam opstuiven op de linkerbaan ( en een zwarte wolk er achter  ;D)
Gr,JP

V70R-obert

Ik groet regelmatig iemand in en om Roden in een V70R saffron uit 98, iemand van het forum? Op het Julianaplein afslag A7 richting Leek een donkere V70tdi. Het was te druk voor mij om vol in de turbo te gaan, jij had er minder moeite mee en knalde met een rotgang bij mij vandaan. Je auto is flink getuned en geen spoortje rook uit je uitlaat, een slagroomtaart voor degene die zijn scalp brengt ;)

mark71

Zag ik toch net KIM bij mij door de straat rijden in Wijk bij Duurstede. :eusa_clap: :eusa_clap:

gr

Vertigo

Jaja, 't is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel lastiger dan in Twente, maar vandaag dan toch eindelijk weer gelukt: een roffel met forumsticker spotten in Deventer.

Om 16:15 op de meester H.F. de Boerlaan in Deventer, donker grijze V70 (TX-LX-**), met forumsticker dus. :D

Van wie is deze roffel?

elianmars

Zojuist op de eerste parkeerplaats na Maastricht de xx-JJ-BV met forumsticker gespot.
Jij reed achteruit om de parkeerplaats te verlaten en ik wachtte op je.
Heb nog even met groot licht geknipperd, maar weet niet of je dat nog zag.

Redracer

vanochtend 10:00 uur  A28 nijkerk - hoevelaken de HH-ZB **  850 R(S)  :eusa_dance: 
Ik was undercover in een duitse Passat.

Emiel?

Erik_M.

Citaat van: DD op 23-07-2009 08:12:05
vannochtend rond 07:00 op de N205 (drie meren weg) richting de A9 een rode 850 R sedan. ik was nog niet wakker genoeg om het kenteken te onthouden.

Dit is vermoedelijk rob850/480. Heb hem laatst ook gespot en een leuke reactie gekregen. Ik zag 'm toen ik binnendoor naar Bennebroek ging. Is een origineel Nederlandse rode R AT met, naar hij mij meldde, 116.000 km op de klok.

gRoet
eRik

Redracer

Gisteren in Scherpenzeel een LBP V70R  29-D***  :eusa_drool:

combinedforces

Vandaag Remarkkkable gespot, z'n vierwieler althans, verstopt achter bij de kade van z'n werk in Oss...

mark71

Morgen en de rest van de week, een Laserblue in Oostkapelle!!!

Huib?  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

gr

san

Vandaag een donkerblauwe 850 met ik meen een stickert,op de groenloseweg nabij Ruurlo en ik weet zeker dat je naar de Zwarte cross ging.... ;)

Vertigo

Vanmiddag rond 13:00 bij het Shell tankstation aan de Doesburgseweg in Zevenaar: NBP V70R AWD (**-GXS-*)

Afgelopen dagen daar tevens op de parkeerplaats: DOP S70 2.5 20V met Pegasus velgen (TP-TG-**)

iemand van hier?

KIM

Citaat van: mark71 op 23-07-2009 15:46:39
Zag ik toch net KIM bij mij door de straat rijden in Wijk bij Duurstede. :eusa_clap: :eusa_clap:

gr
Dat moet een ander zijn geweest; de laatste keer dat ik daar was, was met onze mini-meet.