Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

vanmiddag voor de deur, een rode R (groot) die een andere op kwam halen.. (kleintje)  ;D ;D ;D

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

macdriver

Citaat van: thyzerrr op 22-12-2009 21:52:39
Wie was de heer die mij vanmiddag bij het passeren op de N302 in Lelystad zo uitbundig bezwaaide? :D Zilvergrijze V70 diesel, kenteken eindigde op 40, clubsticker rechtsonder op het kofferdeksel.
dat was ik had alleen een beetje haast want ik moest om half drie in amersfoort zijn ;D

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 22-12-2009 16:58:02
vandaag een donkerblauwe T5 855 met donker getinte achterruiten bij de Kringloopwinkel (milieuparkweg) in Sittard.

In plaats van een "R" in de grille had deze een "V"

UserID6342

Een mooie grijze alter I Estate op de parkeerplaats bij het Dolfinarium, GX-

Pennyfield

Gisteravond (22/12) omstreeks 22:45u op de A28 in Zwolle een zilveren 854 "FH-GP-??" met forumsticker.
Nog even langszij gereden en gezwaaid, wie o wie?

Rik

(Edit de cabrio gewijzigd ;))

Thijssie!

Citaat van: Pennyfield op 23-12-2009 12:43:38
Gisteravond (22/12) omstreeks 22:45u op de A28 in Zwolle een zilveren 845 "FH-GP-??" met forumsticker.
Nog even langszij gereden en gezwaaid, wie o wie?

Rik

Wasda? Een cabrio?

;D

)()()sT

Citaat van: Dirk342 op 23-12-2009 10:34:49
Een mooie grijze alter I Estate op de parkeerplaats bij het Dolfinarium, GX-

Weet je nog meer van het kenteken? Onze ouwe trouwe GX-SR-33 is inmiddels weer van eigenaar gewisseld...

mehn

Wie staat er met z'n KJK T-5 bij mij voor de deur?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Thys

Citaat van: macdriver op 23-12-2009 09:35:48
Citaat van: thyzerrr op 22-12-2009 21:52:39
Wie was de heer die mij vanmiddag bij het passeren op de N302 in Lelystad zo uitbundig bezwaaide? :D Zilvergrijze V70 diesel, kenteken eindigde op 40, clubsticker rechtsonder op het kofferdeksel.
dat was ik had alleen een beetje haast want ik moest om half drie in amersfoort zijn ;D

Oh dan was je zeker mooi op tijd?  :P

Altijd als ik een McD. truck zie rijden kijk ik of er een slaaphok op zit, kom je gewoon in je eigen auto tegen :D

macdriver

was op tijd in amersfoort :evil:
raar gezicht die goud kleurige velgen maar het staat niet verkeerd(ken het alleen van de clio williams en impreza)
Wel winterbandjes er onder?
En ik heb geen slaapcabine op mijn daf 85 cf combi ;D

Thys

In A'foort ja? Lijkt me een stukje wat je niet in een half uurtje rijdt.

Die winterbandjes.... die liggen er niet om :eusa_shifty: Gaat eigenlijk verbazend goed, al is het niet zaligmakend in woonwijken waar niet geveegd/gestrooid wordt

Spin!

Wie kwamen we vanmiddag rond 16.30u tegen bij de afslag Nistelrode op de A59? Je reed in een tropical green 854 met achterspoiler en forumsticker...

...oja, je hoeft niet weg te duiken ;) Niks om je voor te schamen zo'n 850 ;D

Ik: Banaan, kingsize forumsticker en zonder deurstrips rechts ( dankzij een debiel anoniem inparkeerwonder )

www.vm-parts.nl

macdriver

Citaat van: thyzerrr op 23-12-2009 21:19:04
In A'foort ja? Lijkt me een stukje wat je niet in een half uurtje rijdt.

Die winterbandjes.... die liggen er niet om :eusa_shifty: Gaat eigenlijk verbazend goed, al is het niet zaligmakend in woonwijken waar niet geveegd/gestrooid wordt
via a6 a27 a1 en niet te druk in 35 minuten ;D
woon jij ook in flevoland?

Thys

Valt me niet tegen.
Ik woon in Leeuwarden, maar mocht voor werk een paar rondjes door Lelystad cruisen. Die 2baans rotondes vind ik wel gaaf trouwens 8)

macdriver

jazeker voor heen stond je te wachten achter die twijfelaars maar daar schiet je nu makkelijk langs heen en het bevorderd de doorstroming bij die rotondes