Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Vrijdag gespot in Utrecht in de buurt van Peugeot NL, Een Bifuel op R wielen....

Zondag middag gespot in Chinatown in Den Haag, incl forum sticker op de voorruit....

mehn

Citaat van: fearless op 15-06-2010 21:29:16
Vrijdag gespot in Utrecht in de buurt van Peugeot NL, Een Bifuel op R wielen....
http://img409.imageshack.us/img409/9734/afb0350.jpg

Dat is volgens mij de ex van Léan Mesman ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Vanmorgen Bouke met de GLT 4 auto's voor me  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bouke

Citaat van: Laserblue op 15-06-2010 22:18:03
Vanmorgen Bouke met de GLT 4 auto's voor me  ;D
Ik zag je al in de verte in mijn spiegeltje aan de wand ;D

Jeff

Vanavond een CY bij afslag Hengelo Zuid gezien Geen sticker, wel club / forumlid?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjen850

Vanmiddag rond een uur of 1 in Apeldoorn, Martijn (kali intergralie) met een mooi plukje rook uit de schoorsteen ;) bij de oude connexion.. Heb nog even de luchthoorn laten galmen en gezwaaid.. Hij keek wel, al was het wat verschrikt ;D

Spin!

Gisterochtend meen ik een glimp van Freek te hebben opgevangen op de A2 Maastricht -> Den Bosch thv Boxtel...Zag een kenmerkend koppie in een zwarte 854 Alter I...ik zat op de brommert ;D

Vanochtend sneed ik bij het invoegen de Hoogvliegersbus bij st.Michelsgestel/Vught op de A2 ;D

www.vm-parts.nl

Easterboy

Citaat van: V70R-obert op 15-06-2010 12:42:42
Misschien moet je de chocola en rozen gewoon in de auto laten liggen en de ring in je binnenzak houden. Veel mooie blonde dames worden daarbij zenuwachtig als iemand op ze af komt rennen: 'Ik heb je gespot!, wie ben jij!?'
Lijkt me niet zo'n goed idee... ;D
Ik heb zowaar het vermoeden dat ik dan een kwaaie Rutger achter me aan heb... :P

Freakybaby

Citaat van: Spin! op 16-06-2010 11:53:48
Gisterochtend meen ik een glimp van Freek te hebben opgevangen op de A2 Maastricht -> Den Bosch thv Boxtel...Zag een kenmerkend koppie in een zwarte 854 Alter I...ik zat op de brommert ;D

Hoe laat ongeveer? Het was de hele dag te vroeg voor me, maargoed

Morgen om 9 uur in Maastricht, dus dat is weer vroeg op weg, alleen ga ik nu wel in een keer de goede kant op rijden  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Citaat van: Freakybaby op 16-06-2010 12:50:24

Morgen om 9 uur in Maastricht, dus dat is weer vroeg op weg, alleen ga ik nu wel in een keer de goede kant op rijden  :eusa_whistle:

Zal iets over 8 zijn geweest...

www.vm-parts.nl

Arjanestate

VAnmiddag rond 1500 uur een 855 CY op de A28 net voorbij knpnt Hoevelaken richting Zwolle
(ik zelf zwarte 855 met spoiler richting A'foort)
854 T-5 ROOD 1994

Freakybaby

Citaat van: Spin! op 16-06-2010 18:16:11
Citaat van: Freakybaby op 16-06-2010 12:50:24

Zal iets over 8 zijn geweest...

Dan was ik het niet. Toen was ik nog uit volle overtuiging richting Breda aan het rijden, kwam er pas iets na 9 achter dat ik een afspraak in Den Bosch had.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bouke

Vanochtend in Schoonhoven richting Lopik de heer Turbo Geek ;D ,ik was met 854 met xenon

Thys

Mocht hij met z'n ban de weg nog wel op? :eusa_think:

verron

Vanmiddag kwam deze V70 2.5 (met mooie R velgen) me na een lange tijd afwisselend achter en dan weer voor me gezeten te hebben op de A28, me met veel snelheid bij Meppel op de A32 voorbij. kenteken RV-xx-xx met een Forum sticker op de achterruit. Ik rij zelf met een Passat Variant (ook met forum sticker).. Een paar weken geleden kwam ik hem ook al tegen op de zelfde weg. iemand van hier??

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)