Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Richard850

Gisteravond (1-5-10) een 855 CY Gespot op de ringweg van Groningen :eusa_dance:, ff vriendelijk de hand opgestoken ;D

Iemand van hier toevallig??

trevjans

op de A1 bij Apeldoorn, wij richting Arnhem gij rechtdoor richting Amersfoort . .  blauwe 850 JZ-LP-**

de handen gingen even omhoog naar elkaar . . .

trevjans

in de stromende regen op de A28 bij Utrecht richting Amersfoort . . . een RR-LZ-** (donkerrood)

multiklep

Was ik van Oldenzaal richting Rotterdam, Trevjans. Jij haalde mij in en ik zag jouw forumsticker. Grappig hé al die brugovergangen met FC Twenthe vlaggen en supporters? Groet.

elianmars

Citaat van: Vertigo op 02-05-2010 08:47:19
Ik kreeg gister middag (telefonisch) commentaar vanuit een 850 sedan met forumsticker die voor me reed... Commentaar was dat mijn V70N niet voorzien is van een forumsticker...

Misschien toch maar een 850-forumsticker bestellen voor mijn ennetje :eusa_think:

Ik kreeg vanmorgen ook van een forummer commentaar dat ik geen forumsticker op m'n N heb zitten. Toch maar eens een pb naar Ingrid sturen  ;D

trevjans

Citaat van: multiklep op 02-05-2010 22:10:18
Was ik van Oldenzaal richting Rotterdam, Trevjans. Jij haalde mij in en ik zag jouw forumsticker. Grappig hé al die brugovergangen met FC Twenthe vlaggen en supporters? Groet.

:eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance:

was idd een leuk gezicht als die supporters . . voor de echte tukkers onder ons is het natuurlijk een groot feest, maar als import tukker heb ik toch iets meer met me eigen cluppie (vlaggetje niet gezien  ;))

maar toch van harte ! ! !

850estatetdi

Citaat van: trevjans op 02-05-2010 22:36:13

was idd een leuk gezicht als die supporters . . voor de echte tukkers onder ons is het natuurlijk een groot feest, maar als import tukker heb ik toch iets meer met me eigen cluppie (vlaggetje niet gezien  ;))

slaat allemaal nergens op als jij 5 km te hard rijd krijg je een boete en hier lopen die mongolen gewoon over de snelweg en dat mag allemaal omdat twente kampioen is  :eusa_wall:

trevjans

Citaat van: 850estatetdi op 03-05-2010 01:08:23
Citaat van: trevjans op 02-05-2010 22:36:13

was idd een leuk gezicht al die supporters . . voor de echte tukkers onder ons is het natuurlijk een groot feest, maar als import tukker heb ik toch iets meer met me eigen cluppie (vlaggetje niet gezien  ;))

slaat allemaal nergens op als jij 5 km te hard rijd krijg je een boete en hier lopen die mongolen gewoon over de snelweg en dat mag allemaal omdat twente kampioen is  :eusa_wall:

dat klopt, die idioten op de weg, :eusa_naughty: die moesten ze maar eens flink . .  :police: :police:

in dit geval ging het om supporters die al lallend op viaducten stonden, dat kan nog net  8)

viking_in_shorts

Afgelopen vrijdag, een donkerblauwe 850 met Nederlands kenteken. Was iets van HS-xx-xx (?)  Jij kwam vanuit de richting Säve vliegveld, en ik ging er naar toe. Het leek me dat je daar wel naar toegeweest zou zijn, aangezien het de vlucht naar Weeze betrof. Jij ophalen, ik wegbrengen.

Ik zwaaide nog maar ben bang dat je dat niet gezien heb. Ik kwam je tegen in die Volvo met Zweedse kentekenplaten  :P

Vertigo

Citaat van: elianmars op 02-05-2010 22:12:41
Citaat van: Vertigo op 02-05-2010 08:47:19
Ik kreeg gister middag (telefonisch) commentaar vanuit een 850 sedan met forumsticker die voor me reed... Commentaar was dat mijn V70N niet voorzien is van een forumsticker...

Misschien toch maar een 850-forumsticker bestellen voor mijn ennetje :eusa_think:

Ik kreeg vanmorgen ook van een forummer commentaar dat ik geen forumsticker op m'n N heb zitten. Toch maar eens een pb naar Ingrid sturen  ;D

Ja, zal ik binnenkort ook ff doen... 't is nog lang geen witte trans(h)it's, dus moet er wel een forumsticker op geplakt kunnen worden.

Ronbroek

Mac Gouda, spyfoto  ;D   U hier actief?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Hans Duiven

Vanavond rond half zeven op de Zuidwoldigerweg te Hoogeveen een 854 LF-GF-xx op LPG met forumsticker

Wie?

johnn54

Vanmiddag (03-05) rond 16.15 een bruine?? (bronskleur??) bij het station van Uitgeest.
Stond voor de verkeerslichten te wachten met een hond achterin.
Kenteken: XB-GD-**
Meende bj het wegrijden een sticker te zien, maar ben niet helemaal zeker....stond net iets te ver af (op het perron).

Eric

Zwarte 850 met kenteken SB-VZ-xx zondag bij Borghuis in Deurningen.

Is dat iemand van hier? Wie kent hem?

Wel jammer om er V70R op te plakken  :-X
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

henry classic v70

Citaat van: E.Asbroek op 03-05-2010 23:11:56
Zwarte 850 met kenteken SB-VZ-xx

Is dat geen kenteken van '97
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4