Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

san

Vanmiddag bij Stork in Nieuw-Vennep een drietal heren met muts en sjekkie incl multi-meter onder de motorkap van een zilverkleurige 855, de koplampen deden het wel ;D

axelvr

een groene T5-R gespot in Oegstgeest in een wijk , iemand van hier? Ik had nog wel geseind (Amazon)

?? Toch niet jij hé eRik?

Bouke

Gister ochtend om 7:35 bij de Shell in Schoonhoven Mrs Lasrblue in een witte S40 R-design je keek ff toen toeterde ;D maar je zag me niet

MichielMaas

XL-HV-**Vorige week A2 Vianen richting Zaltbommel ter hoogte van afslag Leerdam

Erik_M.

Citaat van: axelvr op 15-12-2009 19:42:22
een groene T5-R gespot in Oegstgeest in een wijk , iemand van hier? Ik had nog wel geseind (Amazon)

Neen, deze keer niet. Ben vandaag niet in oegSTgeest geweest en ik heb geen T5-R, maar zou wel teruggeseind hebben.

gRoet,
eRik

axelvr

Citaat van: Erik_M. op 16-12-2009 00:27:19
Citaat van: axelvr op 15-12-2009 19:42:22
een groene T5-R met 'r' bumpert gespot in Oegstgeest in een wijk , iemand van hier? Ik had nog wel geseind (Amazon)

Neen, deze keer niet. Ben vandaag niet in oegSTgeest geweest en ik heb geen T5-R, maar zou wel teruggeseind hebben.

gRoet,
eRik

MichielMaas

vanmiddag A2 Vianen richting Zaltbommel ter hoogte van Leerdam

pardoes

Heej Killerbee, dat was ik!
Super strakke wagen die van jou.
Volgens mij rijdt er ook nog een derde T5 in Leeuwarden rond (zelfde kleur)
Las dat je ook een tandwieltje hebt gekocht voor je teller, ik heb er ook 1 aangeschaft, wil wel eerst mijn daadwerkelijk kmstand weten voordat ik de boel openhaal.

Grtn Roderick

rifwachter

Bij het kerkhof in Brummen, een zwarte T5-R.  JR-**-98 op staal.

Jeroen ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Hans Duiven

Vandaag kwam petrolhead met zijn blauwe V70 R AWD even gezellig langs voor koffie.

Bedankt voor de meegebrachte gevulde koeken  ;D

Mooie R!

Hans

BoudewijnB

Vanmiddag te Zeist gespot: Mooie, strakke R-design 855 TURBO.  R-bumper, blokjesgrill, dikke uitlaat.

Kenteken: 59-....-HR

Reed van de krakelingenweg via woudenbergseweg richting driebergen. Krullebol aan boord.

marcelV70R

vanmiddag rond 16.20 op de weg van woudenberg richting de A28\
een rode(R?) met xenon(beetje irritant moet ik zeggen)
kenteken iets met TK in het midden dacht ik

Marcel

petrolhead

Citaat van: Hans Duiven op 16-12-2009 15:56:33
Vandaag kwam petrolhead met zijn blauwe V70 R AWD even gezellig langs voor koffie.

Bedankt voor de meegebrachte gevulde koeken  ;D

Mooie R!

Hans

Was iid gezellig. Jammer dat ik er weer vandoor moest.
Bedankt voor de gastvrijheid.

petrolhead

Op weg naar Hans haalde mij een rooie 855 met sticker in op de A-50 ter hoogte van Epe. LV-??-??. Jij toerterde en we zwaaiden naar elkaar. Ik was aan het slipstreamen achter een vrachtauto. R was nog niet op bedrijfstemperatuur.

Pennyfield

Citaat van: petrolhead op 16-12-2009 19:43:33
Op weg naar Hans haalde mij een rooie 855 met sticker in op de A-50 ter hoogte van Epe. LV-??-??. Jij toerterde en we zwaaiden naar elkaar. Ik was aan het slipstreamen achter een vrachtauto. R was nog niet op bedrijfstemperatuur.
Yep, dat was ik!  Zag je in de verte al slipstreamen :D Kom niet zo heel vaak forumleden tegen op mijn woon-werk traject (A28, A50, A1), maar ik heb dan ook onregelmatige diensten...

Groetjes, Rik