Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Citaat van: Hans Duiven op 18-11-2009 22:07:33
Ach nee!

Geposeerd voor een collega, maar die moest de foto zonodig doorsturen naar het locale suffertje  ;D

Wel jammer dat het zo,n suf autootje is. (boodschappenauto, jonge meisjes auto enzovoort :evil:)

Hans Duiven

Ik had ook liever een V70 R gehad.

En Florian, je hebt helemaal gelijk  ;D

Rudy-M

Wie was die C70 convertible op Zeus velgen, met aftermarket zwarte heldere lampen in Alkmaar?

mark71

Vanmorgen bij de Shell in Alkmaar een T5-R DOP met forumsticker rechts onder  :laugh:
Wie o wie?

gr

mehn

Citaat van: mark71 op 19-11-2009 17:56:43
Vanmorgen bij de Shell in Alkmaar een T5-R DOP met forumsticker rechts onder  :laugh:
Wie o wie?
gr

Een wat?

:evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jeroentjuh

Vandaag Goudlokje weer eens gespot ;D

KMvrtr

Citaat van: mehn op 19-11-2009 19:50:35
Citaat van: mark71 op 19-11-2009 17:56:43
Wie o wie?
gr

Een wat?

:evil:
Geen idee.
Verkeerde forum?  :evil: :angel:

mikky

Vanavond op de parkeerplaats, bij de post in zwolle, een grijze 850 met sticker  :eusa_dance:

Freakybaby

Vanmiddag 14.30 op de A2 Utrecht - Amsterdam een lichtgroene 855 HH BL ** met dubbel eindpijpje.

Ik reed undercover en kon het vanwege passagier niet maken je te volgen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MartijnHS

Vanavond in Delft op de kvz een donkere 854 met stickert, mooie velgen ook  ;D

Grussen Martijn

EDIT: kenteken was iets met PL-PD-**

Erik_M.

Citaat van: Freakybaby op 19-11-2009 22:25:47
Vanmiddag 14.30 op de A2 Utrecht - Amsterdam een lichtgroene 855 HH BL ** met dubbel eindpijpje.

Ik reed undercover en kon het vanwege passagier niet maken je te volgen.

Dat is een Onyx Green T5 AT met een lichtkleurig lederen interieur, geen Colomba's eronder, z.g. DTM eindstukje van de uitlaat. Heb er thuis nog wel foto's van. Deze zit m.i. niet op het Forum. 'k weet niet waar deze tegenwoordig 'woont' maar een aantal jaar geleden reed 'ie bij ons in het dorp rond en was 'ie van PEP. Daarvoor stond deze een paar straten verderop bij mij in de buurt, binnen een straal van nog geen km. stonden 5 Onyx Green 855's van GLE tot T5.

gRoet,
eRik

Kingfisher

Zojuist 12:35 in Bunnik. **FB-NH in Venetian red met 18" Tritons (geloof ik) en sticker.
Stond voor de spoorwegovergang te wachten en ik haalde je in (te voet)  :eusa_whistle:

KMvrtr

Zilvergrijze 854/S70 reed om 10:15 uur Almere Buiten uit, A6 op richting Lelystad.
Dacht een stickertje op de achterruit te zien. Hij klonk ook niet geheel standaard meer. Luchtfiltertje of sportuitlaat?

Spin!

Heute:

Zwart/Antraciet V70 XC met forumsticker, A12 ( verbindingstuk tussen de A50 en A50 ) Tijdstip: 8.30u

Wie?

www.vm-parts.nl

BasV70

Citaat van: Kingfisher op 20-11-2009 13:19:37
Zojuist 12:35 in Bunnik. **FB-NH in Venetian red met 18" Tritons (geloof ik) en sticker.
Stond voor de spoorwegovergang te wachten en ik haalde je in (te voet)  :eusa_whistle:

Dat was ikke! Was net vertrokken van kantoor, waar je hem volgens mij al eens eerder gespot hebt. Jij behoort zeker tot de loslopende lunch-wandelaars die daar de omgeving onveilig maken?  Tijd voor een lunch-meet? :)

Het zijn overigens 17" Propussen, maar bedankt voor het compliment ;D