Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: )0H@N op 08-04-2010 22:39:10
Iets voor 21:00 uur op het parkeer terein van de Super de Boer in Nijverdal.
Hier groette je al.

Groen Metallic Volvo 854 met R-spoiler,
Kenteken begint me: LB-ZZ-**
Op de kofferbak zit een elandsticker.

Vanaf de parkeerplaats vertrokken richting Raalte, waarna ik je iets later bijhaalde.
Kort na de berg stopte je op een parkeerhaven en deed even de lichten uit. Ik seinde nog even met de remlichten en knipperde je terug. Ik heb toen wat vaart gemindert en net voor ik kon draaien reed je de weg weer op. Hierna heb je tot aan Raalte achter me gereden en groette we elkaar nogmaals enthousiast bij de verkeerslichten toen ik afsloeg Raalte in.

Wie O Wie.

Ik reed in de Aubergine metallic 854 ( op winterstaal)

Haha, da's mijn oude 850, 2 weken geleden verkocht.

Nieuwe eigenaar woont in Raalte en zou zich misschien hier melden.

Gr.

Jens

Edit: vandaag trouwens veel gespot in Twente:
* 3x (verschillende) rode 855R, allen forumlid
* 1x C70
* 1x aubergine 855 T-5 met heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel blauwe rook uit de uitlaat, ter hoogte van Genux in Hengelo

marcoenpaula

Gisteren....blauwe 855 op de A73 nabij Venray rond 17.30 richting noorden.
Wie o wie.........??

Ronbroek

Einde van de ochtend nog even opgereden met een donkere S70R, van de A12 de A50 op. Ik was met de Transit.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

JayJ

Zonet Barry in de C70 op de Verlengde Hereweg in Groningen. Volgens mij zag je me niet voorbij rijden, te druk met je passagiers.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

jobridaro

Citaat van: marcoenpaula op 09-04-2010 18:45:37
Wie o wie.........??
Yep, dat was ik!

corredor

Citaat van: tom480 op 09-04-2010 18:23:52
Citaat van: corredor op 09-04-2010 17:26:42
vanmiddag op de weg tussen Ommen en Hoogeveen een volvo 850 R dop gespot. ik was undercover op de motor en ik haalde je in!, iemand van hier?

Ik dacht dat je de motor verkocht had :P ?

ik had de motor van een vriend geleend;) toch wel weer lekker om dat ff te doen

)0H@N

Citaat van: theovh op 04-04-2010 17:14:27
Citaat van: )0H@N op 26-03-2010 22:29:16
Vanmorgen in Apeldoorn rond 08:30 op de Deventerstraat (terhoogte van een fietsenzaak en autobedrijf)
Antracietgrijze Volvo Estate, volgens mij een V70.
Het ging redelijk vlot. Ik zat achter een vrachtwagen die de bocht door kwam en jij stond achter een andere auto te wachten voor het stoplicht.
We keken allebei wel. Ook zat er een sticker op de achterruit.

Ik reed (undercover, zonder sticker en toch wel erg vuile )de rood-mettalic 850 Estate.

Ben benieuwd.

Zat de sticker in het midden van de ruit en was het een silversand?
Dan zou ik het geweest kunnen zijn

grtz Theo

Heel toevallig bedacht ik me van morgen dat ik nog niet op deze reactie gereageert had, en nog geen 5 minuten later kom ik de bewuste auto weer tegen. Het ging om een zwarte of antraciete V70. Kenteken beginnend met 86-ZR-**.
Nu was het op de Deventerstraat tussen de in het vorige bericht genoemde kruising en Bakker TOET.
De bestuurder was net als de vorige keer een man met bril. En dus ook voorzien van de forumsticker.

Kort na deze auto kwam ik ook de VEEL besproken V70R DIESEL weer tegen ( in de tegenovergestelde richting):D.
Vanuit het centrum van Apeldoorn op ook de Deventerstraat, sloeg af bij de chinees richting Teuge/Twello.
Thank you for flying with Volvo.

theovh

Jammer
dan was ik het niet....
Ik woon in dat wijkje achter bakker toet
zeg maar binnen door naar de Mheen ergens aan de linker kant in zo'n hofje
staat ook een s70 bij
groeten Theo
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

johnn54

Vanavond in rotterdam op de personeelsparkeerplaats van CS de volgende gezien (zonder sticker)
TD-PG-**

Geen idee of ie 'van hier' is..........zou dan een 2e collega zijn.

marcoenpaula

Citaat van: Jos! op 09-04-2010 19:42:07
Citaat van: marcoenpaula op 09-04-2010 18:45:37
Wie o wie.........??
Yep, dat was ik!

Ok dan. Eindelijk! Ik zie zoveel volvo's,maar altijd zonder sticker.....
Ik was de achterste dikke rooie daf met semie dieplader....(if you can remember ;))

MartijnHS

Citaat van: johnn54 op 10-04-2010 00:42:44
Vanavond in rotterdam op de personeelsparkeerplaats van CS de volgende gezien (zonder sticker)
TD-PG-**

Die is zeker 'van hier' ;) ,ik heb mijn ST-ND-** in Januari met gladheid helaas tegen de vangrail geparkeerd en dat werd een vrij dure grap om alles weer recht te trekken. Dus ik Roffel weer vrolijk verder met dezelfde kleur alleen handgeschakeld  ::)

Groeten Martijn uit de gele keet op spoor 1... :laugh:

Kali-Integrali

Citaat van: )0H@N op 09-04-2010 21:39:42
Vanmorgen in Apeldoorn rond 08:30 op de Deventerstraat (terhoogte van een fietsenzaak en autobedrijf)
Het ging redelijk vlot. Ik zat achter een vrachtwagen die de bocht door kwam en jij stond achter een andere auto te wachten voor het stoplicht.

Ik reed (undercover, zonder sticker en toch wel erg vuile )de rood-mettalic 850 Estate.

Ben benieuwd.

grtz Theo

Heel toevallig bedacht ik me van morgen dat ik nog niet op deze reactie gereageert had, en nog geen 5 minuten later kom ik de bewuste auto weer tegen. Het ging om een zwarte of antraciete V70. Kenteken beginnend met 86-ZR-**.
Nu was het op de Deventerstraat tussen de in het vorige bericht genoemde kruising en Bakker TOET.
De bestuurder was net als de vorige keer een man met bril. En dus ook voorzien van de forumsticker.

Kort na deze auto kwam ik ook de VEEL besproken V70R DIESEL weer tegen ( in de tegenovergestelde richting):D.
Vanuit het centrum van Apeldoorn op ook de Deventerstraat, sloeg af bij de chinees richting Teuge/Twello.

Dat was ik  :eusa_dance: in de antraciete V70. Op 1 of andere manier heb ik zowel jouw als je melding in dit topic over het hoofd gezien.

Deventerstraat is de place to be om te spotten in Apeldoorn ;D
Ik moet dus nog beter opletten..

Gr-Martijn

trevjans

vanmiddag bij de atletiekbaan in Nijverdal

RP-XD-**   > forum lid wellicht ??

johnn54

Citaat van: MartijnHS op 10-04-2010 11:47:28
Citaat van: johnn54 op 10-04-2010 00:42:44
TD-PG-**

Die is zeker 'van hier' ;) ,ik heb mijn ST-ND-** in Januari met gladheid helaas tegen de vangrail geparkeerd en dat werd een vrij dure grap om alles weer recht te trekken. Dus ik Roffel weer vrolijk verder met dezelfde kleur alleen handgeschakeld  ::)

Groeten Martijn uit de gele keet op spoor 1... :laugh:
Ok...jammer om te horen van de ST-....had hem idd ook al een tijdje niet gezien...
maar goed....toch nog bij 'de club' :)
Alleen nu een sticker nog regelen he.....LOL

theovh

Citaat van: Kali-Integrali op 10-04-2010 12:45:20
Citaat van: )0H@N op 09-04-2010 21:39:42

Ben benieuwd.

grtz Theo

Dat was ik  :eusa_dance: in de antraciete V70. Op 1 of andere manier heb ik zowel jouw als je melding in dit topic over het hoofd gezien.

Deventerstraat is de place to be om te spotten in Apeldoorn ;D
Ik moet dus nog beter opletten..

Gr-Martijn

ik denk dat ik er maar met een stoeltje ga zitten!
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.