Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: ebl op 29-11-2009 23:46:46
Wie stond er geparkeerd bij de MC in joure vanmiddag? ik reed daar en zag volgens mij daar een volvo 850 of v70  ;D geparkeerd.  :eusa_whistle:

Ben er ook langs gereden. Geen 850 gezien. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

850Tim

Zaterdagmiddag ca.14.15 uur onderaan de afrit A13 afslag Delft, je stond naast me met een zwarte T-5R. We zwaaiden naar elkaar, prachtige auto, kenteken iets met ..-GSR-.
Simply the best.......

Marijn Degens

Citaat van: 850Tim op 30-11-2009 10:27:06
Zaterdagmiddag ca.14.15 uur onderaan de afrit A13 afslag Delft, je stond naast me met een zwarte T-5R. We zwaaiden naar elkaar, prachtige auto, kenteken iets met ..-GSR-.
Heee dank je wel! Kwam net terug van een plezier ritje :eusa_dance: Uw Rode R vind ik persoonlijk ook echt een super auto. Woon je ook in Delft?

mark1976

Vanmorgen, A59/A2   850 wit, kenteken PL-xx-xx nice car! :eusa_clap:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

BoudewijnB

Bekend hier?

Mod edit: foto verwijderd. Niet omdat ie veel te groot is maar omdat er een volledig kenteken op staat

Freakybaby

Een Aubergine 855 zonder spoiler met kenteken ST-ND-** op de A13 den haag - rotterdam. Ik ging linksaf naar Dordt, jij rechtsaf richting Schiedam om 13.30 vanmiddag. Kon niet naast je komen ivm trajectcontrole
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Fijn hoor, zo'n aangepast formaat foto  :eusa_doh:, en niet eens een forummer  :evil:

innocenti

Hans Duiven

Opvallend hoe goed zo'n alter ll achterklepspoiler staat op een alter l

Het tegenovergestelde ziet er een stuk minder mooi uit.
Gisteren kwam ik zelfs een S70 tegen met een alter l achterklepspoiler  :o

petrolhead

hans,

beetje off topic:
vorige week nog door je "achtertuin" gereden naar ons project; Beulakerpolder te Giethoorn. Wat een mooie omgeving. In de zomer ga ik met de kids zeker daar een keer een dag vertoeven en zwemmen.
heb je nog tips?

charles

moderators

Citaat van: petrolhead op 30-11-2009 20:44:19
hans,

beetje off topic:

...heb je nog tips?

charles

Mods break
Dat mag via PB en niet in dit topic.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

MartijnHS

Citaat van: Freakybaby op 30-11-2009 20:11:25
Een Aubergine 855 zonder spoiler met kenteken ST-ND-** op de A13 den haag - rotterdam. Ik ging linksaf naar Dordt, jij rechtsaf richting Schiedam om 13.30 vanmiddag. Kon niet naast je komen ivm trajectcontrole

Ja dat was ik :D, ik zag wel een zilveren 854 alter1 voorbij komen,dan heb ik je net gemist in mn spiegel !

Martijn  8)

Freakybaby

Citaat van: MartijnHS op 30-11-2009 22:21:31
Citaat van: Freakybaby op 30-11-2009 20:11:25

Ja dat was ik :D, ik zag wel een zilveren 854 alter1 voorbij komen,dan heb ik je net gemist in mn spiegel !

Martijn  8)

Ik was undercover ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marc-850

Citaat van: mark1976 op 30-11-2009 17:40:12
Vanmorgen, A59/A2   850 wit, kenteken PL-xx-xx nice car! :eusa_clap:

PL-TB-37  ??

Zou mijn vrouw geweest kunnen zijn. Reed een dagje in mijn auto.
Even een gemeen vraagje dan: reed ze hard of erg hard ?  :eusa_whistle:

axelvr

Citaat van: Erik_M. op 28-11-2009 11:37:27

Vandaag gespot plm. 10.00 uur: Schoolstraat Wassenaar,  AE-42-**
Aan het kenteken te zien duidelijk geen 850, maar toch....

Gespot 21/11, plm. 12.30 uur, bij het uitkomen van de Sijtwendetunnel Leidschendam: een witte 855 T5 met skibox op het dak. Kenteken niet kunnen zien, zag nog wel een velg maar dat was geen Colomba. Heb een vermoeden, maar 'k lees het hier wel....of niet.

gRoet,
eRik

JaJa das mijn Amazon die je zag.

die dalbox komt er bij ons alleen niet op tot februari dus dat moet een ander geweest zijn , onze witte 855 t-5 heeft 97-PX-** zit zelfs een klein volvo850club Nederland stickertje op :P

Hoezo had je een vermoeden?

gr Axel