Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jrs2k3

Net in Wolvega een zilver v70 met forum sticker, volgens mij was het een awd t5 met titans. Stond bij een huis waar ook altijd een nette v70 tdi met gepolijst diesel eind stuk :) Wij reden in de wit met roze kever.

jgvdv

hey ja die kever heb ik langs zien komen ;)

dat was mijn auto , en die op de oprit staat is die van rpakuypers hier ook actief..

Het is trouwens geen awd t5 ;) , maar een roetmobiel met R allures :D
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Kali-Integrali

woensdag, t.h.v. Voorthuizen op de A1 richting Apeldoorn rond 8:30 uur.

Een witte 855 met spoiler. Ik reed aan de andere kant, dus kon niet zien of er een sticker aanwezig was.

Maar witte zijn redelijk schaars toch ;) Iemand van hier?

rpakuypers

Citaat van: jrs2k3 op 24-03-2010 22:59:30
Stond bij een huis waar ook altijd een nette v70 tdi met gepolijst diesel eind stuk :)

Wat mooi ........... erkenning ;) Die blauwe is inderdaad de mijne en ik hou nou eenmaal van opgeruimd en schoon, vanaf het blok tot aan de uitlaat. Binnenkort eens lekker met de haakse poetsmachine eroverheen. Verder heeft de mijne geen sterallure en blijft hij origineel.

Groet,
Roger

DirkT?

Vanochtend op de Noordelijke Rondweg te Breda tussen 06:45 en 07:00 uur tot tweemaal toe een V70 R (classic), eenmaal een helemaal mooie diepzwarte en daarna een zilveren met xenonpitjes (en normale koplampen).

Oh ja en gisteren rond de klok van 18:00 uur Freek met zijn blinkende velgen bij zijn ouders voor de deur!

)()()sT

Volgens mij geen forumsticker, maar toch vermeldenswaardig:

Gistermiddag rond 17.45 uur op de A73 tussen Venlo en Roermond kwam ons een laserblue tegemoet, kenteken **-DD-DT (?)
Bekend in het noord Limburgse?

jrs2k3

Citaat van: jgvdv op 25-03-2010 00:05:29
hey ja die kever heb ik langs zien komen ;)

dat was mijn auto , en die op de oprit staat is die van rpakuypers hier ook actief..

Het is trouwens geen awd t5 ;) , maar een roetmobiel met R allures :D

Hij zag er netjes uit! Herkende meteen de sticker! Woon je ook hier in de buurt?

Citaat van: rpakuypers op 25-03-2010 00:10:52
Citaat van: jrs2k3 op 24-03-2010 22:59:30
Stond bij een huis waar ook altijd een nette v70 tdi met gepolijst diesel eind stuk :)

Wat mooi ........... erkenning ;) Die blauwe is inderdaad de mijne en ik hou nou eenmaal van opgeruimd en schoon, vanaf het blok tot aan de uitlaat. Binnenkort eens lekker met de haakse poetsmachine eroverheen. Verder heeft de mijne geen sterallure en blijft hij origineel.

Groet,
Roger

Had al zon idee dat je een liefhebber was! Leuk dat er nog zon volvo liefhebber in wolvega woont :)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Freakybaby

Citaat van: DirkT? op 25-03-2010 07:51:35
Oh ja en gisteren rond de klok van 18:00 uur Freek met zijn blinkende velgen bij zijn ouders voor de deur!

Daar staat ie de komende 2-3 maanden dagelijks  ;)

Gezien het weer zal ik binnen Breda het meeste met de fiets doen, en anders staat die smerige blauwe mondeo er ook nog  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Gisteren Wibren maar weer een keer gespot. Ohja, en eergisteren ook :D

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 25-03-2010 09:22:13

Gezien het weer zal ik binnen Breda het meeste met de fiets doen, en anders staat die smerige blauwe mondeo er ook nog  :eusa_whistle:

Bevalt het thuis wonen?  :o ;D

Freakybaby

Citaat van: )()()sT op 25-03-2010 09:29:02
Citaat van: Freakybaby op 25-03-2010 09:22:13

Bevalt het thuis wonen?  :o ;D

Heerlijk ;D

De was wordt gedaan, er wordt gekookt, koffie gezet, 130 m2 voor mezelf, ja, kan het wel een paar maandjes uithouden hier
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

deze ochtend in eersel rond de klok van half 7 een mooie DOP T5R de eigenaar lag nog te meuren volgens mij
xc gril en spoiler vlak bij de rotonde naar postel toe
iemand van hier ???

850-2.520V-Driver

Citaat van: wepster op 25-03-2010 17:00:54
deze ochtend in eersel rond de klok van half 7 een mooie DOP T5R de eigenaar lag nog te meuren volgens mij
xc gril en spoiler vlak bij de rotonde naar postel toe
iemand van hier ???

Staat er al jaren, zie 'm wekelijks :) Heb 'm nooit opgegeven als gespot :eusa_shhh:

Ben jij trouwens uit de buurt daar?