Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Zwarte 850R Estate, iets met PB in 't kenteken, vanmiddag in Nijkerk. Met sticker.

)()()sT

850-2.520V-Driver

Vanavond rond een uurtje of 11 gespot, nette zilvergrijze 854 met kenteken LB-LS-xx, geparkeerd in Nijmegen!

Scheelt 3 dagen met de mijne (LB-LT-xx) qua datum eerste toelating, dus misschien hebben ze elkaar nog wel gezien destijds ;D

Cesar

Gisteren rond 20:00 Barry gespot op de Groningerweg ter hoogte van de Hornbach, vanmorgen rond 7:40 weer de banaan in Paterswolde  ;D

Barry_C70

Yesterday I spotted... oh haha, see above post :)

coyote1980

Citaat van: Cesar op 17-06-2010 08:16:00
vanmorgen rond 7:40 weer de banaan in Paterswolde  ;D

Prut, waar was dat? Op de Meerweg toevallig? Zo zie je elkaar nooit en zo meerdere keren per week ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Jan_D.

Citaat van: Emiel op 16-06-2010 20:47:49
Zwarte 850R Estate, iets met PB in 't kenteken, vanmiddag in Nijkerk. Met sticker.

Gisterenmiddag was ik daar, kenteken begint met PH. 'k Zag(en hoorde) ook een 850 diesel met R lip, T-5Rvelgen en achterspoiler, dat kenteken begon ook met een P.

heutink

8)
vanochtend tegen half 9 vanaf het stoplicht bij de Grolsch de snelweg richting Enschede op acclereren met een zilvergrijze R achter me......jij bent ook behoorlijk snel  ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Kali-Integrali

Citaat van: arjen850 op 16-06-2010 00:00:08
Vanmiddag rond een uur of 1 in Apeldoorn, Martijn (kali intergralie) met een mooi plukje rook uit de schoorsteen ;) bij de oude connexion.. Heb nog even de luchthoorn laten galmen en gezwaaid.. Hij keek wel, al was het wat verschrikt ;D

Aha, jij was het dus, mooie roffel hoor ;D enne die luchthoorn doet het wel... Wat was dat voor een wagen?

Ik wam uit Lelystad en onderweg naar Deventer dacht ik "laat ik mijn vriendin en oudste dochter eens verassen met een lekker ijsje van de 1e wormenseweg.

Met dit weer en lange ritten heeft hij na een tijdje altijd last van het rookpluimpie nadat ik weer even stil heb gestaan.. Ach ja, vind het wel best zo, geen zin om heel veel kosten voor te maken terwijl het verder geen problemen geeft.

Gr-Martijn

Easterboy

Vanmiddag iets over 2 uur uur op de N31 kwam uit Leeuwarden gereden een safron C70.
Het was mijn tegenligger dus ik heb verder vrij weinig kunnen zien.

En zojuist rond 20 over 5 een donkergroene 855 (..-sk-..) gespot mét sticker.

Thys

Helemaal vergeten: eergisterochtend reed langs mijn huis in Leeuwarden een saffron C70, kenteken XP-TV-**.

Vorige week bij de Media markt op de Centrale ook nog een saffron V70R gespot

Cesar

Citaat van: coyote1980 op 17-06-2010 13:21:06
Citaat van: Cesar op 17-06-2010 08:16:00
vanmorgen rond 7:40 weer de banaan in Paterswolde  ;D

Prut, waar was dat? Op de Meerweg toevallig? Zo zie je elkaar nooit en zo meerdere keren per week ;D

Niet op de Meerweg maar hier. Daar waar dat slingertje in de weg zit, ik dacht al dat je me al seinend en zwaaiend niet zag  ::) ;)

arjen850

Citaat van: Kali-Integrali op 17-06-2010 17:07:35
Vanmiddag rond een uur of 1 in Apeldoorn, Martijn (kali intergralie) met een mooi plukje rook uit de schoorsteen ;) bij de oude connexion.. Heb nog even de luchthoorn laten galmen en gezwaaid.. Hij keek wel, al was het wat verschrikt ;D

Aha, jij was het dus, mooie roffel hoor ;D enne die luchthoorn doet het wel... Wat was dat voor een wagen?

Ik wam uit Lelystad en onderweg naar Deventer dacht ik "laat ik mijn vriendin en oudste dochter eens verassen met een lekker ijsje van de 1e wormenseweg.

Met dit weer en lange ritten heeft hij na een tijdje altijd last van het rookpluimpie nadat ik weer even stil heb gestaan.. Ach ja, vind het wel best zo, geen zin om heel veel kosten voor te maken terwijl het verder geen problemen geeft.

Gr-Martijn

Dat is 1 van de 2 auto's waar de blauwe containers mee worden leeggemaakt ;D
Is een inhuur vandaar de afwijkende kleur, over 1 week krijg ik een splinternieuwe :eusa_dance: ;D

Kali-Integrali

Citaat van: arjen850 op 17-06-2010 22:24:49

Gr-Martijn

Is een inhuur vandaar de afwijkende kleur, over 1 week krijg ik een splinternieuwe :eusa_dance: ;D

Aha, dus je rijdt op zo'n modern ding, nice. Rijd je ook in mijn wijk?

gr-M

arjen850

Citaat van: Kali-Integrali op 17-06-2010 23:31:00
Citaat van: arjen850 op 17-06-2010 22:24:49

Gr-Martijn

Aha, dus je rijdt op zo'n modern ding, nice. Rijd je ook in mijn wijk?

gr-M

Is dat de Maten?