Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Hoort bij de benzinepomp/bloemenzaak bij het station.

marcelV70R

ok maar zat een garage sticker van De Beemd op hoorde ik
maar goed is het wel een clublid??
of gewoon te beroerd om de houder te wisselen??

Marcel

Emiel

Geen idee, kom 'm dagelijks tegen daar.

combinedforces

Citaat van: marcelV70R op 13-10-2009 18:13:27
ok maar zat een garage sticker van De Beemd op hoorde ik
maar goed is het wel een clublid??
of gewoon te beroerd om de houder te wisselen??

Marcel

Daar moest ik gisteren bij Geenacker aan denken, staat een zilveren met clubhouder erop. Zou die daar ook te koop zijn? ;)

Vertigo

Gistermiddag om 16:00 op de A1 bij Deventer.
Donkerblauwe 850 sedan met forumsticker (PN-PZ-**)
Ik meen dat dit de auto van LeRa is/was. Werd nu bestuurd door een blonde dame.

Wijnand

Citaat van: marcelV70R op 13-10-2009 18:02:33
vanmorgen in Nijkerk bij het station gespot
een V70R saffron
in zeer nette staat volgens de spotter(vriend van mij)
kenteken ** -TN-VD had geen forum sticker
wel een club kenteken houder.

Marcel

Hoort inderdaad bij het tankstation. De eigenaar is wel een echte Volvo liefhebber, laatst even met 'm staan praten. Hij heeft ook een mooie 164  :eusa_drool: en een XC90. En hij huldigt het standpunt dat er nooit meer iets anders komt dan een "R" :eusa_clap:.

Groet,
Wijnand.

Sven850

Net om 11:45 een blauwe v70R met sticker bij 't Harde en om 14:15 bij utrecht een zwarte 855 met een blauw gele sticker. Misschien ook hier actief?
XC40 T4 Recharge

V70R-obert

Antraciet 855R met beige interieur langs de Raadhuisstraat in Roden vanmiddag. Tussen Roden en Peize een mooie dame in een mooie V70 66-DP-Z* De kleur was beige/groen, zeldzame kleur volgens mij.

Domaso

Vandaag 16:30, Provinciale weg Sittard-Brunssum: Freek?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ronbroek

Heden ochtend, dhr Bouke met zijn Land Rover op de A12 vlak voor de afrit Bunnik. Was op weg naar een klantje in Driebergen, 'k moest ff een ontbijtje scoren bij de pomp  ;D

Vanmiddag in Nieuwegein rond 13.00 een CY 855 voor het stoplicht thv de Hornbach / Mac D

Je stond naast zo'n kotslelijke Dacia Logan  :-X  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Wibren

Citaat van: Ronbroek op 14-10-2009 18:54:34
Vanmiddag in Nieuwegein rond 13.00 een CY 855 voor het stoplicht thv de Hornbach / Mac D
Lunch gescoord  :eusa_think: :evil:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Ronbroek

Citaat van: Wibren V70RAWD op 14-10-2009 18:58:36
Lunch gescoord  :eusa_think: :evil:

Ja, 't was weer een duur daagje  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

mark71

Vanmorgen bij de Hornbach in Wateringen een CY estate met donkere ramen JZ-VS-**  :eusa_dance:

gr mark

Bouke

Heden ochtend, dhr Bouke met zijn Land Rover op de A12 vlak voor de afrit Bunnik. Was op weg naar een klantje in Driebergen, 'k moest ff een ontbijtje scoren bij de pomp  ;D

Je stond naast zo'n kotslelijke Dacia Logan  :-X  ;D

ik zag al een witte transit met alloys er onder en dacht nog hej dat  lijkt op de bus van ...... en ja hoor .Was onderweg naar Zeist om een nieuwe te gaan maken dus ik ga daar nog wel een paar keer rijden. ;D

Freakybaby

Citaat van: Domaso op 14-10-2009 17:59:43
Vandaag 16:30, Provinciale weg Sittard-Brunssum: Freek?

Nope, toen reed ik in amsterdam centrum rond.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn