Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: Turbo-Geek op 07-08-2009 22:10:33
Citaat van: BarT5 op 07-08-2009 19:44:50
Vandaag A2 Utrecht > Amsterdam 850 T5R DOP, ca. 17.45 Met kinderen, reed keurig moet ik zeggen. Zeg maar zoals vele Volvorijders met nieuwe wagens met rode broeken en gele Gaastra sweaters en.....

BWAHAHAHA, geweldige omschrijving van de Die Hard volvo rijders en het klopt ook nog !!!   :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Is dat het type "beste jongetje van de klas",  wannabee huisarts/advocaat
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Turbo-Geek

Ja zo zou je het kunnen noemen, iedere keer weer een aparte verschijning :)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

henry classic v70

Zitten wij op hetzelfde level........ :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jeff

De net een beige V70 betrokken bij een kopstaartbotsing volgens mij in Nieuwleussen, hopelijk niet iemand van het forum! ::)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BarT5

quote author=henry classic v70 link=topic=11131.msg704265#msg704265 date=1249675550]
Citaat van: BarT5 op 07-08-2009 19:44:50
Zeg maar zoals vele Volvorijders met nieuwe wagens met rode broeken en gele Gaastra sweaters en.....
Vallen wij ook onder deze categorie........ :eusa_naughty:
Ik heb helemaal geen rode broeken of gele Gaastra sweaters.... :eusa_eh:

[/quote]

Ik was een week in Toscane en heb van mijn leven niet zoveel Nederlandse V70'igs gezien met dit type mens en allemaal hadden ze een hele lange stoet opgewonden, scheldende, gebarende en zwaar gefrustreerde Itaianen en ondergetekende achter zich aan hangen, omdat die saaie, dooie, lelijke, slechtgeklede inrijders zich PRECIES aan de geadverteerde snelheid hielden en duidelijk niet wisten dat de snelheid op borden in Italie een leidraad is en niet een snelheid die de plaatselijke bevolking überhaupt KAN rijden en die het verdomden om ook maar een millimeter aan de kant te gaan om wie dan ook er langs te laten.

Zo dat is er uit. [

Turbo-Geek

The things you own end up Owning you !

combinedforces

Citaat van: Boeijke op 04-08-2009 18:40:49
Citaat van: combinedforces op 04-08-2009 16:09:56
Citaat van: wepster op 03-08-2009 20:00:34
deze morgen in OSS op de toebreng weg(grote weg naar oss ) een donkere S70 met antraciet kleur velgen vrij jonge bestuurder
iemand van hier kon namelijk geen stickert herkennen
was rond de klok van 11 uur ter hoogte van het industrie terein

Zeker weten een S70? Ik was daar rond die tijd maar ik rijd een 854. Zwart met vieze velgen, dus zou zomaar kunnen!

Jonger dan jij, Boeijke... ;)
:evil:    :P

Easterboy

Gisteren een zwarte 855 R gezien op de A50 t.h.v. Deventer.
Ik kwam de snelweg oprijden, hij/zij nam de afslag naar de benzinepomp.

Hoe ziet eigenlijk het Volvoclubsticker eruit? En hoe bemachtig ik deze?

mevita

Citaat van: Easterboy op 08-08-2009 11:29:25
Gisteren een zwarte 855 R gezien op de A50 t.h.v. Deventer.
Ik kwam de snelweg oprijden, hij/zij nam de afslag naar de benzinepomp.

Hoe ziet eigenlijk het Volvoclubsticker eruit? En hoe bemachtig ik deze?
Hier vind je de infohttp://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18216.0.html

gr mevita

Kingfisher

Gisteravond A12 bij Shell te Gouda rond 22:00, V70 R (?) met heule grote autoambulance met lading erachter. Iemand van hier, en wat hing er achter?
Ik ging iets te hard om te kunnen zien  :eusa_shhh:

Kingfisher

Citaat van: marcelV70R op 27-07-2009 23:59:20
zondag middag in L'Estartit Spanje
op de boulevard een zilveren V70 met sticker
kon het kenteken niet zo gauw onthouden
volgens mij iets met ..-dv-nog wat

Marcel

Yahoooooo! Dat was ikke  :eusa_clap:

Voor het eerst gespot en nog in het buitenland ook. Waren net de 25e aangekomen. Als de wagen daar geparkeerd stond, zat ik waarschijnlijk bij Kim's bar te pimpelen  :eusa_shhh:

Jammer dat ik daar geen internet had, anders had ik dit eerder gelezen.
Leuk om ook eens gespot te zijn, zal het m'n vrouw vertellen dat die sticker dus niet voor niets de achterruit ontsiert (haar mening, niet de mijne!)

p.s. het is **-DN-XV en volgens mijn vrouw is ie niet zilver maar "Moondust"   :eusa_shifty:

daytonawim

vanmorgen vlak voor smilde een blauwe S70R, ik stond bij de pomp om effe LPG te tanken.

Ook een C70 gezien op de n381 Smilde  richting Leeuwarden

Thys

Wim, waarom heb ik jou eigenlijk nog nooit gespot, terwijl je misschien 20 km verderop woont?

T-5R Jorn

Vanmiddag eind v/d middag ergens in het buitengebied van Tubbergen/Nutter op de Tubbergerdijk een zeer mooie V70R Safron gezien, zonder sticker :eusa_naughty:. Ik was de bestuurder van de rode M.G B cabrio die in een bochtje in de berm stopte om ruimte voor je te maken en je R te bekijken :o.
Iemand van hier?

En om +/-17:15 op de Haakbergsestraat reed net na het dorpje Beckum een 855 in de kleur dop richting Hengelo, met sticker. helaas ook dit keer geen kenteken onthouden.
wie was dit?
MY RIDE 855 DOP T-5R

Vertigo

Vanavond op geparkeerd op de Spuistraat in Deventer:
Witte 850 R Estate (**-GG-XV, waarvan ik **-GG zeker weet)

Iemand van hier? Ben bijna dagelijks in die straat maar had deze 850 daar nog nooit gezien.

Gr.