Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Gisteren (zondag) bij de MacD in Huis ter Heide rond 11:30 een S70 427 met elandschiltjes boven de knippers RF-**-**, die de ingang niet kon vinden  :eusa_eh: reed al een paar keer voorbij en hem later bleek, naast mijn 850 geparkeerd te hebben!

Mooi wagentje!  :eusa_clap:

Ook rond 11:50 in de Bilt een 854 met 18" R velgen (leek erg veel op de oude van RonnieDuck) Kerel had een muts op!

Powerpete

vanmiddag om 13.30 op de A6 thv almere/zeewolde, CY Estate, JV -- --  met grote forumsticker, en heldere koplampen.. ik was met de rode R... ( was goed smerig trouwens..) 

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Rayman

Vanmorgen.
A1 ter hoogte van afslag Rijssen.
Zilveren 850 FH-**-**

Viel in eerste instantie op, omdat deze zonodig over de vluchtstrook moest. Niet zo netjes.
Daarna viel de forumsticker op... :evil:

Wie aandacht wil; krijgt het ;)

Rudy-M

Citaat van: fbm op 21-12-2009 12:54:24
Ook rond 11:50 in de Bilt een 854 met 18" R velgen (leek erg veel op de oude van RonnieDuck) Kerel had een muts op!

Die ex van Ronnieduck staat in ieder geval niet meer op de Pegs die hij gekocht had. Die zitten nu onder zijn S80.

RRRRR_Ramon

Dinsdag 22 december rond 13.45 uur op de Amsterdamsestraatweg te Naarden, een 609 rode 855R met kenteken **-TG-KH met sticker.

Jij kwam bij de Opel dealer het industrieterrein af en ik kwam vanuit de richting van de A1. Jij sloeg bij de Volvo dealer (aan de linkerkant) rechtsaf de Meerstraat in over de ophaalbrug. Ik toeterde nog wild met een Garnet Red V70  ::)  ;D

Ik denk dat het KIM (Kornelis) was...  :eusa_think:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Rogers XC 70 2000

vandaag een donkerblauwe T5 855 met donker getinte achterruiten bij de Kringloopwinkel (milieuparkweg) in Sittard.

)()()sT

Francois?
Achterbak-ramen getint en forumsticker?

blauweroffel

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 22-12-2009 16:58:02
vandaag een donkerblauwe T5 855 met donker getinte achterruiten bij de Kringloopwinkel (milieuparkweg) in Sittard.

Ja, heb ik.....eindelijk gespot?........alleen was ik niet in Sittard  :eusa_shifty:

BR

FGG

Vanmiddag iets na 4 uur bij het kruispunt van de Deldenerstraat met de Weideweg/Geerdinksweg. Ik stond voor linksaf vanaf Delden, jij kwam vanaf de Geerdinksweg en ging richting Delden in een donkerblauwe V70. Je blik richting mij(n auto) deed me vermoeden dat je een Forumlid was.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Kali-Integrali

Vandaag in Apeldoorn bij winkelcentrum de Mheen.

om 15.00 uur, mooie zilvergrijze V70 2.5 op gas, met spoiler en met een 850forum sticker!
Kenteken ZB-FB-**

Ik had mijn Antraciete V70 met sticker in het zelfde rijtje gezet, bij het wegrijden moet je hem gezien hebben.

Wie o wie?

Freakybaby

Vanmiddag A2 amsterdam - utrecht een donkerblauwe V70 met forumstikker, nam om 17.37 afrit utrecht centrum. Kenteken kon ik zo snel niet zien, linksvoor een zwarte stalen velg.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

vamorgen rond de klok van 10 uur in hapert
een zeer mooie 855 met verdonkerde ramen en verlaagd in de kleur grijs kenteken begon met PJ-BZ-@@
iemand van hier ???

was echt een streeling voor het oog om te zien die auto

Thys

Wie was de heer die mij vanmiddag bij het passeren op de N302 in Lelystad zo uitbundig bezwaaide? :D Zilvergrijze V70 diesel, kenteken eindigde op 40, clubsticker rechtsonder op het kofferdeksel.

KIM

Citaat van: RRRRR_Ramon op 22-12-2009 14:57:38
Dinsdag 22 december rond 13.45 uur op de Amsterdamsestraatweg te Naarden, een 609 rode 855R met kenteken **-TG-KH met sticker.

Jij kwam bij de Opel dealer het industrieterrein af en ik kwam vanuit de richting van de A1. Jij sloeg bij de Volvo dealer (aan de linkerkant) rechtsaf de Meerstraat in over de ophaalbrug. Ik toeterde nog wild met een Garnet Red V70  ::)  ;D

Ik denk dat het KIM (Kornelis) was...  :eusa_think:

Helemaal goed!
Hoorde luid getoeter toen ik de bocht omreed en zag nog net een Garnet Red V70

Er zijn niet zoveel Garnet Reds op het forum, dus moest wel gelijk aan jou denken.

Erik_M.

Citaat van: Rudy-M op 22-12-2009 02:42:44
Citaat van: fbm op 21-12-2009 12:54:24

Die ex van Ronnieduck staat in ieder geval niet meer op de Pegs die hij gekocht had. Die zitten nu onder zijn S80.

De ex. van R Duck heeft weer te koop gestaan, zie bijgaande link met foto's: http://link.marktplaats.nl/303559348

gRoet,
eRik