Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

wepster

vandag rond 12 uur ter hoogte van ekkersrijt een zeer mooie 850 met fietsen achterop en links achter op de raam een forum stickert  (vol geladen met spullen) kleur zilver grijs en een zeer mooie verschijning  ik was met de vrachtwagen jij kwam van de autoweg van tilburg af en draaide links af richting son .

wie o wie

reMARKable

Afgelopen vrijdag een saffron c70 in Hatert Nijmegen

en vanmiddag rond de klok van 17:00 uur lak oor de brug bij ewijk richting arnhem een zwarte (of donker blauw) 855 (of V70...) met sticker!

bestuurder moest duidelijk uit een coma komen ;D ja ik zwaaide en toeterde nogal lomp  ;D

Misha

Zojuist op de A2 bij Zaltbommel : een grijs/blauwachtige V50 in de file. Bleef even schuin achter hangen en toeterde toen. Later kwam ik op de uitvoegstrook langs.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

jan-willem

Afgelopen maandag A-50 richting Apeldoorn een paardetrailer ingehaald met een 850 cream yellow sedan ervoor.
Ben er naast gaan rijden maar ondanks een claxon groet werd ik niet opgemerkt door de bestuurder  :eusa_think:
In de auto zat een ouder echtpaar.

henry classic v70

Vandaag rond 7.15 uur A50 richting Arnhem tussen Hoenderloo en Schaarsbergen een Sandstone V70 TX-PH-**, iemand van hier?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elmarconi

Groene 855 R met witte Essent plaat achter de achterruit.
Deze waarneming geschiedde in de metropool, alias wereldstad Hengelo.
--
Autogas Inside . . .

Risjat

Vanmorgen rond 06.45 uur op de A1, kort voor de A 35 richting Almelo, een V70 kleur ... met sticker.

FGG

Citaat van: Risjat op 08-09-2009 21:58:43
Vanmorgen rond 06.45 uur op de A1, kort voor de A 35 richting Almelo, een V70 kleur ... met sticker.

Sandstone metallic misschien?

Deze:

Dan was ik 't! ;D

Waar reed jij in dan?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Kingfisher

Gisteravond op 19:30 op de A2 bij Vianen, Witte 854 20V kenteken LD-SN-** (met een 1) er op.
Geen sticker, maar gezien staat van de auto en trotse bestuurder moet het haast wel van hier zijn ;)

Wij waren die blauwe "politie look-a-like" Golf  ;D

oh ja, vervang je buitenspiegel-glas eens :eusa_whistle:

-D©©©L-

Citaat van: jan-willem op 08-09-2009 12:13:55
Afgelopen maandag A-50 richting Apeldoorn een paardetrailer ingehaald met een 850 cream yellow sedan ervoor.
Ben er naast gaan rijden maar ondanks een claxon groet werd ik niet opgemerkt door de bestuurder  :eusa_think:
In de auto zat een ouder echtpaar.

Claxoneren naast een paardentrailer...
Ik denk dat de bestuurder zich even afvroeg of het paard maar eventjes schrok of dat ie onrustig zou gaan worden.

Marc O.

Citaat van: Kingfisher op 09-09-2009 08:08:19
Gisteravond op 19:30 op de A2 bij Vianen, Witte 854 20V kenteken LD-SN-** (met een 1) er op.
Geen sticker, maar gezien staat van de auto en trotse bestuurder moet het haast wel van hier zijn ;)

Da's de mijne geweest (althans, de LD-SN-72, verkocht in 1998 vanwege leasebak). Goed om te horen dat ie er nog netjes uitziet :eusa_clap:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Kingfisher

Citaat van: Marc O. op 09-09-2009 09:23:45
Citaat van: Kingfisher op 09-09-2009 08:08:19

Da's de mijne geweest (althans, de LD-SN-72, verkocht in 1998 vanwege leasebak). Goed om te horen dat ie er nog netjes uitziet :eusa_clap:

Helaas, dit was de 73............. echt waar.

)()()sT

Geen roffel, maar wel een bekende Volvo van een bekend forumlid stond hier voor mijn huidige werk:

t5karel

Bruine(saffron)  ;D V70R a(f)wd bij de Totalpomp ergens bij Meppel,was jij dat Wibren?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Wibren

Citaat van: t5karel op 09-09-2009 18:41:25
Bruine(saffron)  ;D V70R a(f)wd bij de Totalpomp ergens bij Meppel,was jij dat Wibren?
Nee  :eusa_think:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver