Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

HJ-TR-** op de parking van Volvo Bleukens in Breda. Rode 854 met stikker.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

jrkalf

tijdstip: 17:15
Lokatie: A12, net voor het malieveld (Den Haag)
Kenteken: NP-VN-**

Ik kwam van achtere aanrijden en zag een mooie DOP groene Volvo 850 met verdacht op een R lijkende voorbumpert.
Bij nadere inspectie (lang leve de kenteken app op de iPhone) bleek het om een jonge godin uit 1996 te gaan.
Ze heeft totaal geen volvo type aanduiding op de achterkant, maar de DOP kleur sprak boekdelen: een 850 R.

Geen Forum sticker, wel een vriendelijk zwaaiende eigenaar.

Wie o Wie?

Groet,

Jelle (LT-RS-**)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Henk855

Citaat van: jrkalf op 20-04-2010 17:51:31

Ik kwam van achtere aanrijden en zag een mooie DOP groene Volvo 850 met verdacht op een R lijkende voorbumpert.
Bij nadere inspectie (lang leve de kenteken app op de iPhone) bleek het om een jonge godin uit 1996 te gaan.
Ze heeft totaal geen volvo type aanduiding op de achterkant, maar de DOP kleur sprak boekdelen: een 850 R.

Wie o Wie?

Groet,

Jelle (LT-RS-**)

Jonge GOD bedoel je denk ik, een Volvo is echt een mannetje. Ooit het logo wel eens goed bekeken?

Sjors

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

tom480

Citaat van: sjors855 op 20-04-2010 18:01:49
Citaat van: jrkalf op 20-04-2010 17:51:31

Wie o Wie?

Groet,

Jelle (LT-RS-**)

Jonge GOD bedoel je denk ik, een Volvo is echt een mannetje. Ooit het logo wel eens goed bekeken?

Sjors

http://telematicsnews.files.wordpress.com/2009/06/volvo20logo.jpg

Doet me een beetje hier aan denken, n.a.v een ander topic :eusa_clap: Klik!
- R1200GS -

jrkalf

Citaat van: tom480 op 20-04-2010 18:07:53
Doet me een beetje hier aan denken, n.a.v een ander topic :eusa_clap: Klik!

Haha, BRILJANT!
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

combinedforces

Zo noemde m'n pa z'n roffel altijd...

johnn54

Zag vanavond bij mij in de straat ineens een 'vreemde' auto staan  ;D
(dacht in 1e instantie nog: mm ik had de auto toch aan de overkant staan??  :eusa_think:)
Iemand van hier misschien???
het gaat om de HB-JL-**
Een groene 850 estate.

Jasper M

Zojuist bij JAZEKER! de hypotheker aan de Oranjesingel in Nijmegen: CY 854 T-5R, geblindeerde glazen rondom, winterbanden (hoop ik).

Awesome, maar iemand van hier??

haRtV70R

Een CY op de a15 bij pernis ergens. Ik toeterde nog ff met de vrachtwaggel... :)
[move][/move]

Joost23

Afgelopen dinsdag, een 855 CY in Utrecht. Draaide van de Graadt van Roggenweg de Croeselaan op...en gaf even vol gas  :P :P :P

marcelV70R

vanmiddag rond een uur of half 2 in Amersfoort op de rondweg
een zwarte C70 R(stond op de grill ;D)
we staken ff een handje naar elkaar op
zag er strak uit die C70!!

Marcel

Ben

Vanmiddag op de A28 van Zwollywood tot Harderwijk LB-TZ-**
Met grote 850club sticker op de achterruit en een elandsticker naast de kentekenplaat.
Dat moet opvallen! Met duimpje  :eusa_dance:

san

Vanmiddag bij de Shell pomp in Kampen(Haatlanden) stond een sfr V70 geparkeerd een heule mooie! :eusa_drool: Moet haast wel iemand van hier zijn.

macdriver

rond 1300 uur op de a1 richting amersfoort een 850 sedan
kenteken begon met LX en een stickert en ik heb effe mijn grootlicht getest met de mcdonalds truck ;D

Ronbroek

Verkeerde forum  :eusa_doh:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter