Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FrankM

Er rijdt er nog één rond in de omgeving Bouke, heb hem ook al een paar keer gezien.......................

Groeten

Bouke

Ik weet het die komt uit Benschop heb ik uit betrouwbare bron vernomen, maar de gespotte had een forumsticker ;)

marcelV70R

vanavond op de Ydoornlaan bij de Mc D op de parkeerplaats in Amsterdam,
een 855 JB-X*-**
met een behoorlijke schade aan de linker achtekant
zag er niet echt fraai uit
wel een forumsticker!!

Marcel

Kingfisher

Citaat van: Bouke op 25-05-2010 22:34:22
Ik weet het die komt uit Benschop heb ik uit betrouwbare bron vernomen, maar de gespotte had een forumsticker ;)
Klopt, en 3km verderop in Woerden rijdt er nog een rond (zonder sticker)

Laserblue

was vrijdag en gisteren inderdaad met de V70  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Citaat van: Kingfisher op 26-05-2010 10:11:30
Klopt, en 3km verderop in Woerden rijdt er nog een rond (zonder sticker)

daar rijdt een ouder stel in  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fredtref

Vanmiddag een blauwe 855 met te koop briefjes er op en forum sticker, gespot omstreeks 13:50 op de A27 je draaide er af bij Eemnes

Wijnand

Citaat van: marcelV70R op 26-05-2010 02:25:53
een 855 JB-X*-**
wel een forumsticker!!

Marcel

Als de cijfers 68 waren, dan heb je mijn vorige 850 gespot...Treurig om te lezen dat 'ie flink in elkaar zit :'(! Toen ik 'm verkocht was 'ie vrijwel schadevrij.... Geen foto gemaakt toevallig?

Groet,
Wijnand.

san

Vandaag verschillende 850's in mooie staat gezien in Hengelo,vlakbij weijinksweg industrieterreintje met mercedes garage oa. en doorgaande weg met Tinq tankstation. Stonden daar met kraan van Wagenborg.

Bouke

Vanavond in Gouda op de dijk waar je naar het centrum kan een v70 awd (R) in het zilvergrijs met zwarte 18 inch velgen denk ik en je ging de brug over richting Gouderak. Ik seinde nog misschien zag je dat en o ja je had een sticker ;D

combinedforces

Joebar gespot, maar dat wist ik pas nadat mij verteld was wie het was... Nijmegen Dukenburg!

Rudy-M

In Haarlem, terwijl ik voor het verkeerslicht stond te wachten (bij het station):
Een Onyx (dacht ik) 855 op volgens mij 17", zag er goed uit. Ging de andere kant op. Nog geen minuut later stuift er een zwarte 854R met links 2 pijpjes voorbij, richting de Prinsenbrug. Zag er strak uit.

Beide geen stickers helaas, maar die zwarte zie ik regelmatig voorbij komen in Haarlem.

marcelV70R

Citaat van: Wijnand op 26-05-2010 19:57:27
Citaat van: marcelV70R op 26-05-2010 02:25:53
een 855 JB-X*-**
wel een forumsticker!!

Marcel

Als de cijfers 68 waren, dan heb je mijn vorige 850 gespot...Treurig om te lezen dat 'ie flink in elkaar zit :'(! Toen ik 'm verkocht was 'ie vrijwel schadevrij.... Geen foto gemaakt toevallig?

Groet,
Wijnand.

het was donker, kenteken weet ik niet precies meer
maar meen dat het een donker blauwe was!!
schade links achter was gedeeltelijk hersteld
maar zag er algemeen ook niet echt fraai uit!!

Marcel

UserID6342

Citaat van: combinedforces op 26-05-2010 23:47:22
Joebar gespot, maar dat wist ik pas nadat mij verteld was wie het was... Nijmegen Dukenburg!
Hahahah, jij ook met je relaistje ;D

willem169

Vanmorgen om 07:30 op de A20 Hoek van Holland Gouda richting de A13 een donker grijze 855 R kenteken NV-VP-XX man met blauwe polo achter het stuur, ik kwam tussen de file door op de motor, kwam naast je rijden, zwaaide maar je zwaaide niet terug. Daarna voor je gaan rijden en met de voet nog een keer gegroet. :D

Ik zat op een grijze BMW K100 RS met koffers, zwart pak en grijze helm :P