Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Kali-Integrali op 28-12-2009 11:38:22

Blijft mooi zo'n LBP. Mijn volgende wordt ook een R, vriendin wil ook wel gelukkig. Nu dacht ik dat ze onbetaalbaar waren, maar kzag er nu weer 1 voor € 8k op marktplaats staan :)
Zijn ze er trouwens ook in FWD? (niet die diesel)

LBP's zijn volgens mij allemaal AWD.

Die van 8000 euro op MP mankeren een paar dingen aan, waaronder roest. Er is al een aantal forummers wezen kijken (waaronder ik), maar mede door de roest staat-ie nog steeds te koop.

Kingfisher

Citaat van: VolvoMafia op 28-12-2009 09:45:35Wij reden in de V70 met Volvo forum sticker
:eusa_snooty:

;)

Bouke

Vandaag gespot door Nathalie (lopend) op de Grote Beer, kruising met de Hoofdweg in Rotterdam een donkerblauwe estate met kenteken JF-HB-.. met forumsticker.
Wie ben je?

RRRRR_Ramon

Maandagmorgen 28 december op de A6 tussen Almere-Buiten en Lelystad ter hoogte van HaJé. Een donderrode 854 Alter1 GLT met een boel stickers achterop (dacht geen forumsticker) met kenteken HN-HH-**.

Ik reed daar incognito met een witte Slopel Combo en ik haalde jou al eerder in (Almere-Stad ná de rijbaanafkruising) en jij mij later bij HaJé dus.

Iemand van hier?
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

axelvr

vanmiddag rond 12u op de A4 ten hoogte van afslag A44 een groene 850 T5-R  , ik reed zelf met een motorblok in men kofferbak in een witte 855 t-5

Wie oh wie??

)()()sT

Citaat van: axelvr op 28-12-2009 22:40:08
vanmiddag rond 12u op de A4 ten hoogte van afslag A44 een groene 850 T5-R  , ik reed zelf met een motorblok in men kofferbak in een witte 855 t-5

Wie oh wie??

Ik ben een weekendje in Amsterdam e.o. geweest en heb uiteraard wel wat wagens gespot...

- zaterdag, heenweg: A2 bij Weert, 3 855's achter elkaar waarvan een bestuurder geïnteresseerd naar de mijne keek;
- vanmiddag op de A4 een NBP C70, paar keer door ingehaald, en zelf ingehaald, bestuurder keek zo:  ::)
- vanmiddag in winkelcentrum Leidschenhage een blauwe 855 met Pegs, R-bump.. Is van de 850club geloof ik
- de schitterende Laserblue van Hubert, maar ja, daar was ik ff op bezoek  ;D

En nog wat exemplaren.

michiel

Wie oh wie??

Moi.  ;)
Met mijn jongste dochter die naar oma ging.

Vergeet je niet de volgende keer dat daar trajectcontrole is?  :eusa_whistle:
En je vergeet te vermelden dat ik een stickert heb.

Teruggespot.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Tom850

Ik meen vanmiddag de heer E.Asbroek te hebben gezien op de Geerdinksweg in Hengelo (o).

Was zo tussen 15.30 en 16.00 uur.

Groeten Tom

R.Bijl

vandaag in gouda 14.00 uur op de brug,een saffron v70R. iemand van hier?
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

axelvr

Citaat van: michiel op 28-12-2009 22:48:07

Wie oh wie??

Moi.  ;)
Met mijn jongste dochter die naar oma ging.

Vergeet je niet de volgende keer dat daar trajectcontrole is?  :eusa_whistle:
En je vergeet te vermelden dat ik een stickert heb.

Teruggespot.

:eusa_wall: waar begon die traject-controle?

auto zag er goed uit trouwens ;D

blauweroffel

Vanmiddag een zwarte 850 R op de P van de ijsbaan in Enschede kenteken NF-xx-xx, geen stickert
wie o wie?

BR

Misha

Vanochtend hier in Gerolstein:
een V70, zwart, duidelijk van liefhebber. Getinte ruiten, grotere remmen, gele klauwen, imi-heldere koplampen, donkere achterlichten (beetje Turbo-Geek style), ook van een militair,nederlands kenteken uiteraard.
En spiegelkappen met knippers erin.

Geen sticker.

En nog een hele enge rode 850 T-5 met prachtige chroom-zwarte wieldoppen.. :eusa_sick:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

The Demon

Van middag om 15.45 uur een DOP NR-GP-XX (als ik het goed onthouden heb :eusa_think:) op de hoek Rollandstraat Leidsevaart in Haarlem jij kwan de buurt uit en ik reed erin. We zwaaiden naar elkaar.

Even daarvoor ook een DOP bij de K....F.. (krijg het niet uit mijn mond :eusa_sick:) op de Leidsevaart voor de deur.

Groet
The Demon

Spin!

Deze week gezien in de Wildschonau ( Oostenrijk ) een 855 Turbo. Onyxgreen met importkenteken...iemand van hier aan het skiën?

www.vm-parts.nl

FGG

Toen ik vanmiddag even bij de Witte Vink in Hengelo Volvo's stond te kijken kwam er een mooie S70 2.5T aanrijden. Iemand van hier misschien?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: