Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Ik heb dankzij google-sketchup6 een mooie parkeergarage in Arnhem gevonden...
vandaag voor het eerst de auto binnen gezet ;D

Emiel

Heb je er tegenwoordig een V8 inzitten?  :o

denkweb

Citaat van: Emiel op 27-12-2009 18:18:14
Heb je er tegenwoordig een V8 inzitten?  :o

Goed he...

vorige week parkeerde ik op de John Frostbrug, dat mocht niet.

arjen850

Citaat van: Kali-Integrali op 27-12-2009 00:20:29
2e kerstdag, Apeldoorn op de Deventerstraat ter hoogte van bakker Toet.

LBP met wintersloffen. Wie o wie?

Hoogst waarsdchijnlijk heb je de LBP diesel gespot,woont in zevenhuizen..heb de auto in reallife rustig kunnen bekijken,zit zelfs een R interieur in..maar tis toch echt een diesel,het eindstuk op de uitlaat verraad het,en hij staat wat hoger op zijn pootjes..Maar met name van ver is het een goeie look alike

elianmars

Citaat van: arjen850 op 27-12-2009 18:34:13

Hoogst waarsdchijnlijk heb je de LBP diesel gespot,woont in zevenhuizen..heb de auto in reallife rustig kunnen bekijken,zit zelfs een R interieur in..maar tis toch echt een diesel,het eindstuk op de uitlaat verraad het,en hij staat wat hoger op zijn pootjes..Maar met name van ver is het een goeie look alike

Dan wel Zevenhuizen bij Utrecht, zeker? Ik woon in Zevenhuizen bij Rotterdam, maar heb daar nog nooit een LBP diesel gezien.

hathü

Citaat van: elianmars op 27-12-2009 23:03:18

Dan wel Zevenhuizen bij Utrecht, zeker? Ik woon in Zevenhuizen bij Rotterdam, maar heb daar nog nooit een LBP diesel gezien.

Is Zevenhuizen in Apeldoorn is een wijk daar.

fearless

Riep er iemand LBP diesel ??  ;D

Freakybaby

Een witte 854 die vanavond rond 20.40 een tijdje tussen Domaso en mij in reed op de A2. Ik heb niet op het kenteken gelet.

ik haalde je in in de laatste slingers bij knp Deil, en je volgde, haalde mij weer in, en heb jou vlak voor de koffie stop weer ingehaald in de hoop dat je mee zou gaan naar de koffie stop bij "de Lucht". Jij had net als Domaso de dramlampjes aan staan, en daardoor weet ik dat je een R bumper hebt.

Gr Freek, met de zwarte 854 met stikker.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marc-850

Citaat van: Freakybaby op 28-12-2009 00:09:16
Een witte 854 die vanavond rond 20.40 een tijdje tussen Domaso en mij in reed op de A2. Ik heb niet op het kenteken gelet.

ik haalde je in in de laatste slingers bij knp Deil, en je volgde, haalde mij weer in, en heb jou vlak voor de koffie stop weer ingehaald in de hoop dat je mee zou gaan naar de koffie stop bij "de Lucht". Jij had net als Domaso de dramlampjes aan staan, en daardoor weet ik dat je een R bumper hebt.

Ik had wel de dramlampjes aan, maar toch echt geen 'R' bumper. Twijfelde nog even om mee te gaan bij het tankstation. Had maar even een seintje gegeven. Ging wel lekker vlot dat laatste stuk ;D

Freakybaby

Citaat van: marc-850 op 28-12-2009 00:14:11
Citaat van: Freakybaby op 28-12-2009 00:09:16

Ik had wel de dramlampjes aan, maar toch echt geen 'R' bumper. Twijfelde nog even om mee te gaan bij het tankstation. Had maar even een seintje gegeven. Ging wel lekker vlot dat laatste stuk ;D

Daarom ging ik nog effe om je heen vlak voor de afrit naar het tankstation, zwaaide ook nog of je mee kwam. T laatste stukkie ging op mijn gebruikelijke tempo, had alleen met Domaso nog niks afgesproken over de snelheid. Die reed weer achter jou met ook zijn dramlampen aan.

Nette auto!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Walter

gisteravond in de buurt van IJsselstein, heel veel stickers gesignaleerd...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

eerste kerstdag op de A28 een 855 met sticker. Wij reden in de V70 met Volvo forum sticker. Zag je wijzen naar de stickers achterop en daarna effe vrolijk gezwaaid :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Kali-Integrali

Citaat van: fearless op 27-12-2009 23:34:13

Riep er iemand LBP diesel ??  ;D

http://i4.photobucket.com/albums/y150/fearless23/Poetsdag%202009/IMG_2074-border.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y150/fearless23/Poetsdag%202009/IMG_2076-border.jpg

@ Hathü: Zevenhuizen is een wijk in Apeldoorn.

@ Arjen850: ik heb de uitlaat niet gezien aangezien ik zat te zoeken naar een forumsticker ;)
de bestuurder leek wel op die vent achter de LBP Diesel op de foto van Ivo, echter zit daar een best grote forumsticker, dus dat was hem niet.

Blijft mooi zo'n LBP. Mijn volgende wordt ook een R, vriendin wil ook wel gelukkig. Nu dacht ik dat ze onbetaalbaar waren, maar kzag er nu weer 1 voor € 8k op marktplaats staan :)
Zijn ze er trouwens ook in FWD? (niet die diesel)

Snellebaksteen

Citaat van: VolvoMafia op 28-12-2009 09:45:35
eerste kerstdag op de A28 een 855 met sticker. Wij reden in de V70 met Volvo forum sticker. Zag je wijzen naar de stickers achterop en daarna effe vrolijk gezwaaid :-)

Yep!! Dat waren wij op weg naar Steenwijk. Schoonouders bezoeken.
Mooie wagen heb je!
Ik had de spot ook al gepost op het "andere forum"
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Tim N

CY zonder spoilert, Wegtersweg nabij vuilstort. Duimpje.