Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

wepster

Citaat van: )()()sT op 25-01-2010 18:41:06
It wasn't me ;)

niet om 14.20 maar wel gespot rond de klok van 8 uur in de ochtend  op weg naar het noorden ;D

Bas850

Wie stond er met pech op de Vogelweg, kon niet stoppen je stond op een gevaarlijk plekje.

Volvo 850 sedan volgens mij en blauwe.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Sbv

Vanmiddag op de Huifakkerstraat in Breda Baracuda zijn auto gespot. Stond geparkeerd bij de Mazda garage aldaar. Ik was zelf naar het pand naast Renova aan het kijken daar mijn werkgever daar aan de slag wil met een nieuwe vestiging

Superskunkie

vanochtend rond de klok van 6:20 ingehaald door een WITTE V70 classis met achterspoiler.
Geen id of het een 10v 20v of R is of wat dan ook.
Je haalde me in vlak voor de zeeburgertunnel, en nam daarna de afslag zeeburg.
Geen id of je wel of geen sticker had, ik had het pas laat in de gaten dat je me inhaalde..
Tonnie

Misha

Citaat van: gewoon peter op 25-01-2010 15:33:12
Citaat van: FGG op 25-01-2010 11:18:39
Citaat van: Misha op 25-01-2010 11:14:16
Nee, ik heb sowieso nooit haast. Ik vind het wel lekker om af en toe hard te rijden maar met haast ben ik 10 jaar terug gestopt.

Hier nog 1.

ouder? wijzer? zonder gebreken! gr. peter

Nee, is een soort rare omgekeerde stoerheid.

Hoe sneller de auto, hoe rustiger ik rij. Met de 10V wilde ik regelmatig TDI's pesten, met de turbo ga ik niet eens gas geven voor zo'n opdrukker.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Kali-Integrali

Citaat van: irian paul op 24-01-2010 17:11:04
Citaat van: Kali-Integrali op 23-01-2010 16:10:33
Vandaag te Apeldoorn op de Deventerstraat vlak voor het kanaal richting het centrum. 15:30 uur

DOP V70 met forumsticker, achterspoiler, creme interieur en persus velgen.

Ik zat op mijn familiefiets en toeterde met mijn "finding Nemo" toeter ;)

Bingo!!!

:eusa_dance: Bevestiging van een spot is bijna net zo leuk als gespot worden ;)

Freakybaby

Citaat van: )()()sT op 25-01-2010 18:41:06
It wasn't me ;)

Verwachtte ik ook niet... Jouw xenon is niet storend ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Aahhhhh.... was natuurlijk iemand met de originele koplampunit en zenon  :eusa_naughty:

;D

mark1976

Gisteren een CY 855, kenteken beginnend met 07 voor Van Tilburg Nistelrode.

Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

Spin!

Citaat van: mark1976 op 26-01-2010 06:50:35

Oh de 07-JF-** ook wel bekend als de **-JF-KZ ;)

Is eerder gespot, Denkweb heeft er zelfs een praatje mee gemaakt. Wordt bestuurd door een blonde vrouw van middelbare leeftijd.

www.vm-parts.nl

mark1976

Citaat van: Spin! op 26-01-2010 07:28:13
Citaat van: mark1976 op 26-01-2010 06:50:35

Oh de 07-JF-** ook wel bekend als de **-JF-KZ ;)

Is eerder gespot, Denkweb heeft er zelfs een praatje mee gemaakt. Wordt bestuurd door een blonde vrouw van middelbare leeftijd.

die mag dr auto dan welles wassen  :eusa_sick:
Kon dr hele kenteken niet spotten rutger, stond file geparkeerd nl, had al bijna een nekhernia van het omkijken  :eusa_shifty:
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

wepster

vandaag rond de klok van 16 uur op de A2 ter hoogte van echt een DOP 855 met stickert met een mooi groot eindstuk op de uitlaat kenteken begon geloof ik met RS maar ben er niet zeker van

wie o wie
ik was met die  groen gele vrachtwagen die met het licht knipperde ;D

multiklep

Ja, dat was ik! Mooie C70 die richting Zoetermeer reed. Mijn broer heeft ook een C70 gereden en was daar super tevreden over! De auto had 'slechts' een 2.0T-motor... En die van jou? Groeten

Frankglt

Citaat van: multiklep op 26-01-2010 22:24:57
Ja, dat was ik! Mooie C70 die richting Zoetermeer reed. Mijn broer heeft ook een C70 gereden en was daar super tevreden over! De auto had 'slechts' een 2.0T-motor... En die van jou? Groeten

Leuk! De mijne is een T5, en ik ben er ook erg tevreden over. Ik kan je een C70 van harte aanraden, volgens mij maakt 't niet uit welke motor, ik vind 't zo'n mooie auto.

nielsmaneschijn

Wie staat er af en toe met een Saffron V70R langs de Noorderbinnensingel in Groningen? Is volgens mij een AWD met de 'normale' grill.
En wiens Saffron V70R staat bijna altijd (maar niet op Google Street View) aan het pleintje aan het begin van de Petrus Campersingel (bij het Typografengasthuis) in wederom Groningen? Deze wel met de XC grill. Ik kijk altijd even om als ik erlangs rijd. :)