Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

R1K

Citaat van: Risjat op 27-08-2009 22:44:50

Dat was ik achter je tot aan de rotonde bij het winkelcentrum, maar wel op titans !

Risjat

Oow excuses voor de velgen, je reed achter me he, kon het zo snel niet zien.
Had nog even gekeken of ik je wagen zag staan in de wijk die je inreed, maar vanwege een protesterende vriendin naast me heb ik die poging voortijdig moeten staken.

denkweb

Vandaag een lid van de Volvoclub UK met zijn V40 weer op weg geholpen; riemspanner was vastgelopen waarna de riem eraf liep. Na 1 telefoontje en een sleepje naar dealer Scholten Arnhem is men op deze fraaie zaterdagmiddag weer vlot op weg geholpen! Bravo  :eusa_clap:

FGG

Citaat van: Tom850 op 29-08-2009 19:02:52
Die man aan de kerkstraat is wel forumlid, maar niet echt actief. Hij wil ook lid worden van de club. Elke keer als ik met de auto bezig ben en hij komt langs, komt ie ff een praatje maken. Gezellige man.

Ik ken 'm, en zijn vrouw ook. Ik heb 10 jaar aan de Schouwinksweg gewoond.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tom850

Heb je binnenkort dan ook feest  ;D

Hij ziet er wel tegenop

FGG

Citaat van: Tom850 op 29-08-2009 23:57:05
Heb je binnenkort dan ook feest  ;D

Hij ziet er wel tegenop

Nope, te lang weg. Ben er 5,5 jaar geleden vertrokken.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tom850

OK, maar je weet wel wat ik bedoel. Toch?

Groeten Tom

mikky

Gister rond 1730 ter hoogte van de brandweer(centrum Zwolle) een CY estate met iets van 3 of 4 verstralers voorop en geblindeerde ramen, iemand van hier??

Zag er mooi uit!!

Boeijke

Gister rond kwart voor 2 combinedForces gespot op de Heistraat in berghem.
Wij "under cover" in de 740.

Willem

combinedforces

Citaat van: Boeijke op 30-08-2009 13:38:42
Gister rond kwart voor 2 combinedForces gespot op de Heistraat in berghem.
Wij "under cover" in de 740.

Willem

Staan we quitte. Ik wist al waar jouw huis stond nl...

EdenAli

vanmiddag een aantal roffels gesnapt op het parkeerterrein van de rodeo van Heino.
Ik was de enigste met sticker geloof ik

Vertigo

Gistermiddag tussen 13:15 a 13:30 op de A28 Utrecht -> Amersfoort: CY Estate, iemand van hier?

Zelfde tijd, zelfde weg, maar dan Amersfoort -> Utrecht: rode 855 Estate met meegespoten bumpers.

Ik reed in de richting Utrecht.

Rogers XC 70 2000

vanmorgen )()()st gespot... althans hij mij terwijl hij in razende vaart voorbij gestoomd kwam en ik met een kater nog aan t wakker worden was ;D

)()()sT

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 31-08-2009 09:25:44
vanmorgen )()()st gespot... althans hij mij terwijl hij in razende vaart voorbij gestoomd kwam en ik met een kater nog aan t wakker worden was ;D

:eusa_angel:

Ik MOEST toch even checken of jij het was.... en ja hoor  ;D

jan-willem

vanmorgen N50 richting Zwolle  850 CY estate nu zonder caravan en een V70R saffron

Risjat

Citaat van: TURBO op 29-08-2009 22:58:42
Citaat van: Risjat op 27-08-2009 22:44:50

Dat was ik achter je tot aan de rotonde bij het winkelcentrum, maar wel op titans !

Risjat

Oow excuses voor de velgen, je reed achter me he, kon het zo snel niet zien.
Had nog even gekeken of ik je wagen zag staan in de wijk die je inreed, maar vanwege een protesterende vriendin naast me heb ik die poging voortijdig moeten staken.

Wordt het dus niet een keer tijd voor een Mini "Hengelo-Meeting" ? Op een typische Hengelose plek. Waarbeek, Houtmaat, Tuindorpvijver, Makro terrein, Bruins Volvo, Thom de Jong (????). We hebben in ieder geval de Hengeloers: FGG, Tom850, de man van de Kerkstraat, als ik het goed heb. Bij regen zorg ik voor een tentje. Als er belangstelling is, heur'k 't wa, wil ik wel wat gaan opzetten ism iemand die zich ook geroepen voelt.

Risjat