Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Vanmiddag een mooie V70R AWD in LPB op de A2 richting het zuiden .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

--BUMP--

Van de week gespot bij het station in Deventer, een knalblauwe V70 met antracietkleurige velgen. Iemand van hier? Volgens mij zag ik een krom pijpje, dus TDI?

Spin!

Gisteren rond 20.30 een 855 CY geparkeerd aan de Oranjesingel te Nijmegen...uw evenbeeld reed langs;)

www.vm-parts.nl

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

elianmars

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Emhavee

855 CY, voor station Haarlem, stak met fiets en gevulde boodschappenkrat over, kon niet zo snel een sticker ontdekken en het nrbord meen ik was een geïmporteerde. Iemand?

MichielMaas

Op de Volvo klassiekerdag in Hilvarenbeek vandaag.

Uploaded with ImageShack.us

san

Vandaag een tweetal 850's gezien waarvan ik denk dat ze hier ook ronddwalen,1e een roestbruinrode kleur sedan (T5,R ?) bij vishandel in Harderwijk ,de 2e iets verderop nabij centrum,een 855 met een vriendelijk lachende bestuurder met zonnebril.Waarschijnlijk ook een R. dacht eerst he bekende kop....wie waren u.

trevjans

na de schoonmaak in de auto even de papiertjes digitaliseren. . .

afgelopen donderdag (27mei) een blauwe 850 sedan met appletje > PF-SR-** in Zwolle (bij ziekenhuis)

vorige week vrijdag (21mei) twee 850 estates > RS-JZ-** en PG-RB-** in Enschede (op parkeerplaats)

geen forum stickers gezien . .  mensen van hier ??  ;D

marc-850

Vandaag om 17.00 uur, 4 jongens met een (meen blauwe) C70 bij de stoplichten in Ballegoy/Nederasseltt.
Eén van jullie stond met zijn broek op zijn knieën, de andere 3 waren dat van dichtbij aan het bekijken...  :eusa_think:

Door iets in je reet gestoken??  ;D ;D ;D

daytonawim

Leeuwarden vanmiddag bij wassenaar een V70R awd voor de deur.

Laserblue

Citaat van: daytonawim op 29-05-2010 17:58:05
Leeuwarden vanmiddag bij wassenaar een V70R awd voor de deur.

Leeuwarden bij Wassenaar?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

)()()sT

Zojuist kwam er hier (Heerlen) een zwarte "gepimpte" C70 voorbij met zwarte velgen.
Ongeveer zo een als Face.Flavia. Wellicht een forummer? Ik ken 'm hier niet uit het Limburgse.

Spin!

Citaat van: MichielMaas op 29-05-2010 17:23:44
Op de Volvo klassiekerdag in Hilvarenbeek vandaag.
http://img203.imageshack.us/img203/8986/dsc01142ue.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Die zag ik ook staan toen we terug reden vanuit het centrum. We zijn zelf maar een kwartier daar geweest. Viel beetje tegen qua omvang. Had meer iets in de sferen VKB verwacht, maar dan een stukje kleiner...dit was wel heel erg mini.

Daar stond ook een blauwe 850 sedan met VST voorbumper en pegs(?). Wie was u dan?

www.vm-parts.nl