Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Vandaag een 'paarse' 854 met forumsticker gespot op de a28 richting het noorden, voor Zwolle

Hans (Reed jullie voorbij in de nieuwe aankoop (DOP 2.0 T-5), echter had de vorige eigenaar de 'giga forumsticker' al verwijderd van de achterruit)

vasquez

Citaat van: Snellebaksteen op 06-03-2010 10:00:37
Knalgeel of vlageel?

is maar 1 kleur geleverd toch?

gele T-5R, was niet motorisch niet standaard meer merkte ik, rookte wel aardig trouwens.....

corredor

Citaat van: Sven850 op 06-03-2010 16:07:34
Net op de a28 bij zwolle een groene 855 met elandstickers. Bestuurder zwaaide. Iemand van hier?

Vandaag een 'paarse' 854 met forumsticker gespot op de a28 richting het noorden, voor Zwolle

Hans (Reed jullie voorbij in de nieuwe aankoop (DOP 2.0 T-5), echter had de vorige eigenaar de 'giga forumsticker' al verwijderd van de achterruit)

ik denk dat jullie elkaar tegen zijn gekomen, gokje hoor :angel:

Superskunkie

Dat vermoeden hadden de vorige eigenaar en ik ook al toen ik vanmiddag even z'n nieuwe aanwinst aan het bewonderen was :) Hij had de sticker eraf gehaald vanwege dat hij los liet, dat had ik voor hem moeten constanteren toen ik achter hem reed naar de kerstmeeting toe...:(
Citaat van: corredor op 06-03-2010 20:25:14
Citaat van: Sven850 op 06-03-2010 16:07:34
Net op de a28 bij zwolle een groene 855 met elandstickers. Bestuurder zwaaide. Iemand van hier?

ik denk dat jullie elkaar tegen zijn gekomen, gokje hoor :angel:
Tonnie

Henk855

Citaat van: Hans Duiven op 06-03-2010 18:30:32

Potverdomme Hans, met die giga sticker zag niemand me rijden maar jij zonder sticker wordt gespot ;D

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Superskunkie

haha, dat is een goeie sjors :P
Wanneer ga je weer op bezine rijden? ik heb nog een leuke auto in te ruilen voor je, gechiped en wel  ;D

Citaat van: sjors855 op 06-03-2010 20:47:34
Citaat van: Hans Duiven op 06-03-2010 18:30:32

Potverdomme Hans, met die giga sticker zag niemand me rijden maar jij zonder sticker wordt gespot ;D

Sjors
Tonnie

Sven850

Hehe is het toch niet nodig zo'n grote sticker ;). Gefeliciteerd met de aankoop zag er goed uit. Je had alleen wel je mislicht aan ;D
XC40 T4 Recharge

Hans Duiven

Citaat van: Sven850 op 06-03-2010 20:55:23
Hehe is het toch niet nodig zo'n grote sticker ;). Gefeliciteerd met de aankoop zag er goed uit. Je had alleen wel je mislicht aan ;D

Ja, daar kwam ik ook achter.....toen ik thuis kwam  :eusa_shifty:

Ik heb de elandschildjes ook maar verwijderd, waarschijnlijk wordt ik dan nóg sneller gespot  ;D

Hans

Henk855

Elandjes verwijderd Hans?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Hans Duiven

Jazeker, maar er komt nog wel een andere sticker voor in de plaats. Een kleine forumsticker  ;D

Hans

jrs2k3

Vandaag 3 855 gespot rond 12 uur richting wolvega - heerenveen - groningen. Rond half 3 op de ring van groningen een zilveren s70 met volgens mij niet standaard velgen. Op de terug weg ook nog een zilveren 855 t5 compleet standaard. Heb nergens stickers kunnen traceren van het forum.

Vulva89

Ik vraag me af hoeveel 850 rijders er ook daadwerkelijk liefhebbers zijn....

In principe is een 854/855 gewoon een doodnormale auto?

Just my 2 cents btw...

mark1976

Gisteren op de A50 ter hoogte van Paalgraven, silver S70R met sticker
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

The Saint

Citaat van: Vulva89 op 07-03-2010 01:46:39

Just my 2 cents btw...

Echte liefhebbers zijn er relatief natuurlijk weinig. Maar de forumsticker is heel herkenbaar, en je zou hier iets kunnen posten als het uiterlijk van de auto (zeer mooie staat, leuke extra's, dure uitvoering) laat zien dat het hier om een liefhebber gaat.

Spotten en gespot worden is toch geinig.
No shirt no shoes, no pinball

corredor

Citaat van: Vulva89 op 07-03-2010 01:46:39

Just my 2 cents btw...

nou ik zie altijd heel veel oudjes en burgelijke typjes er in zitten die hem echt als vervoersmiddel hebben, maar de liefhebber pik je er zo tussen uit! zoals in rogat (of niet hans)