Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

En natuurlijk nog M a r c bij Texaco in Wijk en Aalburg. Was toevalstreffer!!  :D
[move][/move]

pwassink

Laat in de middag, op de afslag Markelo op de N346, een 854R welke vermoedelijk in 422 kleur was gespoten.
Kenteken was vrij nieuw, stonden een G en een Z in meen ik ..

K heb hem maar even gebeld  ;)

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

Citaat van: pwassink op 12-02-2010 21:38:50
Laat in de middag, op de afslag Markelo op de N346, een 854R welke vermoedelijk in 422 kleur was gespoten.

Bingo !  Hoewel ik door de vele km's met steeds wisselende routes erg "spotbaar" ben, werd ik uitgerekend in dit uithoekje gesnapt.  ;D :eusa_clap:

pwassink

Citaat van: -D©©©L- op 12-02-2010 21:42:08
Citaat van: pwassink op 12-02-2010 21:38:50

Bingo !  Hoewel ik door de vele km's met steeds wisselende routes erg "spotbaar" ben, werd ik uitgerekend in dit uithoekje gesnapt.  ;D :eusa_clap:

En was ik niet op de hoogte van uw aanwezigheid in de regio en ook nog zowat een uur later als de planning was,
aangezien iemand weer eens heel erg laat doorkreeg dat zijn veestapel niks meer te vreten had ..   :eusa_wall:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

EdenAli

Gister een paar keer over de oldenzaalsestraat gereden
Ik heb me er over verbaasd hoeveel 855 en V70 er op dat korte stukkie staan.

FGG

nu, op de parkeerplaats bij sporthal De Brug in Glanerbrug: een donkerblauwe V70 T5, **-LR-XZ. Zit er een Forumlid in de zaal?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

tom480

Daarnet een Cream Yellow Gespot.
Stond geparkeerd op De Tijm in Raalte.
3 grote schijnwerpers voor op.
- R1200GS -

Ann.

Citaat van: BasV70 op 10-02-2010 23:07:29
Vanavond op de parkeerplaats van de Marnix academie in Utrecht: NB-GX-** een DOP T-5R met stickert! :eusa_clap: Ook bij de diplomauitreiking?

Dat was ik! Elke woensdag masterlesjes daar.. braaf!

big ben

Vanmiddag in de kloosterlaan in Goor een grijze 850R met 850 kentekenplaathouders  PX-?-?.
Van wie is deze mooie 850 ::)

Emiel

Citaat van: big ben op 13-02-2010 16:33:07
Vanmiddag in de kloosterlaan in Goor een grijze 850R met 850 kentekenplaathouders  PX-?-?.
Van wie is deze mooie 850 ::)

Ben ik vanmiddag ook tegengekomen op de N347

Vulva89

Vanmiddag een 855 R in Heerhugowaard te hoogte van Middenwaard.

Spin!

Cream Yellow sedan in het brabantse Oijen, geparkeerd en 850 stickers op de zijkanten...

www.vm-parts.nl

Erik_M.

In het Oosten van het land: Een R verlaagde nautic blue V70 diesel onder een carport, donkerder getinte ruiten en een forumsticker en een chromen uitlaateindstuk. Nog een fraai na al die km's.

Michel, dank voor de ontvangst en de lekkere koffie. 't was gezellig even bijpraten !

gRoet
eRik

Erik_M.

Vandaag, terugkomend vanuit Enschede naar het Westen, bij een benzinepomp langs de A1 t.h. van Stroe (?)een nogal onwerkelijk ogende combinatie gezien: n.l. een 745 of 945 met daarachter op een autoambulance een 855  :o :o  Een v/h 'turbobiker'groene 855 met donker getinte achterruiten Heb geen kentekens kunnen zien.

Tevens in het centrum van Hengelo gespot om plm. 13.00 uur: een BS 855 R MT, NP-XS-**

gRoet
eRik

mark1976

Citaat van: Spin! op 13-02-2010 19:41:19
Cream Yellow sedan in het brabantse Oijen, geparkeerd en 850 stickers op de zijkanten...

Hmm die woont daar, heb em er vaker zien staan.

Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"