Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

coyote1980

Paterswoldseweg in Paterswolde, vanochtend rond half 8, mooie glimmende zwarte V70R met forumsticker en dubbele uitlaatpijpen, kenteken 05-..-..

Wie o wie kwam mij daar in het ochtendzonnetje voorbij 8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

willem169

A20 Hoek van Holland - Gouda bij het Schieplein een donkere (grijze?) 850 R met Volans kenteken NV-VP-XX. Jij ging de A13 op richting Den Haag ik reed links richting Gouda (rode T-5 estate). Ik zwaaide nog

willem169

Vanmiddag in Zoetermeer op parkeerplaats een rode XC70 classic met sticker!

arjen850

Vanmorgen A50 om 10 minuten voor 11 ter hoogte van afrit zutphen apeldoorn rijdend richting zwolle,werkelijk een mooie sandstone met V70 R voorspoiler,Kan het kenteken wel neer zetten maar de details aan de auto verraden de eigenaar ;D heb ik je toch een keer gespot Henry :eusa_dance: Ik draaide met mijn vrachtwagen net de snelweg op en je ging keurig naar de linker baan,heb nog hevig geseind met groot licht.. Geen idee of je dat hebt gezien ??? ;)

Groet Arjen ;D

arjen850

Vanmiddag kwart voor 3 ongeveer ook op de A50 ter hoogte van apeldoorn noord een V70R in de kleur donkerblauw,ook rijdend in de richting zwolle.. Ik reed richting arnhem dus kon geen kenteken zien maar volgens mij wel een sticker ;)

Hans Duiven

Vanmiddag op het parkeer terrein van het Diaconessenhuis te Meppel een
zwarte V70 R gespot met forumsticker en schone blondine aan boord  :D

Hoe lang nog?  :evil:

pwassink

Vanavond iets na vijven net buiten Lochem zag ik een V70 van het rooktype in florian/ira kleur 
reed richting goor iig.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

mark71

Einde van de middag net boven Eindhoven even achter en naast Rutger (in de CY) gereden, alleen geen contact kunnen krijgen  :eusa_wall: :eusa_wall:

jelle d

Vandaag rond 1715 uur een groene 854 met kenteken JZ-FZ-XX gespot nabij Zwolle op de A28.

Spin!

Citaat van: mark71 op 11-05-2010 19:27:37
Einde van de middag net boven Eindhoven even achter en naast Rutger (in de CY) gereden, alleen geen contact kunnen krijgen  :eusa_wall: :eusa_wall:

Jawel, ik zag het net te laat maar ik herkende je wel! Ik dacht al...zit er weer zo'n blauw bouwbusje te duwen en te seinen dat hij door me heen moet ;D

Het terugzwaaien heb je dus niet meer gezien?

www.vm-parts.nl

t5karel

MJH gespot op de ringweg richting Hoogezand-Sappemeer,Rianne rijdt keurig hoor Marc ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 11-05-2010 18:23:47
Vanmorgen A50 om 10 minuten voor 11 ter hoogte van afrit zutphen apeldoorn rijdend richting zwolle,werkelijk een mooie sandstone met V70 R voorspoiler,Kan het kenteken wel neer zetten maar de details aan de auto verraden de eigenaar ;D heb ik je toch een keer gespot Henry :eusa_dance: Ik draaide met mijn vrachtwagen net de snelweg op en je ging keurig naar de linker baan,heb nog hevig geseind met groot licht.. Geen idee of je dat hebt gezien ??? ;)

Groet Arjen ;D

Ja klopt, dat moet ik zijn geweest maar heb je helaas niet gezien.... :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Cesar

Citaat van: coyote1980 op 11-05-2010 08:04:56
Paterswoldseweg in Paterswolde, vanochtend rond half 8, mooie glimmende zwarte V70R met forumsticker en dubbele uitlaatpijpen, kenteken 05-..-..

Deze  ;) ?

Dat was ik inderdaad  8). Was je op de fiets? Waar ben ik je voorbij gereden, op de Hoofdweg of Meerweg? Ik heb toch geen CY over het hoofd gezien  :eusa_shifty:?

R o b

Citaat van: Spin! op 11-05-2010 20:00:12
Citaat van: mark71 op 11-05-2010 19:27:37

Jawel, ik zag het net te laat maar ik herkende je wel! Ik dacht al...zit er weer zo'n blauw bouwbusje te duwen en te seinen dat hij door me heen moet ;D

Het terugzwaaien heb je dus niet meer gezien?

Geen vooroordelen over de bouw hier he!

coyote1980

Citaat van: Cesar op 11-05-2010 23:21:32
Citaat van: coyote1980 op 11-05-2010 08:04:56

Deze  ;) ?

...

Dat was ik inderdaad  8). Was je op de fiets? Waar ben ik je voorbij gereden, op de Hoofdweg of Meerweg? Ik heb toch geen CY over het hoofd gezien  :eusa_shifty:?

Yep, ik zat op de fiets, zo tussen Hotel de Braak en de ijsbaan, paar 100 meter voor je de meerweg indraaide 8)   Was je wel gruwelijk dichtbij mijn huis en de CY ;D

Zag er mooi uit overigens, moet ook maar eens een forumstickertje bestellen...  :eusa_whistle:
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic