Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Emhavee

Citaat van: Nunki op 02-04-2010 12:33:19
Ja! Wie rijdt er net op de Haarlemmerweg A'dam in een identieke V70R? Stond toevallig naar buiten te staren; zag een stickert, net als bij mij, en je was aan't staren naar de mijne. Verse import? Nieuw kenteken beginnend met 18- Mooie wagen in ieder geval...
Volgens mij zag ik je van de week ook al rijden.

Gr Joost

zwart en met dubbele pijp 0......0?
zag ik gister nl op de A10 cruisen

Nunki

Citaat van: Emhavee op 02-04-2010 13:06:54
Ja! Wie rijdt er net op de Haarlemmerweg A'dam in een identieke V70R? Stond toevallig naar buiten te staren; zag een stickert, net als bij mij, en je was aan't staren naar de mijne. Verse import? Nieuw kenteken beginnend met 18- Mooie wagen in ieder geval...

Gr Joost

Nee het was een zilvergrijze...

Vertigo

Citaat van: Nunki op 02-04-2010 14:38:01

Gr Joost

Die staat eigenlijk altijd daar op de haarlemmerweg... maar ken de auto niet.

Vertigo

Vanochtend rond 8:00 op knooppunt Eemnes, geïmporteerde CY 850 Estate. Iemand van hier?

Gr.
Jens

rpakuypers

Citeer

Waar staat jouw auto normaal gesproken ongeveer? Dan zal ik daar voortaan ook beter op letten.
De mijne staat of verstopt in een garage ergens in de Zilverlaan, of hij staat prominent voor de deur schuin tegenover de Opel dealer Suzenaar. :)

En vanmorgen rond 9:00 zag ik in Wolvega op de Geraniumstraat in 'de bocht' een donkergroene 855 mét sticker en een slashloze grille. Er zaten zover ik kon zien 2 personen in.
Ik was undercover in een Mazda 5.

De mijne staat aan de Steenwijkerweg ietwat schuin tegenover Meriant (was Lindestede) of voor de deur of op de oprit. Meestal in blinkende staat want ik hou van een schone auto ...........

Groet,
Roger

Hans Duiven

Móóói dat ik dat weet  :evil:

Als we nog eens aan de overkant zijn om een patiënt op te halen, dan zal ik es even opletten of ie in showoomshine aan de kant van de weg staat.

Hans

Nunki

Citaat van: Vertigo op 02-04-2010 20:53:41
Citaat van: Nunki op 02-04-2010 14:38:01

Gr Joost

Die staat eigenlijk altijd daar op de haarlemmerweg... maar ken de auto niet.

De auto die daar altijd staat is de mijne, ik woon daar : ) Ik keek toevallig naar buiten en zag een zelfde exemplaar langsrijden, ook met stickert. Om die gaat het : )

Tim N

Gisteren bij het ZMT een 855 R DGP met Azev? wielen.
Afgelopen maandag? zwarte V70R met Pegasus en clear taillights achter mij op de Oldenzaalsestraat.
Ik zwaaide nog ff uit het dakraam.
Rest van de week, een CY 854 aan de Oelerweg, woond er daar een?

Rudy-M

Vannacht op de A9 afrit A22 richting Beverwijk, een rode 855 met zwarte heldere achterlichten. Ik kwam met een aardig snelheidsverschil voorbij zetten, maar volgens mij was de blonde bestuurster aan het bellen :eusa_eh:

Ronbroek

Citaat van: Rudy-M op 03-04-2010 11:39:15
Vannacht op de A9 afrit A22 richting Beverwijk, een rode 855 met zwarte heldere achterlichten. Ik kwam met een aardig snelheidsverschil voorbij zetten, maar volgens mij was de blonde bestuurster aan het bellen :eusa_eh:

Met de politie zeker, "er komt hier een gek in een C70 aangejakkerd"   :evil:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Easterboy

Citaat van: rpakuypers op 02-04-2010 21:01:03
Citeer

Waar staat jouw auto normaal gesproken ongeveer? Dan zal ik daar voortaan ook beter op letten.
De mijne staat of verstopt in een garage ergens in de Zilverlaan, of hij staat prominent voor de deur schuin tegenover de Opel dealer Suzenaar. :)

En vanmorgen rond 9:00 zag ik in Wolvega op de Geraniumstraat in 'de bocht' een donkergroene 855 mét sticker en een slashloze grille. Er zaten zover ik kon zien 2 personen in.
Ik was undercover in een Mazda 5.

De mijne staat aan de Steenwijkerweg ietwat schuin tegenover Meriant (was Lindestede) of voor de deur of op de oprit. Meestal in blinkende staat want ik hou van een schone auto ...........

Groet,
Roger
Aaaah daar zo.. Ik zal er op gaan letten, al rijd ik daar niet zo heel erg vaak. :)

t_w

Saffron S70R in mijn achteruitkijkspiegel op de Westsingel te Haaksbergen...

tom480

Daarnet een V70 SandStone in Olst.
ZB Tf --
- R1200GS -

Henk855

Citaat van: t_w op 03-04-2010 17:17:30
Saffron S70R in mijn achteruitkijkspiegel op de Westsingel te Haaksbergen...

Vast en zeker bij Fasttech geweest of juist er naar toe ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Cesar

V70R-obert gespot tijdens het over het verdrijvingsvlak :eusa_snooty: in halen van een tractor, daarbij de uit tegenovergestelde richting komende tractor ontwijkend  ::) om vervolgens met illegale snelheid aan de horizon te verdwijnen  :eusa_wall:

:police: ;)