Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

Vanmiddag in het altijd gezellige Haastrecht, een ET kentekenplaathouder

Ik zat achter je in een Smart  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

)()()sT

Vanmorgen op de A79 vanuit Maastricht richting Heerlen "Klippy" weer eens gespot in zijn saffron C70.
Vlak erachter nog een saffron V70R met xenon en getinte ruiten gezien.

Bouke

Vandaag om 17:15 uur een lbp met hubert er in met een strakke inhaal actie,zij de marechaussee die mij bij hooftman aan hield waarom ik zo raar aan het inhalen was :eusa_think: . ik heb maar gezegt dat ik van niks wist ;D

FrankM

Zijn jullie weer bezig ?
Zal me er eens bijvoegen met de RRRRRRRRRRRRRRRRR reken maar dat ze dan denken Volvorijders..............asocialen................... ;D

Groeten

Bouke

Reed jij er ook bij want hij had het over 3 volvo's :eusa_think:

Wout309t

Dinsdag in Borne: Een HH-ZB op titans. Ik meen op de Eschlaan of zoiets...
2011 V70 2.0T R-Design MT

mark71

Vanmiddag bij de Esso Express in de Bilt een rode V70 TZ-VH-xx met forumsticker  :eusa_dance:
wie o wie

FrankM

CiteerReed jij er ook bij want hij had het over 3 volvo's

:-X ik zeg niets :eusa_whistle:

Groeten

Bouke

Citaat van: FrankM op 18-02-2010 19:02:19
CiteerReed jij er ook bij want hij had het over 3 volvo's

:-X ik zeg niets :eusa_whistle:

Groeten
ja dus ;D

maartendeb

Citaat van: mark71 op 18-02-2010 18:59:29
Vanmiddag bij de Esso Express in de Bilt een rode V70 TZ-VH-xx met forumsticker  :eusa_dance:
wie o wie

Heee, dat was mijn vriendin op weg naar huis :)

Kali-Integrali

Zojuist (vrijdagmiddag) om 13:25 uur op de dijk in Olst een CY 855 met Xenon.

Achter het stuur volgens mij een blonde dame, of een langharige dude ;) en twee kids. Ik seinde met mijn lampen.

Mooie CY btw!

Gr-Martijn

Frankglt

Vrijdagochtend op de Van Heemstraweg in Beneden Leeuwen: naast m'n C70-tweelingbroertje gereden. Donkergrijze C70, zonder type-aanduiding op de achterkant. ??-XG-HP. Wat is het toch een schitterend model.....

macdriver

half uurtje terug een saffron v70 op de nijkerkerweg in flevoland met irritante xenon ;D

haRtV70R

Vanmiddag een Mehn-achtige 855 bij wouwse tol, Bergen op zoom.. Wassie ut of wassie ut nie? :D
[move][/move]

johnn54

vanmiddag om 14.25 op het bentickplein, richting maastunnel een grijze 850 PH-NF-** (kan ook nog PH-HF-** zijn).
Iemand van hier???
Stond naast (schuin achter) deze om links af te gaan richting centraal station.