Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jasper M

Vandaag een 855R op titans in de van Welderenstraat te Nijmegen.

Wie-o-wie?

johnn54

Vandaag in Rotterdam op de conradstraat een met stickert (die viel me op)
Het was de **-xf-37.
Nog even een praatje gemaakt en de weg gewezen  :eusa_angel:
Zelf was ik lopend op dat moment...dus zonder sticker  :police:
De dame gaf aan dat haar vriend dit leuk zou vinden....... mijn maat ook maar uitgelegd waarom ik juist dat kenteken noteeerde  :eusa_whistle:

martin850

vanmiddag, 12 uur, net voor zelhem op een parkeerplaats. Een blauwe s70 met sticker!!

ik was incognito met een zwarte almera en handelaarskenteken.

markey

Citaat van: johnn54 op 17-03-2010 17:47:26
Het was de **-xf-37.
Nog even een praatje gemaakt en de weg gewezen  :eusa_angel:
Zelf was ik lopend op dat moment...dus zonder sticker  :police:
De dame gaf aan dat haar vriend dit leuk zou vinden....... mijn maat ook maar uitgelegd waarom ik juist dat kenteken noteeerde  :eusa_whistle:
[/Dat was mijn vriendin, ze was aardig de weg kwijt begreep ik, ja dat komt ervan als je in de grote stad bent....quote]

Henk855

Vandaag op de parkeerplaats bij Staats Bosbeheer in Apeldoorn een mooie Blackstone V70 zonder achter spoiler en een Silversand V70 met spoiler. Wie wie wie?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

The Volvoboy

Zag laatst in Sassenheim een zwarte 855 T5 R met het kenteken JX-LD-** rijden met een forumsticker op de achterklep. Wie o wie bezit deze gruwelijk mooie auto?  :o
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

reMARKable

Gister (woensdag) rond een uur of 17.00 te Ravenstein. Ik ging bij het stoplicht rechtsaf richting snelweg A50 en jij rechtdoor richting Uden/grave.
Omschrijving: formule 1 wagen Donkerblauwe S70R

Dinsdag was het trouwens minimeeting op de voorliggende rotonde... zwarte 850 met zwarte grille en opvallend naar binnenkijkende bestuurder en sandstone 855...

mark71

Net op de provincialenweg Wijk bij Duurstede uit, een rode R met forum sticker
en donkere ramen achter wie o wie?
gr

Jasper M

Vandaag, wederom in centrum Nijmegen, een groene T-5R in het verlengde van de v. Welderenstraat.

Wie?

san

Op de weg naar Culemborg.stond op,ik denk een carpoolplaats,een zilverkleurige S70 met gele elandstickers,vlakbij Afslag Culemborg.
Op de A28 tegen 17u een tja,groenzeeblauwe V70 (R) apart kleurtje iig nabij Amersfoort.

Thys

Op dit moment aan de Vredeman de Vriesstraat in Leeuwarden, een hele mooi strakke zilvergrijze S70 op pegs, met achterspoiler en heldere donkere koplampen. Kenteken is iets met **-DV-ZN.

johnn54

Citaat van: markey op 17-03-2010 18:06:33
Citaat van: johnn54 op 17-03-2010 17:47:26
Het was de **-xf-37.
Nog even een praatje gemaakt en de weg gewezen  :eusa_angel:
Zelf was ik lopend op dat moment...dus zonder sticker  :police:
De dame gaf aan dat haar vriend dit leuk zou vinden....... mijn maat ook maar uitgelegd waarom ik juist dat kenteken noteeerde  :eusa_whistle:
Dat was mijn vriendin, ze was aardig de weg kwijt begreep ik, ja dat komt ervan als je in de grote stad bent....
Als ze het uiteindelijk dan toch maar gevonden heeft ...dankzij of ondanks mijn uitleg  :angel:

Sbv

Rond 17 uur op de A15 ter hoogte van knooppunt  Ridderkerk-Noord een 854 donkergrijs met forumsticker links boven in het achterraam. JP-NR-xx Ik haalde je net voor de bocht in met een blauwe V70n.

san

Ja,roept u maar. ;)

Was in Harderwijk tegen 16:30u.
Bij de ALDI in de wijk Drielanden stond een 855 R ook iemand van hier toevallig?

)()()sT

Dat is Sean850, toch?

Ik kwam vanmiddag een V70XC met sticker tegen.... mijn pa  ;D