Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Risjat

Citaat van: TURBO op 26-08-2009 22:19:53
Gisteren DOP 855 met donkere Pegasus in Hengelo achter me aan tot aan winkelcentrum Groot Driene.
Vandaag, zwarte 855R met zwarte bekleding naast mij op de parkeerplaats bij de McDonalds in Hengelo (bij IKEA).

En nog veel meer, maar als ik alle ga opnoemen die ik de afgelopen weken ben tegen gekomen dan ben ik bang dat ik wel een pagina kan vullen. :P

Dat was ik achter je tot aan de rotonde bij het winkelcentrum, maar wel op titans !

Risjat

Freakybaby

Ow, en vanavond om 18 uur op de ring amsterdam noord een groene 855 met stikker en een dame achter het stuur die de middenbaan wel leuk vond.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Gisteravond in Leeuwarden een hele strakke donkere S70 2.5T met achterspoiler op titans/pegs. Mooie wagen!

MichielMaas

Woensdagavond rond ?? 1900uur op de A2 bij Leerdam richting Utrecht 854 met aanhanger en wat schade linksachter. WEL een forumsticker.
Ik: 855 DOP met 4 personen, nog gezwaaid en getoeterd.  ;D

FLA

Gisteren rond 16:45 op de A7 bij Drachten richting Groningen een BS 855 T-5R, overduidelijk een liefhebberswagen met windschermpjes op de ramen en een zwarte blokjesgrille. Wie o wie? Je mag daar overigens 120, harder dan 80 hoor...

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 26-08-2009 22:28:21
Citaat van: RRRRR_Ramon op 26-08-2009 22:23:07
Al meerdere keren deze week in Lelystad, industrieterrein Noordersluis:

Een Garnet Red V70
Iemand van hier?

Dat was je gewoon zelf joh!  ;D ;D

Oeps, ja stom natuurlijk....  :eusa_wall:

Maar ik reed zelf met de shovel en Gea was op haar werk (dacht ik  ::)) Dus wie was het nou?  ;)

Citaat van: rinze850tdi op 26-08-2009 22:28:38
Vanmiddag op de Larserdreef in Lelystad, saffron V70r SV-DD-**.
een bekende?

Die heb ik al eens gepost hier, geen reactie. Meestal rijdt er een vrouw in van bovenmiddelbare leeftijd. Ze doet de boodschappen bij de C1000 op de Jol.  :eusa_shifty:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

san

Vanmiddag op de A28 vanaf Groningen naar Assen,een hele mooie saffron c70 ,heldere verlichting etc...ik vermoed een forumlid, ik reed in de grote witte bus... ;)

Piere

Weinig kans dat het iemand van hier is, maar vandaag in Kortrijk een mooi donkergroene 855 T5-R gezien...
Jammer dat ik naar m'n examen moest, anders had er hier een fotocollectie gestaan :-\
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Lampje

Gisteravond om 17:20 op de A30 een blauwe 850R, samen een beetje wezen sporten tot 170 op de teller. Daarna natuurlijk dikke duim.

Geen forumstickers of elandjes, maar wel gezellige gozert :eusa_dance:

Flipjes 850 R

Om 11:55 RRRRR_Ramon op de rotonde bij de Keverdijk in Naarden.

Je moest me nog voorrang verlenen, maar herkende me natuurlijk niet in de Lupo  ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Christian850

Gisteren op Schiphol Oost bij KLM gebouw 204 / Transavia hangar

854 T5 (R) zwart met stickert. Trapte het gas wel even in op dat stukje :)

RRRRR_Ramon

Citaat van: Flipjes 850 R op 29-08-2009 12:20:34
Om 11:55 RRRRR_Ramon op de rotonde bij de Keverdijk in Naarden.

Je moest me nog voorrang verlenen, maar herkende me natuurlijk niet in de Lupo  ;D

Haha, nee had je niet herkend in die zwarte Lupo met die kleine racewieltjes eronder, ik dacht nog: wat een kleine wieltjes zitten daaronder....  :eusa_whistle:  ::)  ;D

Is de R al verkocht dan? Kwam even later door je straat gereden en zag hem niet staan. Tis overigens een drama dat de Wilhelminakruising zo lang dicht is.  :eusa_snooty:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

FGG

Vandaag weer behoorlijk wat Volvo's gezien. Een paar bijzondere:

Aan de Kerkweg in Hengelo stond altijd een GLT, nu staat er een rode 855R op de oprit met Volans eronder. Is de eigenaar ondertussen al lid van 't Forum?

Zojuist op de A35/A1: een goudkleurige V70 2.5D (bijzondere kleur, niet eerder op een V70 gezien). Bestuurder zat (niet handsfree) te bellen terwijl ik voor 'm invoegde op de toerit van de A35 naar de A1. Geen sticker.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tom850

Die man aan de kerkstraat is wel forumlid, maar niet echt actief. Hij wil ook lid worden van de club. Elke keer als ik met de auto bezig ben en hij komt langs, komt ie ff een praatje maken. Gezellige man.

Groeten Tom

pwassink

Vanmorgen stond er op de A1 tussen holten en rijssen op de noordbaan een estate met pech, ik reed de andere
kant op en heb dus geen stickers kunnen zien maar t viel wel op, zie je niet vaak .. iemand van hier
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂