Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Citaat van: Ronbroek op 27-07-2009 21:22:59
Das toch die gozer met die bruine auto  :evil:

Tóch is het meer koper- dan goudkleurig  :evil:

KIM

Citaat van: Ronbroek op 27-07-2009 19:01:48
Gespot door m'n collega thv Papendrecht rond 17.00, een rode 855/V70 R met forumsticker.
Probably me...

marcelV70R

zondag middag in L'Estartit Spanje
op de boulevard een zilveren V70 met sticker
kon het kenteken niet zo gauw onthouden
volgens mij iets met ..-dv-nog wat

Marcel

DD

27-07 op circuitparc zandvoort op de parkeerplaats (en later in de grindbak :P ) een 850 sedan op lpg in het lipton groen met rossi stickers achterop.
Toch wel mooi dat ze je eruit getrokken hebben, je hebt zeker nog 2 sessies steentjes verloren.

t5karel

Vanmiddag 3 uur,een druk bellende dame(type Venus Williams)in een groene 850R onder het viaduct hier in Noordbroek ???
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

Hebben ze een viaduct in Noordbroek  :o   ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Citaat van: M a r c op 29-07-2009 09:46:12
Hebben ze een viaduct in Noordbroek  :o   ;D

Daar ligt Zuidbroek onder. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

t5karel

Ach,bij jullie in Moergessel is dit zeker al een viaduct :evil:

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Rogers XC 70 2000

Emhavee

CY 855 met fietsen op het dak, net terug of onder weg naar, vakantie, draaide bij de S106 de A10 op

Thys

Vandaag zowaar twee van die bruin/goud/brons/poep/saffraankleurige hokken gespot... Foto van de eerste volgt nog, de ander kwam ik net om 10 over 4 tegen bij het industrieterrein van steenwijk. heb deze volgens mij ook al eens gezien in de buurt van paasloo.

jan piet

Citaat van: thyzerrr op 29-07-2009 16:55:25
Vandaag zowaar twee van die bruin/goud/brons/poep/saffraankleurige hokken gespot... Foto van de eerste volgt nog, de ander kwam ik net om 10 over 4 tegen bij het industrieterrein van steenwijk. heb deze volgens mij ook al eens gezien in de buurt van paasloo.

Hoe heet die kleur ook alweer, schijnt een aparte naam voor te zijn  :evil: :eusa_whistle:
Gr,JP :angel:

Rogers XC 70 2000

begint het met een S???

jan piet

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 29-07-2009 17:08:49
begint het met een S???

Néé,  :eusa_naughty: geen Smerig bruin/goud/brons/poep, 't was anders.... :eusa_doh:
;D

Wibren

Laat de auto voortaan wel bij huis staan  :eusa_whistle: :evil:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver