Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Citaat van: corredor op 01-02-2010 10:18:12
gister avond Barry weer gespot, je stond in een zijweg van de prinsesseweg bijna tegen een paaltje geparkeerd

Tss, copycat :eusa_snooty:

corredor

hij staat er nog steeds :P moet er denk ik een dagtaak van maken :eusa_whistle:

wepster

ik heb een donker bruin vermoeden dat ik marcelV70R vandaag heb gespot  :eusa_think:
deze ochtend een V70R op de A58 rond de klok vamn 10 uur ter hoogte van best (daar ging hij er af geloof ik nog gezien te hebben)
forum stickert links achter kon enkel het kenteken niet zien was iets te vlug voorbij ;D
ik was die maloot met die groen gele banaan die je voorbij kwam en met het groot licht aan het seinen was

was het ook wel marcel of niet ???

coyote1980

Vanuit de CY 855 gespot:

Haren (Gn) Rond 16:40 op de rotonde meerweg / transferium / a28: mooie zwarte 854 :)

Even later, Groningen 16:45 bij het Julianaplein (kruising ringweg / a28) zag ik in mn ooghoeken een mooie CY 855 rechtsaf de ringweg opgaan terwijl ik linksaf de ringweg opging :)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Emiel

Melvyn (die de C70 van Dave heeft gekocht) heb ik langs horen rijden bij de Zielhorsterweg in Amersfoort. Was rond 20.15... ;D

Chris

Afgelopen zondag rond een uur of 14.00 bij het kruispunt bij de Burger King in Schiedam.. een (zo te zien) zwarte 850 T-5R / R voor het stoplicht. Je kwam uit de richting van Schiedam centrum. Ik kwam van de snelweg met de S60 ;)

In mijn achteruitkijkspiegel zag ik je linksafslaan, dat kan 3 dingen betekenen:
- Burger-King
- Bob's autowas
- Peugeotdealer :o

Wie o wie?

willem169

Ik had het kunnen zijn, rij daar een paar keer per dag, alleen in een rode T5 estate, niet in een zwarte :P

hathü

Wie reed er 10 minuten geleden met een mooie CY estate  op de kennedylaan in Doetinchem. Kenteken niet gezien, moest mijn aandacht bij het verkeer houden. Ik reed in mijn antracietkleur TDI met XC grille richting stoplichten Terborgseweg/treinstation.

mark1976

Vanmorgen iets voor 8en Rutger met de CY855 vanuit DB richting Vught.
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

Spin!

Citaat van: mark1976 op 02-02-2010 18:01:50

Klopt...heb jou volgens mij ook gezien, waar was dit? Bij de oprit/afrit St.Michelsgestel?

www.vm-parts.nl

mark1976

Citaat van: Spin! op 02-02-2010 18:54:49
Citaat van: mark1976 op 02-02-2010 18:01:50

Klopt...heb jou volgens mij ook gezien, waar was dit? Bij de oprit/afrit St.Michelsgestel?

Nope, net DB uit, op de weg naar Vught. Stond in de file voor het Heetmanplein met de 854.
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

niborit

Citaat van: willem169 op 02-02-2010 10:01:22
Ik had het kunnen zijn, rij daar een paar keer per dag, alleen in een rode T5 estate, niet in een zwarte :P
Dan heb ik jou afgelopen zaterdag gezien op de hoek 's Gravelandse weg- Boterstraat,je stond voor het stoplicht om rechtsaf de Boterstraat in te gaan, jij zag mij ook, in een blauwe T5 estate.(als je tenminste Titans hebt of iets wat daar op lijkt)

for life

v70 r awd bij appie is inderdaad van 2 liefhebbers uit helmond. Mijn vriendin en ik zijn begonnen met een 340 variomatic, hebben ons opgewerkt naar een 440 automaat, dachten met een 850 2.5-20v het ultieme gevonden te hebben maar nee.... De V70 R AWD 1997 is het helemaal voor ons!!!
Hebben nu een zwarte maar wie weet... misschien in de toekomst nog een laser blue erbij???!!!

850-2.520V-Driver

Citaat van: for life op 02-02-2010 21:41:01
v70 r awd bij appie is inderdaad van 2 liefhebbers uit helmond. Mijn vriendin en ik zijn begonnen met een 340 variomatic, hebben ons opgewerkt naar een 440 automaat, dachten met een 850 2.5-20v het ultieme gevonden te hebben maar nee.... De V70 R AWD 1997 is het helemaal voor ons!!!
Hebben nu een zwarte maar wie weet... misschien in de toekomst nog een laser blue erbij???!!!

Humor, dus toch een bekende van dit forum gespot :)

Wel ff een forumstickertje op de achteruit plakken!!

Als jullie daar in de wijk wonen of er vaak komen zie je misschien ook wel eens mijn groene 854 rijden!

Groeten,

Hasse

mistah-mike

Achter mijn werk vanavond een 850 r  of  t-5r achter paulkruger in heerenveen