Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Vanmorgen (08.30)  van Almelo rg Nijverdal, zwarte 850 (R?) met spoiler, kenteken begon met NV, je ging bij konijnenbelt re af

iemand van hier?

BR

wepster

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 25-03-2010 18:26:47
Citaat van: wepster op 25-03-2010 17:00:54
deze ochtend in eersel rond de klok van half 7 een mooie DOP T5R de eigenaar lag nog te meuren volgens mij
xc gril en spoiler vlak bij de rotonde naar postel toe
iemand van hier ???

Staat er al jaren, zie 'm wekelijks :) Heb 'm nooit opgegeven als gespot :eusa_shhh:

Ben jij trouwens uit de buurt daar?

nee kom niet uit de buurt maar kom er wel veel voor mijn werk ;D
zit veel bij de boeren om ze te voorzien van voer .
weet jij ook toevallig wie er met een estate rijd in de zelfde uit voering die staat altijd bij vls gereedschap makerij ???
oja jij wel uit de buurt dan ???

mark71

Net op de pakeerplaats Walplantsoen in Wijk bij Duurstede een 855 CY  :eusa_dance:
XX-XH-FH wie o wie

sander2

Citaat van: Tim H uit E op 23-03-2010 07:18:15
Citaat van: sander2 op 22-03-2010 21:19:33
Vandaag rond 16.00 vlak voor de Moerdijk richting Breda, een hele mooie DOP 855 met forumsticker en een voorkeur voor die club uit Eindhoven? Erg mooie auto!

ja Sander it was I , eindelijk een keer gespot , rij daar elke dag van Rotterdam naar Eindhoven.
en ja het is en blijft mn clubke

gr Tim

Is ook een mooie club. Zat helaas in mijn lease mondeo maar heb je auto wel mooi kunnen zien in de drukte vlak voor de Moerdijk ter hoogte van dat tankstation! Zat al eerder vlak achter je maar je knalde plotseling over de meeste rechter baan een stel auto's voorbij :-  Hoeveel mm heb je je auto trouwens omlaag gezet? Hij staat mooi op z'n wielen en dat wil ik ook!

Marc O.

Een Lipton/dcccl-blauwe 855 in de takels van een ANWB afsleepwagen. Carpoolplaats Best, ca. 17.45 uur. Anyone?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Citaat van: Marc O. op 25-03-2010 20:08:08
Een Lipton/dcccl-blauwe 855 in de takels van een ANWB afsleepwagen. Carpoolplaats Best, ca. 17.45 uur. Anyone?

Hmm, ben er langs gereden om die tijd...niks gezien

www.vm-parts.nl

Marc O.

Citaat van: Spin! op 25-03-2010 20:10:48
Citaat van: Marc O. op 25-03-2010 20:08:08

Hmm, ben er langs gereden om die tijd...niks gezien

Die bij de A58/Eindhovens Dagblad? Hij stond op het punt om weg te rijden dus een minuutje later was wellicht al te laat.
...The Nile isn't just a river in Africa...

850-2.520V-Driver

Citaat van: wepster op 25-03-2010 19:38:06
Citaat van: 850-2.520V-Driver op 25-03-2010 18:26:47
Citaat van: wepster op 25-03-2010 17:00:54
deze ochtend in eersel rond de klok van half 7 een mooie DOP T5R de eigenaar lag nog te meuren volgens mij
xc gril en spoiler vlak bij de rotonde naar postel toe
iemand van hier ???

Staat er al jaren, zie 'm wekelijks :) Heb 'm nooit opgegeven als gespot :eusa_shhh:

Ben jij trouwens uit de buurt daar?

nee kom niet uit de buurt maar kom er wel veel voor mijn werk ;D
zit veel bij de boeren om ze te voorzien van voer .
weet jij ook toevallig wie er met een estate rijd in de zelfde uit voering die staat altijd bij vls gereedschap makerij ???
oja jij wel uit de buurt dan ???

Geboren en enkele jaren getogen in Bergeijk, zit wekelijks vlakbij de Weebosch (Weebosserweg) bij familie op een boerderij. Daar zul je vast ook wel enkele boeren moeten voorzien dan?

De Estate is me helaas nog niet opgevallen.. Ik rijd zelf overigens ook een DOP (GLT sedan). Die kleur is dus in trek daar :)

fearless

20 minuutjes geleden een zwarte T-5R estate op de Ceintuurbaan in Zwolle stond klaar om rechtsaf de A28 op te gaan. Kenteken heb ik eigenlijk helemaal niet op gelet.

jgvdv

ik woon in waskemeer , ook fryslan;)

trouwens vandaag in zwolle een nette rode 850 gespot op een parkeerplek bij een bedrijf met fasttech stickers op de dorpels

en bij de benzinepomp shell, een broertje van de dcccl mobiel , net zulke lampen voor de grille. , maar andere kleur.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Jeff

Citaat van: jgvdv op 25-03-2010 21:59:18
trouwens vandaag in zwolle een nette rode 850 gespot op een parkeerplek bij een bedrijf met fasttech stickers op de dorpels
Denk BrendT5 geweest... ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BoudewijnB

die rode bekend hier?

en deze in DH??

Tim H uit E

Citaat van: sander2 op 25-03-2010 20:03:45
Citaat van: Tim H uit E op 23-03-2010 07:18:15
Citaat van: sander2 op 22-03-2010 21:19:33
Vandaag rond 16.00 vlak voor de Moerdijk richting Breda, een hele mooie DOP 855 met forumsticker en een voorkeur voor die club uit Eindhoven? Erg mooie auto!

ja Sander it was I , eindelijk een keer gespot , rij daar elke dag van Rotterdam naar Eindhoven.
en ja het is en blijft mn clubke

gr Tim

Is ook een mooie club. Zat helaas in mijn lease mondeo maar heb je auto wel mooi kunnen zien in de drukte vlak voor de Moerdijk ter hoogte van dat tankstation! Zat al eerder vlak achter je maar je knalde plotseling over de meeste rechter baan een stel auto's voorbij :-  Hoeveel mm heb je je auto trouwens omlaag gezet? Hij staat mooi op z'n wielen en dat wil ik ook!

hey Sander

ja ben ''soms''   :angel:  wat ongeduldig en als het soms wat te langzaam gaat dan ga ik er wel eens rechts voorbij :evil:
maar de roffel is voor en achter 40 mm omlaag gegaan.
en ik moet zeggen het rijdt een stuk strakker  ;D
gr Tim

Tim H uit E

gisteren om 15.30 bij de parkeerplaats bij Damen shiprepair / van Brink in Pernis een 854 kleur groen ( die kleur groen had ik nog nooit gezien )
HJ-SF-..  met eland schildjes aan de zijkant en nummerplaat houders van volvo 850 club en volvo forum stikker ( geen volvo 850 forumstikker )
mischien ook een bekende van hier ??
ik werk daar namelijk ook .

Tim

nardgilsing

Vandaag bij het stoplicht bij het Evoluon in Eindhoven, Saffron V70 met dubbele stortkoker aan de achterkant, TG-GB-**

Mooi geluid bij wegrijden!  ;)