Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Gistermiddag rond 17:30 op de Galvanistraat in Ede, Saffron V70R SF-VT-**, iemand van hier?

reMARKable

rond 16:50, ravensteijn, rode 855 op rotonde richting tunnel onder spoor door. Opvallende blokjesgrill met grijze omranding?
Daarna om 17:10, op de Hatertseweg te Nijmegen een saffron c70 (waarschijnlijk de vaker gespotte niet- forumlid) en tegelijkertijd tegemoed komende CY 855 met stickert

Veel om me heen gekeken in 40 km ;)

850-2.520V-Driver

Citaat van: san op 18-05-2010 21:20:32
Net op "Blik op de weg",schadegevalletje bij de Hellendoorn rally,kwam er nog goed vanaf. een 854 iig

Haha idd! Volgens mij zag ik T-5 velgen :)
Hij had behoorlijk wat pijn en zag wat bleekjes...

--BUMP--

Vanmorgen op de hoek Handelskade - mr De Boerlaan in Deventer: lekker de bocht om rallyende 854 T-5 met een lekker geluidje  :P

Zag er goed gepoetst uit, Johan!  ;)

JvW

Vanmorgen rond 7:30 in Den Haag in de buurt van Madurodam een licht groene/blauwe V70 in de richting van het Malieveld.

Kali-Integrali

Vanochtend rond 9:30 vanaf A1 Apd zuid richting Deventer een hele mooie zwarte glimmende V70. Zwarte glimmende wielen, bumperbeschermstrip, geen sticker. Erg gaaf!

Ik heb je een paar keer ingehaald, maar geen contact.
Uiteindelijk reed je helemaal mee naar de Duurstedeweg waar ik werk.

Volgens mij werk je ook ergens hier op het industrieterrein Bergkwartier..

Bas850

Rond een uurtje of 12.30 Fredtref gespot bij de opgang van de A27 bij Huizen.
Even gezwaaid.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Vertigo

Citaat van: Claudia op 18-05-2010 21:35:15
Citaat van: Vertigo op 18-05-2010 21:26:22
Gistermiddag rond 17:30 op de Galvanistraat in Ede, Saffron V70R SF-VT-**, iemand van hier?

Hee!
Verdwaald?
Ik werk in een zijstraat daar.
Baasje van de menie-V70 werkt er ook ergens....kom hem er dagelijks tegen.

Ben de laatste weken vrijwel dagelijks in Ede.....

)0H@N

Citaat van: --BUMP-- op 19-05-2010 01:14:54
Vanmorgen op de hoek Handelskade - mr De Boerlaan in Deventer: lekker de bocht om rallyende 854 T-5 met een lekker geluidje  :P

Zag er goed gepoetst uit, Johan!  ;)

Hij was niet eens gewassen. Hoop dat je binnenkort weer zelf je eigen roffel mag horen. Ik kon in de bocht niet toeteren dus deed dat maar even met het gas :D. Beetje gooien en smijten moet afentoe kunnen. Voor deze speciale gelegenheid kon er wel wat rubber af.

Tot de volgende keer :D

Citaat van: Kali-Integrali op 19-05-2010 12:33:56
Vanochtend rond 9:30 vanaf A1 Apd zuid richting Deventer een hele mooie zwarte glimmende V70. Zwarte glimmende wielen, bumperbeschermstrip, geen sticker. Erg gaaf!

Deze heb ik vanmorgen ook gespot in Apeldoorn rond 09.00 uur op de vanaf het kruispunt bij Omnisport richting de snelweg. Toen zat de bestuurder met een wit papier ( routebeschrijving) in zijn handen ( op het stuur ).
Dacht toen nog, hoop niet dat dat hem schade oplevert, want dat zou eeuwig zonde zijn.
Die auto glom ontzettend erg. Dat was iets wat me opviel. Dus ben benieuwd of hij hier ook op het foirum komt.
Thank you for flying with Volvo.

fredtref

Citaat van: Bas850 op 19-05-2010 13:33:32
Rond een uurtje of 12.30 Fredtref gespot bij de opgang van de A27 bij Huizen.
Even gezwaaid.

Bas

En terug gezwaaid, was onderweg naar Nieuwegein ff werken, mooie auto trouwens  :eusa_clap:

Kali-Integrali

Vanochtend, Apeldoorn op de Deventerstraat (kruising laan van Zevenhuizen) rond 9:00 uur.

Aubegine 854 met Xenon, je spotte mij i.i.g. ook aangezien je me groette ;)

Mooie roffel, mooie kleur. Wie o wie?

Gr-Martijn

wepster

deze morgen om ongeveer 9;30 op de A2 ter hoogte van leende in richting van eindhoven .
een zilver kleurige V70R met forum stickert rechts achter het kenteken begon met BS ik geloof BV er na en dan nog iets .
ik was die vracht wagen die met het groot licht aan het seinen was ;D

wie o wie was u ???

tom480

Citaat van: Kali-Integrali op 20-05-2010 11:02:43
Vanochtend, Apeldoorn op de Deventerstraat (kruising laan van Zevenhuizen) rond 9:00 uur.

Aubegine 854 met Xenon, je spotte mij i.i.g. ook aangezien je me groette ;)

Mooie roffel, mooie kleur. Wie o wie?

Gr-Martijn

Volgens mij is dat )0H@N.
- R1200GS -

smeekens88

Citaat van: Freakybaby op 18-05-2010 14:36:58
Rond 13 uur een mooie Saffron V70 op de hoek van de ambachtstraat in Bavel

dat is auto van mijn broer is niet echt actief op het forum.
hij werkt bij auto oomen

heutink

;D
er rijdt net een prachtige zwarte V 70 R langs mijn huis....SL-xx-92 zonder sticker
wie??????
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10